هد اچ پی 940 سری کامل

هد اچ پی 940 سری کامل | آخرین نسل از ورود جوهرهای بدون هد با حضور یک ست هد چهار رنگ ( مشکی ، آبی ، قرمز و زرد ) مصادف شد. هد 940که به عنوان یکی از مهمترین قطعات مصرفی چاپگر های سری 8000 به حساب می آیند. به طور کلی اهمیت هد  برای چاپگر های جوهرافشان بسیار بالا و قابل توجه می باشد. با توجه به این موضوع می توان دریافت که هیچ یک از چاپگر های جوهری در صورت نداشتن هد قابلیت چاپ را به ما نمی دهند.

حال ما در این بخش همراه شما هستیم تا با بررسی هد سری HP 940 بتوانیم  گوشه ای از مزایا و معایب این سری را مشاهده نموده و سپس به شما کاربران گرامی اعلام نماییم. با ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید. مطمئنا افرادی که از چاپگر های سری HP officeJet 8000 و HP officeJet 8500 استفاده می کنند. با هد و سری 940 آشنایی کامل دارند. پس اگر شما هم به عنوان مصرف کننده ی این برند و این سری از هد ها می باشید در ادامه همراه ما باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فروش هد HP در نمایندگی با ما همراه شوید.

 

هد اچ پی 940

C4900A به عنوان یک هد چهار رنگ در دو کاست قرار دارد. هد مشکی و زرد و هد قرمز و آّبی. این سری از هد ها به  HP officeJet 8000 و HP officeJet 8500 سازگار می باشند. لازم به ذکر است که هر دو چاپگر نام برده شده در دسته چاپگر های Enterprise جوهرافشان بوده و در دسته پرینتر های چند کاره قرار گرفته اند. عملکرد هد 940 درون پرینتر های سری 8000 چگونه می باشد؟ در ابتدا کاربران دستور چاپ را به پرینتر می دهند.

در این بخش پرینتر با بررسی دستور داده شده ، مقدار جوهر مورد نیاز را به توجه به رنگ ها در خواستی کاربران به هد می رساند. حال در نظر داشته باشید که هد ها از هزاران دهنه ی میکرو به وجود آمده اند. پس از قرار گیری جوهر درون هد ، حالا نوبت این قطعه است که جوهر را با توجه به دستور مصرف کنندگان بروی رسانه منتقل کند. عملکرد هد و همچنین روزنه های سر آن در چاپ بسیار مهم می باشد. با خشک شدن و کیپ شدن هر یک از نازل های سری هد محصوصا در هد سری HP 940 ، ما شاهد کم رنگی ، ایجاد حاشیه و موضوعات دیگری در چاپ می باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

هد اچ پی 940

 

 

HP 8500

در این بخش به صورت تخصصی تر نسبت به عملکرد و مشخصات پرینتر آفیس جت 8500 بررسی های خود را انجام می دهیم. در قدم اول لازم است بدانید که OfficeJer 8500 ، به عنوان یک پرینتر All-in-one در نمایندگی طراحی و به بازار عرضه شده است. تماما مشخصات و پرفورمنس بالای این دستگاه ندا از این را می دهد که پرینتر HP 8500 می تواند همراه و هم راستا شما در ادارات ، سازمانها و مکان هایی با چاپ بالا باشد. از سری مشخصات این دستگاه ها می توان به وزن 17.500 کیلوگرمی این دستگاه با قابلیت چاپ ، کپی ،اسکن و فکس اشاره داشته باشیم.

تریم دو رنگ مشکی ، نقره ای این دستگاه نیز در نگاه اولیه یک حس خوب و با کیفیتی به ما منتقل می کند. اما مهمترین بخش این مشخصات مربوط به سرعت چاپ به صورت رنگی و مشکی می باشد. این دستگاه قابلیت چاپ 35 برگ سیاه و سفید و چاپ 34 برگ به صورت رنگی را به کاربران ارائه می دهد. همچنین کیفیت این دستگاه در چاپ اسناد 1200*4800 DPI محاسبه شده است. از این رو شما می توانید با استفاده از این سری از چاپگر های اچ پی کیفیت چاپ اسناد خود را تا مقدار قابل توجه ای افزایش دهید.

 

 

HP 8500

 

خرید هد اورجینال | هد اچ پی 940

یکی از مهمتری موضوعات در ارتباط با دستگاه های چاپگر ، استفاده و خرید قطعات مصرفی اورجینال می باشد. استفاده از این نوع قطعات مصرفی باعث بالا رفتن سطح سلامت و سطح چاپ دستگاه های ما می شود. از این رو به عنوان یک کاربران لازم است بدانید که استفاده از قطعات مصرفی آن هم به صورت اورجینال می تواند کمک شایانی به شما در زمینه ی چاپ اسناد داشته باشد. از نمایندگی اچ پی کارتریج های اصلی را بخرید !  جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه و نحوه ی خرید هد های اورجینال با ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

خرید هد اورجینال | هد اچ پی 940
هد اچ پی 940
خرید هد اورجینال

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی