مشخصات 508a کیت کامل پرینتر hp 553

مشخصات 508a کیت کامل پرینتر hp 553 ، امروز قصد داریم تا در رابطه با کارتریج لیزری رنگی سری 508A ، این کارتریج مورد استفاده ی پرینتر های لیزری رنگی M 553 DN می باشد. ما قصد داریم تا در ادامه یک بررسی کلی در رابطه با نوع کارتریج و پرینتر انجام دهیم. با ما همراه باشید.

 

 

مشخصات 508a

همچنین در این پست قصد داریم سری رنگ های ، مشکی ، زرد ، آبی و قرمز را با هم بررسی نماییم. در ابتدای کار لازم است که بگویم کارتریج ها یکی از اصلی ترین قطعات موجود برای هر مدل پرینتری می باشند. زیرا که بیش از 50 درصد کیفیت خروجی چاپ ، بر عهده ی این قطعات می باشد.اهمیت کارتریج های اورجینال اچ پی در دستگاه ها بسیار ، بالا و قابل توجه می باشد. گر می خواهید کیفیت مناسبی در خروجی چاپ داشته باشید. حتما کارتریج اورجینال مرتبط با دستگاه خود را تهیه کنید.

 

مشخصات 508a
مشخصات 508a

 

ما امروز در رابطه با کارتریج پرینتر اداری – سازمانی HP laserjet M 553 DN سرو کار داریم. همانطور که می دانید پرینتر 553 از سری لیزری رنگی های پر قدرت و پر سرعت اچ پی می باشد. که مصرف کنندگان بسیاری در سراسر دنیا دارد. کارتریج لیزری رنگی HP 508 A ، یکی از دلایلی که این کارتریج ، بسیار محبوب شده ، توانایی شارژ مجدد آن می باشد. شما می توانید برای شارژ مجدد این کارتریج ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش کارتریج HP تماس حاصل فرمایید. دلیل خطای کارتریج در پرینتر HP چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

شارژ کارتریج HP 508A

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید کارتریج های اچ پی و پرینتر های این کمپانی باید مورد توجه قرار بگیرد. موضوع شارژ مجدد این قطعات مصرفی می باشد.دلیل اصلی آن نیز مربوط به صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان می باشد. حال این موضوع چطور شکل می‌گیرد؟ هنگام خرید پرینتر لیزر رنگی اچ پی باید توجه کنید که آیا پس از تمام شدن کارتریج آن می توان مجدد شارژ را انجام داد یا خیر. بسیاری از کاربران هنگام خرید به این موضوع توجه ای نمی‌کند، اما پس از استفاده از دستگاه و تمام شدن مواد مصرفی آن برای خرید مجدد قطعات به مشکل برمی خورند.

 

شارژ کارتریج HP 508A

 

کارتریج سری ۵۰۸ از چهار رنگ تشکیل شده است. رنگ مشکی این کارتریج توانایی چاپ برگ تا 6500 برگه a4 را دارد. در مقایسه با سایر کارتریج درمیابیم که سری ۵۰۸ کارتریج پرینتر های بزرگ و سازمانی می باشد. همچنین توانایی چاپ این کارتریج در سایر رنگ ها 5000 تا 5500 برگ می باشد. پرینتر لیزری رنگی اچ پی M 553 DN از سری چاپگر های پر قدرت کمپانی اچ پی می باشد ، که توانایی چاپ آن به عدد ۶۰۰۰ در ماه می رسد.

 

 نمایندگی فروش کارتریج اچ پی 508A

برای خرید کارتریج لیزری رنگی سری 508A می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. همچنین نمایندگی رسمی کارتریج اچ پی ، هر چهار رنگ کارتریج پرینتر لیزری رنگی HP 553 DN را با گارانتی معتبر خدمت شما مصرف کنندگان ارائه می کند.در رابطه با شارژ ، این سرسی از کارتریج ها باید اضافه کنیم که ، هر کاتریج به صورت جدا گانه در کارگاه مجاز شارژ اچ پی ، مجددا شارژ می شوند. برای شارژ کارتریج خود می توانید به نمایندگی ما در مرکز تهران مراجعه کنید. همچنین از طریق ارتباط با کارشناسان ما نیز می توانید جزئیات بیشتری را دریافت نمایید.

 

 نمایندگی فروش کارتریج اچ پی 508A
مشخصات 508a

 

در آخر نیز کمی به مشخصات ، کارتریج 508A می پردازیم. مهمترین رنگ در چاپ اسناد ، رنگ مشکی می باشد. زیرا که در بسیاری از عملیات های چاپ نیازی به استفاده از سایر رنگ ها نمی باشد. البته توجه داشته باشید. در انجام عملیات چاپ مشکی ، چون تمامی کارتریج ها درگیر می شوند. حجمی اندکی از تونر درون کارتریج ها تخلیه می شود. البته این مقدار بسیار نا چیز است که اهمیت زیادی ندارد. نحوه ی تعویض کارتریج های قدیمی HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

شماره فنی کارتریج HP 508 A

کد فنی کارتریج مشکی این سری به شماره ی CF360A می باشد. همچنین سایر رنگ های این کارتریج به کد فنی CF363A ، CF362A و CF361A می باشد. توجه داشته باشید که شما می توانید کارتریج های اوریجینال اچ پی508A  را با پایین ترین قیمت. همراه با بالاترین کیفیت تهیه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با کارشناسان ما در نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

 

شماره فنی کارتریج HP 508 A
مشخصات 508a

 

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *