جوهر پرینتر officejet 3830

جوهر پرینتر officejet 3830 ، اگر در حین استفاده از پرینتر 3830 ، سیستم اخطاری را به عنوان تعویض کارتریج داد چه باید بکنیم. با ما همراه باشید تا در رابطه با نحوه ی تعویض کارتریج جوهر افشان 3830 اطلاعات بیشتری کسب کنیم. در تمامی چاپگر های اچ پی ، بعد از اینکه با اخطار کارتریج روبرو شدید حتما باید ، این قطعه ی مصرفی را تعویض کنید. حال به دو روش می توان این کار را انجام داد. روش اول ، خرید کارتریج نو و روش دوم، شارژ کارتریج 3830 می باشد.

 

جوهر پرینتر

صفحه کنترل گر چاپگر شما با ایجاد یک هشدار به شما اطلاع می دهد که کدام رنگ از کارتریج شما به پایان رسیده است. برای تعویض کارتریج ابتدا چاپگر خود را روشن کنید. کاغذ ها را در سینی ورودی قرار داده و سپس سینی خروجی را ببندید. درب جلوی پرینتر را باز کنید تا دسترسی  شما به کارتریج امکان‌پذیر شود. موتور کارتریج ها بعد از چند ثانیه پردازش در حالت اولیه قرار می گیرند. که شما بتوانید به راحتی آن ها را جدا کنید. کارتریج که نیاز به تعویض دارد را فشار دهید تا از جای خود در بیاید و سپس از چاپگر خارج کنید.نمایندگی رسمی محصولات اچ پی، فروش و خدمات پس از فروش HP

 

جوهر پرینتر
جوهر پرینتر

 

شارژ و تعویض کارتریج های جوهرافشان

کارتریج مشکی پرینتر 3830 جوهرافشان مدل، 63xl و برای رنگی ها کیت 63  می باشد. دقت داشته باشید برای خرید کارتریج حتماً از از قطعه مربوط به همان دستگاه استفاده کنید. کارتریج63xl  مشکی را از جعبه باز کنید. در تمامی کارتریج های نو، زبانه ایی به رنگهای مختلف وجود دارد که متصل به نوار های پلاستیکی هستند.سعی کنید آنها را با دقت از کارتریج جدا کرده تا کارتریج دچار مشکل نشود. حتما توجه داشته باشید که نازل جوهر را لمس نکنید. َآیا تعمیر حضوری پرینتر جوهرافشان برای مرکز فنی مقدور می باشد. برای اطلاع بیشتر با نمایندگی مرکزی ما تماس  حاصل فرمایید.

 

شارژ و تعویض کارتریج های جوهرافشان
جوهر پرینتر

چگونه جوهر پرینتر را عوض کنیم

اگر این نازل ها را لمس کنیم چه اتفاقی برای کارتریج رخ می دهد ؟ به مواردی چون ، گرفتگی، خرابی جوهر ، اتصالات پد و  برق دچار میشویم.کارتریج جدید را به سمت پرینتر جوهر افشان 3830 ببرید و در جای مناسب خود قرار دهید. حتماً مطمئن شوید که کارتریج را  در جای مناسب خود قرار می دهید. در پرینترهای 3830 اچ پی سه رنگ اصلی در سمت چپ و رنگ مشکی در سمت راست قرار دارد. کارتریج 63xl  را درون خشاب قرار داده و با یک فشار کوچک به سمت بالا، آن را جا بیندازید.

 

چگونه جوهر پرینتر را عوض کنیم
جوهر پرینتر

تعویض کارتریج های جوهرافشان

تعویض کارتریج های جوهرافشان اچ پی به چه صورت می باشد. شما می توانید در صورت لزوم کارتریج های دیگر پرینتر خود را عوض کنید. اما اگر شارژ کارتریج های قدیمی خود به اندازه می باشد د تا زمان تمام شدن آن صبر کنید و پس از اتمام،  آنها را تعویض کنید.پس از اتمام تمامی موارد ، باید درب دستی کارتریج و سپس درب خارجی را ببندیم. در مرحله آخر هم سینی خروجی را به بیرون بکشید. پس از اینکه تمامی کارها به درستی انجام شد. گزینه تایید را در صفحه کنترل چاپگر لمس کنید. تا پرینتر متوجه ی تعویض کارتریج بشود.

 

تعویض کارتریج های جوهرافشان
جوهر پرینتر

 

پس از تعویض کارتریج حتماً یک صفحه را به‌عنوان تست چاپ کنید تا از کیفیت کارتریج مطمئن شوید. اگر تمایل به تست اسکنر داشتید ،می توانید درب اسکنر را باز کرده و صفحه خود را با توجه به اصول اولیه اسکن ، بر روی شیشه اسکنر قرار دهید. درب اسکنر را ببندید و عملیات اسکن را انجام دهید اگر با موفقیت تمامی مراحل را پشت سر گذاشتید. کار شما تمام شده است و می توانید به راحتی از پرینتر جوهر افشان 3830 استفاده کنید. شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان ما با بخش فنی تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *