مرکز شارژ کارتریج های اچ پی در تهران

مرکز شارژ کارتریج های اچ پی در تهران | شارژ کارتریج های اچ پی … در حال حاضر روش شارژ کارتریج به عنوان مقرون به صرفه ترین راه ، در راستای استفاده ی مجدد از پرینتر به حساب می آید. در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج های HP در دو دسته ی لیزری و جوهری تقسیم شده اند. از این رو شما می توانید با توجه به نوع قطعات مصرفی خود ، نحوه ی شارژ دستگاه ها را انتخاب نمایید. هر یک از کارتریج های اچ پی با توجه به خصوصیات و ویژگی های خود در چاپ ، از یک نوع متفاوت ، قطعات مصرفی استفاده می نمایند. در ادامه در راستای کسب اطلاعات بیشتر شما کاربران گرامی در این زمینه ، اطلاعات بیشتری را ارائه خواهیم داد. اما پیش از آن در نظر داریم تا در ارتباط با نوع شارژ این قطعات بررسی های خود را انجام دهیم.

آیا شارژ کارتریج راه حلی مناسب در راستای استفاده ی مجدد و چاپ اسناد می باشد؟ همانطور که می دانید بسیاری از کارتریج های اچ پی با قابلیت شارژ مجدد طراحی و به بازار عرضه شده اند. با استفاده از این روش شما می توانید هزینه های مربوط به چاپ خود را تا مقدار قابل توجه ای کاهش دهید. اما همانند هر کار دیگری در دسته ی خدمات، شارژ کارتریج هم دارای مزای و معایبی می باشد. از سری مزایای این کار می توان به

  • کاهش هزینه های مصرفی بیش از 60 درصد
  • استفاده از پودر یا جوهر با کیفیت مرغوب
  • افزایش ظرفیت چاپ

و … اشاره نمود. همچنین از معایب این کار هم می توان به :

  • کاهش کیفیت چاپ
  • احتمال آسیب دیدگی دستگاه ( در صورت ، انجام شارژ غیر استاندارد )
  • احتمال ایجاد خطا های مربوط به چیپست

و … اشاره نمود.

 

مرکز شارژ کارتریج

مرکز شارژ کارتریج چه ویژگی هایی دارد؟ در وهله ی اول مرکز شارژ کارتریج های اچ پی ، باید مرکزی قابل اعتماد ، با تجربه و موفق در این زمینه به حساب بی آید. در نظر داشته باشید که استفاده از قطعات مصرفی ( جوهر و هد ) و استفاده از سایر قطعات اصلی ( درام ، مگنت ، فوم ، بلید ، هد ، تانک و… ) باید به صورت شرکتی و اورجینال باشد. در غیر این صورت شارژ کارتریج های اچ پی عاملی مخرب برای دستگاه ها به حساب می آیند. تمامی مراحل شارژ کارتریج های اچ پی می بایست به صورت استاندارد ، با در نظر گرفتن DPI و خصوصیات خاص کارتریج ها انجام شود. در غیر این صورت ما شاهد خروجی مناسبی از این کار نمی باشیم.

سوالات بسیاری در زمینه ی شارژ کارتریج های اچ پی از سوی کاربران پرسیده می شود. اما با توجه به تمامی این سوالات کاربران مصرف کنندگان می بایست در نظر داشته باشند که شارژ کارتریج می بایست با قطعات شرکتی همان مدل انجام شود. استفاده از قطعات غیر اورجینال و تونر با کیفیت پایین تر به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. به طور کلی بیش از 50 درصد افراد پس از خرید پرینتر های اچ پی و استفاده از تونر ابتدایی آن ، تصمیم به شارژ این قطعات می گیرند. از این رو این افراد باید در راستای حفظ سلامت دستگاه های خود مراکز معتبر و رسمی را جهت انجام این کار انتخاب نمایند.

 

 

مرکز شارژ کارتریج

 

 

تونر اورجینال HP

تونر چیست؟ به ساده ترین روش ممکن می توان تونر را به این شرح توصیف نمود! پودری شیمیایی با خاصیت جذب بالا ، که در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز تولید شده اند. تونر در راستای انجام عملیات چاپ ، به عنوان یک پودر با حرارت لازم بروی کاغذ چاپ می شود. حال ممکن است که کارتریج شما تنها سری لیزری مشکی و یا لیزری رنگی باشد. هر تونر با توجه به مدل و سازگاری خود با پرینتر ها ، از یک نوع تونر با DPI خاص استفاده می نماید. اما تونر اورجینال چه ویژگی هایی نسبت به تونر غیر شرکتی دارد.؟  در نظر داشته باشید که تفاوت تونر اورجینال و غیر اورجینال ، موضوع مهمی برای مصرف کنندگان ماشین های اداری لیزری می باشد.

 

تونر اورجینال HP
مرکز شارژ کارتریج

 

 

به طور کلی تونر های اورجینال توسط شرکت سازنده پرینتر طراحی و به بازار عرضه می شوند. در برخی از مواقع ممکن است شرکت های مبدا ، تونر های اورجینال را توسط یک برند دیگر به بازار معرفی نمایند. اما پیش از آن به طور کلی در ارتباط با آن برند شرکت مبدا توضیحات خود را ارائه می کنند. تا کاربران بتوانند از تونر اورجینال بهره مند شوند. قیمت شارژ و یا قیمت تونر های شرکتی و اورجینال عموما بالاتر از تونر های فیک و طرح درون بازار می باشد. با توجه به این موضوع می توان دریافت که  شارژ های متفرقه هزینه هزینه ی پایین تری دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ کارتریج های اچ پی با ما همراه باشید.

 

کارتریج های اورجینال HP

به طور کلی کارتریج های اورجینال توانایی های بیشتری در عرضه ی اسناد ، کیفیت ، سرعت و سلامت پرینتر ها دارند. از این رو شما کاربران گرامی می توانید با استفاده از کارتریج های اورجینال ، سطح چاپ خود را تا حد قابل توجه ای بالا ببرید. استفاده از کارتریج های غیر استاندارد می تواند اصلی ترین و مخربترین عامل در جهت ماشین های اداری اچ پی باشد. از این رو شما می بایست. با توجه به نوع چاپ دستگاه خود از کارتریج های شرکتی و اورجینال گارانتی دار استفاده نمایید.

کارتریج های مخرب چه آسیبی به دستگاه وارد می کنند.؟ به طور کلی کارتریج های خراب و یا غیر شرکتی می توانند آسیب های زیادی به دستگاه ها وارد کنند. از سر ی آسیب های متداول این قطعات به دستگاه های اچ پی می توان به :

  • ریزش تونر درون دستگاه و صدمه به قطعاتی چون سنسور ، لیزر و …
  • خشک شدن هد و جوهر درون کارتریج های جوهری
  • چاپ کم رنگ ، ناقص ، لکه دار همراه با سایه
  • عدم شناسایی کارتریج توسط پرینتر و اختلال در سیستم استاندارد دستگاه
  • کاهش عمر مفید پرینتر و افزایش قیمت قطعات مصرفی و سرویس های دوره ای

برای جلوگیری از ورود هرگونه آسیب به پرینتر بهتر است تا شما کاربران گرامی از کارتریج های اورجینال و شرکتی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که موضوعات نام برده شده علاوه بر کارتریج های غیر شرکتی ، مربوط به شارژ غیر استاندارد کارتریج ها نیز می شود. از این رو پیشنهاد می شود تا در راستای خرید و یا شارژ کارتریج های خود به مراکز معتبر مراجعه فرمایید.

 

مرکز کارتریج اچ پی در تهران ( جمع بندی )

در نظر داشته باشید که طبق دستورالعملهای اچ پی شما کاربران گرامی اچ پی می بایست، در راستای استفاده و بهره برداری صحیح و بهتر از دستگاه های خود می توانید با نمایندگان و مراکز رسمی اچ پی همراه شوید. مراکز رسمی اچ پی در ایران این قابلیت را به شما کاربران گرامی می دهند. تا با توجه به دستگاه های خود ، خرید ، تعمیر و یا شارژ کارتریج های خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که شارژ و یا تعمیر کارتریج های اچ پی می بایست تحت نظارت کارشناسان و تکنسین های رسمی HP انجام شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تعمیر کارتریج اچ پی در نمایندگی با کارشناسان و نمایندگان ما در سراسر ایران در ارتباط باشید.

 

 

مرکز کارتریج اچ پی در تهران ( جمع بندی )

 

درباره شارژ تخصصی کارتریج های اچ پی و استفاده از مواد مصرفی اصلی و اورجینال شرکتی | تغییر DPI مختص به هر پرینتر با استفاده از تونرهای ناهمگون با دستگاه در چاپ لیزری های مشکی و رنگی | سوالات متداول در این زمینه که از طرف بخش شارژ شرکت برای ما ارسال شده :

سوالات کاربران دریاره خرابی های بعداز شارژ

  1. چرا بعداز شارژ همچنان کارتریج من کمرنگ چاپ میکند ؟
  2. چرا بعداز شارژ و تعویض درام نمونه پرینت کمرنگ است ؟
  3. به چه دلیل هنگام چاپ متون یک زمینه کمرنگ مشکی یا رنگ های دیگر در سراسر کاغذ وجود دارد ؟
  4. چرا بعداز یکبار شارژ کارتریج من غیر قابل شارژ شده و نمیتوانم برای دفعات بعدی آن را شارژ کنم ؟
  5. چه دستورالعملی برای شارژ صحیح و نگهداری درست کارتریج توصیه میشود تا بتوانم کارتریج خود را بیشتر شارژ کنم ؟

 

پاسخ کارشناسان اچ پی در واحد فنی قسمت شارژ کارتریج

  1. استفاده از تونرهای فله ای و بی کیفیت که DPI آنها با DPI دستگاه سازگار نیست و بعضا این تونرها برای مدل دستگاه کاربر ساخته نشده و بصورت عمومی توسط مراکز نامعتبر برای شارژ همه نوع پرینتر استفاده میشود
  2. استفاده از تونر بیکیفیت و درام غیر اصل و بعضا تعویض غیر تخصصی قطعات به جای قطعات اصلی و شرکتی برای کارتریج های لیزری که سبب افت شدید کیفیت و خروجی نامطلوب خواهد شد.
  3. تخلیه نکردن باقیمانده تونر قبلی در کارتریج و اضافه کردن تونر جدید به تونر قبلی که صدر صد با DPI های مختلفی ساخته شده اند و از دو جنس متفاوت هستند وقتی کنار هم در مخزن تونر قرار میگیرند سبب ایجاد زمینه خواهند شد.
  4. باز کردن غیر تخصصی کارتریج توسط افراد غیر متخصص که سبب تونر ریزی بعداز شارز خواهد شد و استفاده از قطعات غیر شرکتی که عمر مفید آنها حتی برای یک دوره شارژ هم جوابگو نیست نهایتا کارتریج را از پروسه شارژ مجدد خارج خواهد کرد.
  5. شارژ کارتریج در مراکز اصلی شرکت اچ پی در تهران ( به قسمت تعمیر کارتریج در نمایندگی اچ پی در سایت hpaba.com مراجعه کنید ) استفاده از قطعات شرکتی فقط و فقط با نظر تکنسین مرکز اچ پی در نمایندگی و استفاده از کاغذ مرغوب که عمر درام را بالا خواهد برد استفاده از تونر اصلی که قطعات داخلی کارتریج را مصطهلک نخواهد کرد مراقبت از عدم نفوذ اشیا خارجی مثل منگنه و سوزن به داخل کارتریج ( این موارد در واحد فنی زیاد دیده شده این گونه اشیا لابلای کاغذ به درون پرینتر هدایت شده و علاوه بر آسیب به پرینتر در صورت نفوذ داخل کارتریج سبب خرابی قسمت های مختلف کارتریج خواهند شد.( فراموش نکنین تمام قطعات داخلی کارتریج باهم در گیر هستند و در حال چرخیدین نفوذ اشیا خارجی ریز داخل کارتریج باعث خرابی همه قسمته ا از جمله درام ، بلید ، فوم رول ، مگنت و حتی بدنه تانک تونر و تانک بک تونر خواهد شد.
5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *