سری کامل HP 283 لیزری رنگی

سری کامل HP 283 لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا شما را با سری محبوب کارتریج های لیزری رنگی اچ پی 283 آشنا نموده و همچنین اطلاعات کاملی در این زمینه خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. اگر در زمینه ی چاپ از چاپگر لیزری رنگی HP laserJet MFP pro M283FDW استفاده می کنید. این پست می تواند برای شما منبع مفیدی جهت خرید و استفاده از خدمات شرکتی اچ پی باشد. با ما در ادامه همراه شوید.

 

سری کامل HP 283

همانطور که می دانید  پرینتر لیزری اچ پی color multifunction M283 در دسته پرینتر های لیزری رنگی اچ پی قرار گرفته است.کیت چهار رنگ این دستگاه سری HP 206A می باشد که کاربران می توانند با توجه به درخواست خود آن را تهیه نموده و از قابلیت های کارتریج های لیزری آن استفاده نمایند. ما در این پست تصمیم داریم تا به صورت کامل به مشخصات فنی کارتریج و پرینتر لیزری رنگی  283 بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

سری کامل HP 283
سری کامل HP 283

پرینتر های لیزری رنگی HP در دسته پرینتر های مولتی قرار گرفته که توانایی پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را به صورت لیزری رنگی به کاربران ارائه می دهد. نوع تکنولوژی به صورت. چاپ این دستگاه ها با استفاده از تونر لیزری در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز به بازار عرضه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال رایگان کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. 

 

Color cartridges

کارتریج های لیزری رنگی در چهار رنگ برای پرینتر اچ پی HP 283 طراحی می شوند. کیت این دستگاه به عنوان 206A به بازار عرضه می شود. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق سه روش این کارتریج ها را سفارش دهید. مرحله ی اول مربوط به ثبت سفارش می شود. شما می توانید با توجه به مشخصات کارتریج ، محصول خود را ثبت سفارش نمایید. مرحله ی دوم مربوط به ثبت سفارش محصولات از طریق دیوایس های ارتباطی ما می شود و شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ، کارتریج مد نظر خود را به راحتی تهیه نمایید. همچنین در جشنواره های اچ پی شرکت نموده تا از تخفیف های ما بهره مند شوید.

Color cartridges

 همچنین در مرحله ی آخر شما می توانید از طریق ارتباط مستقیم با کارشناسان ما ، خیلی سریع کارتریج 206A را درب محل دریافت نمایید.  لازم به ذکر است که کارتریج  HP 206A در چهار رنگ به شماره های W2110A به رنگ مشکی ، W2111A رنگ آبی ، W2112A زرد و W2112A قرمز  تشکیل شده است. لازم به ذکر است که کارتریج های نامبرده شده هر کدام توانایی چاپ تا 2500  برگ را به کاربران ارائه می دهند .

 

مشخصات پرینتر HP 283FDW

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی اچ پی 283 توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . در مرحله ی اول لازم است بدانید که این دسته از چاپگر ها در دسته ی چهار کاره های لیزری رنگی اچ پی می باشند. این دستگاه با رزولوشن چاپ 600 نقطه در اینچ توانایی چاپ اسناد را به صورت حرفه ای ، همراه با جزئیات بالا به کاربران می دهد . در ارتباط  با توان ماهیانه ی این دستگاه می توان به عدد 40000 برگ در ماه اشاره نمود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید و ارسال HP در تهران،  با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

مشخصات پرینتر HP 283FDW

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی