نمایندگی تونر های لیزری اچ پی

نمایندگی تونر

نمایندگی تونر های لیزری اچ پی | تونر ها در واقع همان مواد پودری به کار رفته در کارتریج های لیزری می باشند . کارتریج ها اصلی ترین قطعه موجود در انواع دستگاه های پرینتر هستند و به طورمستقیم روی کیفیت و وضوح چاپ دستگاه شما ؛ اثر گذارند . بدیهی است که کارتریج مناسب با پرینتر های لیزری ؛ باید از نوع لیزری باشند . ازتفاوت های دستگاه پرینتر لیزری با نوع جوهر افشان آن این است که به جای جوهر ها ؛ از تونر استفاده می کنند . البته بنا به استفاده های مختلف کاربران پرینتر های لیزری اچ پی ؛ انواع و اقسام مدل های آن با کاربرد های گوناگون موجود می باشد . اگر قصد شارژ مجدد کارتریج لیزری خود و تهیه تونر مناسب با آن را دارید ؛ در ادامه با نمایندگی تونر ؛ همراه شوید .

 

 

نمایندگی تونر

تونر ها در واقع همان مواد پودری به کار رفته در کارتریج های لیزری می باشند . اگر چه استفاده از تونر با همان برند دستگاه چاپگر الزامی نیست . و در بازار نمونه هایی که برای چند برند پرینتر وجود دارد ؛ اما بهتر است تونر مصرفی خود را با همان برند دستگاه خود تهیه کنید . تا از سازگاری آن با کارتریج و دستگاه پرینتر خود ؛ اطمینان داشته باشید . توجه داشته باشید تا هنگام شارژ مجدد کارتریج خود ؛ نکات آن را رعایت کنید . به خوبی تکان دادن قوطی تونر قبل از مصرف آن از این دست نکات می باشد . در ادامه به پر فروش ترین نمونه هایی از تونر های اچ پی ؛ و دستگاه های سازگار با آن خواهیم پرداخت .

  • تونر  HP 17A ( مشکی _۶۰ گرم  _ ظرفیت ۱۲۰۰ برگ ) : با پرینتر های  HP M102 a ,  HP M 102w ,  HP M130a , HP M130 fw , HP M130nw و… سازگاری دارد .
  • تونر HP 30 A ( مشکی _ ۵۰ گرم _ یکبار شارژ )  :  با پرینتر های سری  Pro MFP M22 و سری  HP Pro M203  ؛ سازگاری دارد .
  • تونر HP 126 A ( ۴ رنگ مشکی ؛ قرمز ؛ آبی ؛ زرد _ ۴۵ گرم ) : سازگار با MFP M175
  • تونر HP 130 A ( ۴ رنگ مشکی ؛ قرمز ؛ آبی ؛ زرد _ ۴۵ گرم) : سازگار با سری HP 130 A

 

 

 

 

 

نمایندگی تونر

 

 

 

hp cartridge

کارتریج ها اصلی ترین قطعه موجود در انواع دستگاه های پرینتر هستند و به طورمستقیم روی کیفیت و وضوح چاپ دستگاه شما ؛ اثر گذارند . همانطور که می دانید ؛ کارتریج ها انواع و اقسام مختلفی را شامل می شوند . که به طور کلی ؛ می توان دو نوع اصلی کارتریج های جوهری و یا لیزری را نام برد . که به ترتیب با دستگاه های چاپگر جوهر افشان و دستگاه لیزری ؛ سازگاری دارند . محفظه درون کارتریج های حوهری ؛ توسط جوهر ها و محفظه کارتریج های لیزری توسط تونر ها و هر کدام در انواع مشکی و رنگ های اصلی قرمز ، آبی ، زرد ؛ پر می شوند . البته کمپانی اچ پی ؛ در هرنوع از کارتریج های خود ؛ مدل های بسیار زیادی را با کاربرد های گوناگون ارایه می دهد .

به طور مثال ؛ HP 85 A , HP 05 A , HP 83 A ,HP 26 A , HP 17 A , HP 12 A , HP 55 A , HP 44 A , HP 35 A و HP 78 a , HP 79 a , HP 80 a و HP 10 18 , HP 1320 و … از انواع مدل های  کارتریج لیزری اچ پی در رنگ مشکی هستند . و  HP M477 fdw , HP M452 dn , HP 201 a , HP 410A , HP 126A , HP 130A , و… از نمونه مدل های رنگی کارتریج های لیزری می باشند .

 

hp cartridge

 

 

 

پرینتر لیزری اچ پی

پرینتر ها به طور کلی با دو نوع تکنولوژی چاپ جوهر افشان و لیزری شناخته می شوند . که به طور کلی هرکدام ؛ تفاوت ها و خصوصیات و مزایای خود را دارند . در این میان پرینتر های لیزری ؛ به طور معمول ظرفیت چاپ و همچنین سرعت چاپ بالاتری دارند . بدیهی است که کارتریج مناسب با پرینتر های لیزری ؛ باید از نوع لیزری باشند . از دیگر تفاوت های این دستگاه با نوع جوهر افشان آن این است که به جای جوهر ها ؛ از تونر استفاده می کنند . بنا به استفاده های مختلف کاربران پرینتر های لیزری اچ پی ؛ انواع و اقسام مدل های آن با کاربرد های گوناگون موجود می باشد . هنگامی که دستگاه پرینتر ؛ کیفیت چاپ پایین تری را ارائه دهد و یا هشداری در ارتباط با اتمام تونر خود دریافت کردید ؛ جهت شارژ مجدد کارتریج خود ؛ به مراکز معتبر آن و نمایندگی اچ پی مراجعه کنید . تا از خدمات دریافتی خود ؛ اطمینان خاطر لازم را داشته باشید .

 

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ