شارژ کارتریج 276nw کیت کامل

شارژ کارتریج 276nw کیت کامل | به طور کلی در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج های لیزری ، یکی از موثر ترین راه های در راستای تداوم فعالیت چاپ کاربران و چاپگر ها به شمار می رود. با روش شارژ کارتریج های لیزری رنگی ، نه تنها در هزینه های خود صرفه جویی کردید ، بلکه توانستید تا مجددا از کارتریج های قدیمی خود استفاده نموده و آسیب کمتری به محیط زیست وارد نمایید. در نظر داشته باشید که کیت کارتریج های لیزری رنگی اگر به درستی استفاده شوند. توانایی شارژ را به مرور به شما می دهند. هنگامی که کارتریج لیزری خود را شارژ می نمایید. به سادگی مجددا توانایی چاپ را با هزینه ی پایین و اقتصادی به چاپگر خود برگردانده اید. بازم به ذکر است که شارژ کارتریج های لیزری ، اگر به صورت استاندارد انجام نشود. ممکن است ، دستگاه شما آسیب های زیادی را متحمل شود. لذا در ارتباط اب این موضوع در ادامه بررسی های بیشتری را به عمل آورده ایم. شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی شارژ کارتریج های اچ پی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

شارژ کارتریج 276nw

کیت لیزری رنگی HP Cartridge 131A ، این سری از کارتریج ها اچ پی سازگاری با سری چاپگر های HP LaserJet M276nw را داشته و به شما توانایی چاپ اسناد با کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهد. همانطور که می دانید HP 131A ،در دسته کارتریج های لیزری رنگی قرار گرفته است. بنا به همین دلیل ما با یک کیت چهار رنگ سر و کار داریم. کارتریج HP 131A در چهار رنگ Black ، Cyan ، Magenta و Yellow به کاربران از سوی نمایندگی رسمی عرضه می شود.

  • کارتریج تونر مشکی HP 131A (CF210A)
  • کارتریج تونر آبی HP 131A (CF211A)
  • کارتریج تونر زرد HP 131A (CF212A)
  • کارتریج تونر قرمز HP 131A (CF213A)

شارژ کارتریج چه مزایا و چه معایبی دارد؟ به طور کلی شارژ کارتریج می تواند با مزایا و معایبی ، همراه شده باشد. لذا در این راستا همانگونه که از نظر اقتصادی و زمانی شارژ مقرون به صرفه می باشد. اگر به درستی انجام نشود ممکن است برای کاربران و یا مصرف کنندگان چاپگر های اچ پی با آسیب هایی همراه شود. لذا پیشنهاد می شود در راستای شارژ کارتریج های خود حتما به مراکز رسمی و معتبر از سوی کمپانی مراجعه نمایید.

 

 

شارژ کارتریج 276nw

 

 

تونر اصلی hp 131a

شارژ کارتریج 276nw | در نظر داشته باشید ، همانطور که می دانید مبحث استفاده از تونر های اورجینال و شرکتی برای مصرف کننده ، جاپگر و خروجی چاپ مناسب بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود تا حدالامکان در راستای شارژ کارتریج های خود به مراکز مجاز و شناخته شده مراجعه فرمایید. به طور کلی مراکز مجاز و نمایندگی های رسمی در راستای شارژ کارتریج های لیزری HP 131A از تونر و قطعات اصلی استفاده می نمایند. و همین موضوع می تواند کمک شایانی در زمینه ی چاپ اسناد با کیفیت مناسب داشته باشد. در ادامه در ارتباط با مزایای شارژ کارتریج HP 131A با تونر اصلی به مباحث بیشتری اشاره خواهیم داشت.

  • کیفیت بالا: تونر اصلی توسط تولید کننده و کمپانی مبدا چاپگر تولید شده و دقت بالا در شیوه ی ساخت آن به کار رفته است. از طرفی دیگر استانداردهای کیفیتی لازم در ساختار آن رعایت شده است.
  • عملکرد بهتر چاپگر: تونر اصلی برای چاپگرهای خاصی طراحی شده است و همین موضوع باعث شده تا عملکرد بهتر و سازگاری بیشتری از سوی چاپگر داشته باشید. همچنین هر تونر مناسب و سازگار با روند چاپ دستگاه مشخصی می باشد.
  • ضمانت کیفیت: استفاده از تونر اصلی معمولاً همراه با گارانتی کیفیتی از سوی تولید کننده و نمایندگی رسمی می‌باشد. این به شما اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت و قابل اعتماد را خریداری نموده و آن را در اختیار دارید.
  • طول عمر بیشتر: تونر اصلی ممکن دارای فرمولاسیون خاص و استاندارد می باشد. لذا خمین موضوع باعث شده تا کارتریج طول عمر بیشتری داشته و در مجموع قابلیت شارژ بیشتری را به شما بدهد.

 

 

مزایا و معایب استفاده از تونر شرکتی و غیر شرکتی

 

مزایا:

  • هزینه: اولین و مهمترین رکن در راستای شارژ کارتریج های اچ پی ، پایین آمدن هزینه های جاری کاربران و مراکز اداری ، سازمانی و … می باشد. در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج با تونر اصل ، به صرفه تر از خرید کارتریج اورجینال می باشد.
  • حفاظت از چاپگر ها : امروزه چاپگر های اچ پی بیش از پیش مسیر هوشمندی را طی نموده اند. همین موضوع باعث شده تا چاپگر های اچ پی تفاوت قطعات اورجینال و غیر اورجینال را تشخیص داده. و همچنین آسیب پذیری زیادی در مقابل قطعات مصرفی غیر اورجینال داشته باشند.
  • ثبات کیفیت و سرعت : به طور کلی اگر شارژ به صورت استاندارد وبا قطعات اورجینال انجام شود. ما به هیچ عنوان شاهد افت کیفیت محسوس از دستگاه نمی باشیم. لذا اگر هر یک از مراحل شارژ کارتریج با مشکل رو به رو شود. ممکن است شما شاهد افت کیفیت باشید.

معایب:

در این بخش تصمیم داریم تا معایب دستگاه را با توجه به تونر غیر اصل و کارتریج های غیر استاندارد بررسی نماییم. لذا در نظر داشته باشید که ساتفاده از چنین قطعاتی علاوه بر ورود آسیب به قطعات کارتریج ، به قطعات اصلی چاپگر نیز آسیب جدی و پر هزینه ای وارد می نماید.

  • کیفیت چاپ: به طور کلی تونر های غیر شرکتی ، و کارتریج های غیر اصل ، نمی توانند کیفیت چاپ را در ابعاد صحیح و استانداردی به چاپ برسانند. لذا این موضوع می تواند چاپ ما را تحت تاثیر قرار دهد.
  • عمر کوتاه‌تر: پس از چندین بار شارژ، عمر کارتریج ممکن است کاهش یابد و کارایی آن تحت تأثیر قرار گیرد.
  • عدم تضمین کیفیت: شارژ و یا خرید تونر یا کارتریج از مراکز غیر به صورت غیر شرکتی و غیر اورجینال فاقد گارانتی و تضمین شرکتی نمایندگی می باشد.

 

 

مزایا و معایب استفاده از تونر شرکتی و غیر شرکتی
شارژ کارتریج 276nw

 

مشخصات پرینتر HP 276NW |شارژ کارتریج 276nw

تا بدین جا ، از مطالب مربوط به کارتریج پرینتر لیزری رنگی HP 276nw استفاده کردیم. بد نیست تا در ارتباط با قابلیت های این سری از لیزرجت های اچ پی نیز ، بررسی کوتاهی داشته باشیم. به طور  کلی HP 276 یک پرینتر چهارکاره ی مناسب و سازگار با چاپ اداری ، خانگی می باشد. از نظر بصری این دستگاه دارای طراحی زیبا ، مقاومت بالای بدنه و کیفیت ساخت مناسبی  می باشد. از سری مشخصات اصلی و مربوط به کارایی این دستگاه نیز می توان به مواردی چون :

 

HP Multifunction : قابلیت چاپ، کپی، اسکن و فکس، این پرینتر را در دسته ی چندکاره قرار می دهد. این پرینتر چهارکاره می تواند گزینه ی مناسبی برای مصرف اداری و سازمانی به حساب بی آید.

سرعت چاپ: سرعت چاپ سیاه و سفید و سرعت چاپ پرینتر رنگی. این دستگاه 14 برگ در دقیقه از سوی کمپانی محاسبه شده است.

رزولوشن چاپ: موضوعی مهم و قابل اهمیت در زمینه ی چاپ ، کیفیت خروجی اسناد می باشد. اچ پی 276 دارای رزولوشن چاپ تا ۶۰۰ × ۶۰۰ dpi برای چاپ رنگی و سیاه و سفید می باشد.

ورودی کاغذ: HP 276nw دارای تاییدیه ورودی کاغذ بیش از 200 برگ می باشد.

اتصالات: قابلیت اتصال به شبکه از طریق Wi-Fi و Ethernet و همچنین اتصال USB برای چاپ مستقیم. از دستگاه‌های سازگار بوده و قابلیت Air  و E پرینتر را پشتیبانی می‌کند.

صفحه‌نمایش: HP 276 دارای یک صفحه نمایش لمسی برای راحتی کاربر در استفاده از امکانات. مختلف پرینتر بوده و رابط کاربری بسیار ساده و آسانی دارد.

پشتیبانی از سیستم‌عامل: سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows و MacOS.

 

نتیجه گیری | شارژ کارتریج 276nw

در بخش آخر نیز تصمیم داریم تا با نتیجه گیری صحیح و اصولی موضوع شارژ کارتریج را برای شما کاربران گرامی شرح دهیم. در قدم اول در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج راه مقرون به صرفه ، اقتصادی و کم هزینه ای برای شما کاربران گرامی به حساب می آید. اما اگر شارژ به درستی انجام نشود ، دچار ایرادات بزرگی در چاپ خواهید شد. از سری مسائل مهم در زمینه ی شارژ به خصوص شارژ کارتریج حساس و با کیفیت HP 131A می توان به کیفیت تونر ، قطعاتی نظیر مگنت ، فوم ، درام ، بلید و … اشاره نمود. استفاده از هر یک از این قطعات بدون کیفیت لازمه و غیر شرکتی می تواند برای شما دردسر ساز باشد. لذا پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی شارژ کارتریج در نمایندگی اچ پی ، با کارشناسان ما همراه شده و از اطلاعات شرکتی بهرهمند شوید.

 

نتیجه گیری | شارژ کارتریج 276nw

 

شارژ کارتریج 276nw را در اتوماسیون شرکت اچ پی در سامانه hpaba.com ثبت سفرش کنید تا از کارشناسی تونر و پک کامل شارژ و چیپست های سازگار با فرمتر دستگاه خود با پارت شرکتی بهرمند شوید. دامنه مذکور را در آدرس بار خود وارد کنید و در فرم درخواست موجود در صفحه اصلی مشخصات دستگاه خود و عبارت شارژ کارتریج 276nw درج کرده و درخواست خود را برای تکنسین ارسال کنید و منتظر تماس تکنسین باشید. لازم به ذکر است در مورد دستگتاه هایی که امکان نصب نرم افزار حذف چیپ دارند پروسه تعویض چیپ از روند شارژ کارتریج حذف و هزینه شارژ کارتریج برای کاربر به صرفه تر خواهد شد.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *