شارژ کارتریج فوری در تهران HP

نمایندگی تونر

شارژ کارتریج فوری در تهران HP | شارژ کارتریج یکی از مهمترین موضوعات و همچنین محبوب ترین راه جهت استفاده از کارتریج های پرینتر  بین کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری می باشد. شارژ کارتریج به معنای پر کردن مجددا کاست این دستگاه ها می باشد. هر مصرف کننده می تواند با توجه به مدل کارتریج و پرینتر خود ، از مزایای شارژ کارتریج بهرهمند شود. در نظر داشته باشید که از سری مزایای این شارژ کارتریج های اچ پی می توانیم :

  • کاهش هزینه های خرید کارتریج جدید
  • افزایش بازده ی چاپ نسبت به کارتریج ابتدایی
  • حفظ محیط زیست
  • ثبات کیفیت اولیه ( در صورت شارژ اصولی )

در ظنر داشته باشید که شارژ کارتریج های اچ پی نیاز به تخصص و استفاده از قطعات مصرفی شرکتی دارد. اگر در هنگام شارژ از قطعات مصرفی نامرغوب و غیر شرکتی استفاده نمایید. ممکن است علاوه بر خروجی با کیفیت نامناسب ، به پرینتر خود نیز آسیب وارد نمایید. شارژ کارتریج در دو دسته ی لیزری و جوهری انجام می شود. همین موضوع سبب شده تا کاربران بسته به نوع کارتریج مصرفی خود مراحل شارژ را انجام دهند.

در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در راستای شارژ کارتریج های شما کاربران در سریعترین زمان ممکن ، قابلیت شارژ فوری را برای شما امکان پذیر نموده است. از این رو شما می توانید در صورت نیاز به کارتریج های خود ، با درخواست شارژ فوری ، در سریعترین زمان ممکن کارتیح های لیزری / جوهرافشان خود را شارژ نموده و از سایر خدمات شرکتی بهره مند شوید.

 

شارژ کارتریج فوری

شارژ کارتریج فوری در نمایندگی رسمی اچ پی به چه صورتی انجام می شود؟ در نظر داشته باشید که کاربران اداری ، سازمانی ، ارگانی و … بنا به نوع حساسیت بالای کار خود می توانند از خدمات شارژ سریع بهره مند شوند. این بخش از خدمات شرکتی  به صورت محدود به کاربران ارائه داده می شود. شارژ سریع علاوه بر مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در هزینه های شما ، قدرت عملکرد بالایی را به شما کاربران گرامی می دهد.

شارژ کارتریج چگونه انجام می شود. ؟ به طور کلی شارژ کارتریج به معنای پر کردن مجدد کاست های قبلی شما کاربران گرامی می باشد. این روش به علت مقرون به صرفه بودن نسبت به خرید کارتریج های جدید باعث شده تا طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کند. از این رو شما می توانید در راستای کاهش هزینه های شرکتی خود از گزینه ی شارژ کارتریج استفاده نماید. اما در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج های اچ پی نیز ، نکات مهمی را دارد که می بایست به آن توجه شود. نکته اول در ارتباط با شارژ :

  1. استفاده از مواد مصرفی سازگار با کارتریج
  2. استفاده از قطعات مصرفی با کیفیت
  3. باز بسته کردن صحیح کارتریج
  4. پر کردن کارتریج به صورت استاندارد ( نه بیشتر و نه کمتر از حجم استاندارد )
  5. در نظر گرفتن DPI کارتریج و استفاده از تونر و یا جوهر سازگار

و خیلی  از موارد مشابه می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی شارژ کارتریج های اچ پی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. شارژ کارتریج فوری در کارتابل تکنسین چگونه ثبت میشود ؟ | شارژ کارتریج فوری در تهران ، شارژ کارتریج فوری لیزری مشکی ، شارژ کارتریج فوری لیزری رنگی ، اینگونه ثبت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد. قیمت شارژ کارتریج فوری هیچ تفاوتی با بقیه موارد ندارد. از کارشناس بخواهید تا

 

 

شارژ کارتریج فوری

 

نمایندگی اچ پی

بسیاری از کاربران از کارشناسان نمایندگی اچ پی در ارتباط با هزینه ی شارژ کارتریج ها سوالاتی را مطرح می سازند.! لذا در همین راستا تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با این موضوع بررسی کوچکی داشته باشیم. به طور کلی هزینه ی شارژ کارتریج های اچ پی موضوعی نا مشخص می باشد. زیرا که کارتریج ها می بایست ابتدا بررسی و توسط واحد QC تست شوند.

پس از آن مشخص می شود که کارتریج نیازمند چه حجمی از مواد مصرفی می باشد. البته در نظر داشته باشید که قطعات کارتریج ها در دسته کارتریج های لیزری و جوهری به صورت مصرفی می باشد. این بدین معنی می باشد که هر یک از این کارتریج ها دارای طول مصرف مشخصی می باشند. لذا ممکن است پس از شارژ کارتریج ، هر یک از این قطعات نیازمند تعویض و جایگزین داشته باشند. به همین جهت به صورت کامل و دقیق نمی توان پیش از مشاهده و بررسی کارتریج ها ، اعلام هزینه ی دقیقی را خدمت مصرف کنندگان ماشین های اداری اچ پی بیان نمود. لذا پیشنهاد می شود تا در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ ، سرویس و تعمیر کارتریج در نمایندگی اچ پی ، وارد لینک قرار گرفته شده و از اطلاعات کارشناسان نمایندگی استفاده کاملی داشته باشید.

 

ارسال قطعات کارتریج های HP

کاربران و مصرف کنندگان اچ پی در نظر داشته باشید که از این پس شما می توانید در صورت نیاز تمامی خدمات مورد نیاز خود را در سراسر ایران دریافت نمایید. از این رو می بایست ابتدا جهت خرید قطعات مورد نظر خود عکس محصولات مورد نیاز و یا مدل قطعات را برای کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ارسال نموده و یا از طریق تماس مستقیم ، قطعات مورد نیاز خود را سفارش داده و در سریعترین زمان ممکن درب محل مورد نظر  خود در سراسر ایران دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید. در نظر داشته باشید که قطعات مصرفی و مواد مصرفی نمایندگی رسی اچ پی به صورت شرکتی و با گارانتی خدمت شما کاربران گرامی ارائه داده می شود. از همین رو اگر دسترسی به قطعات اورجینال و شرکتی ندارید. می توانید در سریعترین زمان ممکن نسب به سفارش این قطعات اقدامات لازم را انجام دهید.

 

 

ارسال قطعات کارتریج های HP

 

قطعات مصرفی در شارژ کارتریج لیزری

عمدتا قطعات مصرفی در شارژ کارتریج لیزری دارای تنوع بیشتری می باشند. از این رو تصمیم داریم تا در این بخش با معرفی این قطعات مصرفی آشنایی بیشتری پیدا کنیم. در مرحله ی اول لازم است بدانید که مهمترین قطعه در قطعات کارتریج های اچ پی مربوط به تونر می باشد. به طور کلی تونر یک پودر خاص شیمیایی می باشد که امکان چاپ را برای کاربران فراهم می سازد. پس از تونر می توانیم به قطعاتی همچون

  • چیپست : چیپست یک تراشه ی الکترونیکی است که علاوه بر مدیریت ، تعداد چاپ و حجم باقی مانده ی تونر درون کارتریج ، اطلاعات زیادی در ارتباط با سلامت کارتریج را در خود ثبت می نماید.
  • درام : درام یک استوانه سبز رنگ درون کارتریج های اچ پی می باشد. درام از طریق اتصالات خود تصویر ، اسناد و دیتا را به صورت کد از سوی سیستم دریافت نموده و سپس به صورت صحیح و استاندارد ، کد دریافت نموده را بروی کاغذ منتقل می نماید.
  • مگنت : مگنت قطعه ای مغناطیسی و مهم در کارتریج های لیزری می باشد. مگنت ها با ایجاد یک قطب مثبت و منفی ، تونر لازم را از کاست تونر کارتریج دریافت نموده و پس از دریافت دستور، تونر را بروی سطح درام منتقل می نماید.
  • فوم : این قطعه موظف است تا پودر دولوپر را از مخزن به مگنت منتقل سازد. پس از دریافت تونر ، و انتقال آن به مگنت مراحل جاپ و انتقال به رسانه انجام می شود.
  • بلید : به طور کلی بلید نقش تمیز کننده ی سطح درام را دارد. پس از اتمام کار چاپ این قطعه که زیر درام قرار گرفته است می بایست سطح تونر به وجود آمده ی روی درام را پاک کند.

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *