خرید کارتریج اصلی از نمایندگی اچ پی

خرید کارتریج اصلی

خرید کارتریج اصلی از نمایندگی اچ پی | همواره خرید کارتریج های اورجینال و اصلی از سری چالش های کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری به حساب می آید. این سری از قطعات مصرفی به منزله ی تنوع و البته شرکت های سازنده ، مدل های بسیاری در بازار دارند. برخی از این مدلهای در بازار مورد تایید اچ پی و برخی دیگر به عنوان قطعات مصرفی غیر شناخته می شوند.

به طور کلی هنگام خرید ماشین های اداری همچون پرینتر از مراکز شرکتی و نمایندگی های اچ پی. کارشناسان بخش فروش نسبت به قطعات مصرفی پرینتر انتخابی شما ، نکات مهمی را به خریداران ارائه می دهند. از آنجایی که ساختار و پلتفرم اصلی هر چاپگر بر اساس ، کارتریج های آن شناخته شده است. پس بدیهی است که این قطعات از اهمیت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار باشند.

لذا توجه داشته باشید که تمامی پرینتر های اچ پی در راستای ارائه ی چاپ مطلوب و بدون ایراد می بایست. از کارتریج های شرکتی و اورجینال استفاده نمایند. در غیر این صورت ، کاربران با مشکلات بسیاری در زمینه ی چاپ رو به رو می شوند. شما می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با این قطعات مصرفی مهم با ما در نمایندگی خرید کارتریج اچ پی از نمایندگی ، همراه شده و از اطلاعات کارشناسان ما بهره ببرید.

 

خرید کارتریج اصلی

در این بخش تصمیم داریم تا به صورت مفصل تری در ارتباط با قابلیت ها ، عملکرد ، تفاوت و هزینه کارتریج های اصلی بررسی های خود را انجام دهیم. همواره یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در سر راه این قطعات وجود دارد. کارتریج های غیر شرکتی با قیمت های بسیار عجیب تر می باشد. بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل عدم ، اطلاعات کافی که در این زمینه دارند ، انتخاب اشتباهی در مورد کارتریج ها انجام می دهند. ما در این بخش همراه شما هستیم تا با ارائه ی اطلاعات لازم ، شناخت صحیحی در ارتباط با این قطعات مصرفی مهم ایجاد کنیم.

به طور کلی کارتریج های اورجینال از شرکت های سازنده ی اصلی و نمایندگان آن ساخته و به بازار عرضه می شوند. این سری از کارتریج ها عما قیمت بالاتری در بازار  داشته و چاپ را با کیفیت بسیار بالایی به کاربران ارائه می کنند. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که کارتریج های لیزری اچ پی ، سازگار و هم راستا با دستگاه های شما بوده و به هیچ عنوان به دستگاه آسیبی وارد نمی کنند.

موضوع وسوسه انگیزی که در ارتباط با کارتریج های طرح و غیر اورجینال در بازار وجود دارد در مرتبه ی اول نحوه ی قیمت گذاری آنها می باشد. عموما این کارتریج ها با قیمت های بسیاری پایینی به بازار عرضه می شوند. و همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از کاربارن برای تهیه این قطعات مصرفی اقدامات لازم را انجام دهند. البته در نظر داشته باشید که کیفیت تونر و ساخت در این کارتریج ها بسیار پایین بوده و در همین راستا امکان ،  آسیب پذیری دستگاه بشدت بالا می رود.  جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوهی خرید کارتریج با گارانتی با ما در ادامه همراه شوید.

 

 

 

خرید کارتریج اصلی
خرید کارتریج اصلی

 

 

با گارانتی 18 ماهه

عموما بحث گارانتی و خدمات پس از فروش، امری اساسی و مهم در راستای خدمات یک شرکت و یا نمایندگی به حساب می آید. نکات زیادی در ارتباط با تضمین کیفیت ، پشتیبانی موثر ، رفع مشکلات و … در کارتریج ها وجود دارد. از این رو تنها مرجع اصلی است که می تواند پاسخگوی آنها باشد و در صورت وجود هر گونه ایراد در راستای بهبود بخشیدن و اعتماد کاربران محصولات را گارانتی نماید.

به طور کلی گارانتی محصولات اچ پی بالاخص قطعات مصرفی که برخی از آنها دارای طول مصرف مشخصی هستند. این اعتماد را به شما خریداران می دهد تا در سریعترین زمان نسبت به استفاده از خدمات خود اقدامات لازمه را انجام دهید. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش کارتریج های لیزری اچ پی این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید از گارانتی 18 ماه محصولات خود در نمایندگی رسمی بهره مند شوید. همچنین شما می توانید پس از خرید خود از خدمات و جشنواره های اچ پی در راستای حرید کارتریج های اورجینال استفاده نمایید.

 

خدمات شرکتی کارتریج HP

خدمات شرکتی کارتریج های اچ پی عموما شامل تامین کارتریج های مورد نیاز کاربران به صورت اورجینال و شرکتی ، پشتیبانی فنی ، مدیریت چاپ ، ارائه مشاوره لازم در صورت بروز ایرادات و تحویل آسان و سریع به کاربران می باشد. از این رو تمامی مصرف کنندگان پرینتر های اچ پی می توانند از خدماتی نظیر تحویل سریع ، مشاوره فنی ، برنامه های تعمیر و نگهداری  کارتریج خود در نمایندگی استفاده نمایند. به طور کلی در نظر داشته باشید که تفاوت های عمده ی مابین خدمات دهندگان وجود دارد. بسیاری از خدمات دهندگان غیر با ارائه ی وعده های غیر مرتبط سعی در اعتماد سازی کاربران دارند. طبق گزارش های ارسال شده توسط کاربران و در وب سایت های رسمی ، بسیاری از افراد با اطمینان به خدمات مراکز متفرقه ، متضرر شده و کارتریج های بی کیفیتی دریافت نموده اند.

برای جلوگیری از این موضوع ابتدا شما باید مرکز رسمی با نام اچ پی را شناسایی نموده و سپس از اصالت کالا ها مطمئن شوید. زیرا که کارتریج های غیر شرکتی و فیک توانایی ورود آسیب های جدی را به پرینتر ها دارند. بنابراین شما می بایست در راستای جلوگیری از ورود هرگونه آسیب به پرینتر های خود باید  کارتریج های اصلی را تشخص داده و از آنها استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که کارتریج های اچ پی ( اورجینال ) دارای ویژگی های بسیاری هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت | خرید کارتریج اصلی

 

 

خدمات شرکتی کارتریج HP
خرید کارتریج اصلی

 

 

اصالت کارتریج های اچ پی

تشخیص اصالت کارتریج های اچ پی ممکن است موضوعی چالش برانگیز و البته دشوار به نظر بی آید. البته که این طور نیست و HP در راستای افزایش اعتماد مخاطبین خود ، در راستای تشخیص اصالت کارتریج ها ، راهکار های مفیدی را به شما ارائه می دهد. این اقدامات به منظور جلوگیری از استفاده ی غیر بهینه ی کاربران نسبت به کارتریج های تقلبی بوده. و همچنین شما می توانید با استفاده از این نکات تشخیص اصالت کارتریج های اچ پی را آسان تر انجام دهید.

تشخیص کارتریج‌های اصلی HP گاهاً به راهکارها و تکنیک‌های خاصی نیاز دارد. برخی از موارد شامل بررسی برچسب امنیتی، استفاده از ابزارها و اطلاعات موجود در بسته‌بندی محصول می‌شوند. از سری موارد مهم در هنگام خرید کارتریج های اورجینال اچ پی میتوان به :

  • خرید از نمایندگی های معتبر
  • بررسی لیبل اصلی کارتریج
  • بررسی کد منظور شده بروی جعبه

و … اشاره داشت. البته در برخی از معدود سری کارتریج های غیر شرکتی اچ پی چنین علائمی دیده شده. که باز کمی این راهکار ها را زیر سوال می برد. اما شما می توانید با خرید از نمایندگی رسمی فروش کارتریج های اچ پی و دریافت گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش کارتریج های خود. اطمینان لازم را در راستای خرید و مصرف این قطعات مصرفی ، ایجاد کنید.

 

تفاوت کارتریج های اچ پی

همانطور که می دانید کمپانی اچ پی در طی این سالها ، با طراحی و ارائه ی مدلهای بسیاری از پرینتر ها ، توانسته تا به موفقیت بسیاری در عرضه این ماشین های اداری دست پیدا کند. این کمپانی با طراحی این ماشین ها برای فضا های مناسب ، یک دسته بندی عمیق و صحیح در زمینه ی مصرف کاربران ایجاد نموده است. از این رو کاربارن می توانند با مشخص نمودن فیلتر های ایده آل ، پرینتر مناسب کسب و کار خود را خریداری کنند. نکته ای که در این بخش حائز اهمیت می باشد قطعات مصرفی متفاوت این دستگاه ها می باشد.

هر یک از پرینتر های اچ پی بنا به مدل ، کیفیت خروجی اسناد ، سرعت و دسته بندی طراحی خود از یک کارتریج استفاده می کند. به طور مثال قیمت ، کیفیت ، سرعت و البته میزان تونر موجود در یک پرینتر خانگی بسیار پایین تر از یک دستگاه سازمانی می باشد. از این رو ما متوجه می شویم که تفاوت های بسیاری مابین کارتری های اچ پی قرار دارد. البته شما کاربران گرامی می توانید با باز نمودن مخزن با درب کارتریج دستگاه خود، مدل کارتریج مصرفی چاپگرتان را مشاهده و سپس کارتریج جدیدی با همان سریال سفارش دهید.

البته در نظر داشته باشید که کارشناسان فروشگاهی نمایندگی اچ پی می توانند در این مسیر همراه شما بوده و با برقراری تماس در سریعترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

 

 

تفاوت کارتریج های اچ پی
خرید کارتریج اصلی

 

 

شیوه ی خرید کارتریج

شیوه ی خرید کارتریج های اچ یپ بسیار ساده می باشد. تنها کافیست در راستای خرید کارتریج ها ، با کارشناسان ما در نمایندگی تماس حاصل فرمایید. همچنین شما می توانید با خرید از طریق وب سایت و یا سفارش از طریق شبکه های اجتماعی نمایندگی رسمی فروش کارتریج های اچ پی همراه شوید. در نظر داشته باشید که در هر سه حالت شما کاربران گرامی از تخفیفات و جشنواره های اچ پی با خبر شده. و همچنین قطعات مصرفی سازگار با پرینتر ها خود را با گارانتی معتبر دریافت می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *