درام اچ پی HP178nw

درام اچ پی HP178nw | همواره یکی از اصلی ترین سوالات مصرف کنندگان پرینتر های 178 در نوع کاربری لیزری رنگی ، در ارتباط با درام ، یونیت و نحوه ی سرویس و تعویض آن می باشد. همانطور که می دانید سری HP 178 به عنوان یک پرینتر لیزری رنگی سه کاره تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت این دسته از پرینتر ها در بازار مربوط به قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی آنها آن هم در بین دستگاه های لیزری رنگی می باشد.

از این رو کاربران بسیاری این دستگاه را در سبد خرید خود قرار داده و از این دستگاه به صورت اداری و خانگی استفاده می کنند.در ادامه ما در تیم کارشناسی اچ پی تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی این دستگاه بررسی های لازم را انجام داده و سپس سوالات شما کاربران گرامی را پاسخ دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات فابریک اچ‌ پی با ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه باشید.

 

درام اچ پی

به طور کلی درام تنها در پرینتر های لیزری اچ پی کاربرد دارد. علیرغم مشاهده ی مجموعه بسیاری از قطعات در قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی ، باید بگویم که درام ها در عملکرد و پلتفرم پرینترهای لیزری تاثیر مستقیم و بسزایی دارند. همچنین می دانید که درام ها به دو صورت در پرینترهای اچ پی قرار می گیرمد. دسته ی اول این قطعات بروی کارتریج سوار بوده و وابسته به نوع کار کارتریج ها می باشند. عموما پس از اتمام تونر درون کارتریج ها شما دو راه برای تعویض درام ها پیش رو دارید. راه اول که خرید کارتریج می باشد.

 

درام اچ پی

 

هنگامی که شما کاربران گرامی کارتریج جدید را خریداری می کنید به صورت استاندارد و شرکتی درام بروی کارتریج بوده و درون دستگاه قرار می گیرد. همچنین اگر شما به عنوان یک کاربر تصمیم به شارژ کردن کارتریج خود داشته باشید می توانید از درا های جدید در هنگام شارژ استفاده نمایید. با تعویض این قطعه اسنادتان نیز با کیفیت بالاتری چاپ می شود.

 

اورجینال HP Drum

اما اگر همچون کاربران دستگاه های HP 178nw از دستگاه های کارتریج و درام جدا استفاده می کنید. می توانید مجددا به دو صورت نسبت به تعویض و خرید درام خود اقدام کنید. در مرحله ی اول خرید درام یا بهتر بگویم یونیت درام این پرینتر ها می باشد. هنگامی که شما یونیت دارم را خریداری می کنید. می توانید بدون هیچ مشکی همچون کارتیرج ها آن را درون دستگاه های لیزری مشکی یا رنگی جا بزنید. مرحله ی دوم مربوط به تعویض یونیت یا سرویس آن می باشد. هنگامی که دستگاه شما ارور ها یا علائمی چون خطوط اظافه ، کثیف کردن پرینت و … را داشته باشد یعنی وقت آن رسیده که یونیت خود را سرویس و تخلیه کنید. جهت کسب اطلاعات بیتشر در این زمینه نیز می توانید با ما در نمایندگی HP همراه شوید.

در ارتباط با مبحث اورجینال بودن درام مخصوصا یونیت درام ها نیز مسائل بسیاری وجود دارد که در این بخش تک به تک آنها را بررسی می کنیم. به عقیده ی بسیاری از کاربران درام قطعه ای مهم به حساب نمی آید. که بخواهیم در ارتباط با طرح یا اورجینال آن بین دو راهی قرار بگیریم. در نظر داشته باشید که درام به عنوان یکی از قطعات اصلی پرینتر های اچ پی در دستگاه ها قرار می گیرد. و اهمیت آنها در چاپ بسیار زیاد بوده و کاربران می بایست از نمونه های اورجینال آن مخصوصا در پرینتر هایی چون HP 178 که دارای یونیت جدا هستند استفاده نمایند. در غیر این صورت ممکن است پس از تعویض درام یا یونیت های بی کیفیت همچنان شاهد کدری ، خط ، سایه و سایر علائم دیگر بروی چاپشان باشند.

 

اورجینال HP Drum

 

نکات مهم در ارتباط با یونیت درام

بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی استفاده از یونیت ها سوالاتی را مطرح نموده بودند. لازم به ذکر است که اتصال این قطعات در دستگاه هایی که درام جداگانه ای دارند0 کار بسیار آسان و راحتی می باشد. تنها کافیست تا آنها را از جعبه ی خود در آورده و همچون کارتریج در جای مخصوص به خود جا بزنید. پس از مدت زمانی کم دستگاه شروع به شناسایی این قطعه کرده و سپس شما می توانید. با ارسال دستورات لازم چاپ خود را از سری بگیرد. هنگام خرید یونیت دارم ها حتما به تاریخ ، کد QR و شناسه ی اچ یی بروی جعبه توجه ویژه ای داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج‌ های بدون درام و با درام با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

نکات مهم در ارتباط با یونیت درام درام اچ پی
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی