هزینه شارژ کارتریج لیزری در نمایندگی اچ پی

هزینه شارژ کارتریج لیزری در نمایندگی اچ پی | همانطور که می دانید کارتریج های اچ پی ، بسته به نوع عملکرد  و توانایی چاپ خود ، تنوع بسیاری زیادی در دسته بندی قطعات مصرفی تونری می باشند. همواره کمپانی اچ پی در تولید هر یک از این قطعات مصرفی ، بسته به نوع مدل و توانایی چاپ چاپگر ، کارتریج مخصوصی را به دستگاه های خود اختصاص داده است. کارتریجی که نمی توان از آن در سایر چاپگر های دیگر استفاده نمود. همانطور که می دانید کارتریج به عنوان یک قطعه ی مصرفی طول عمر ، و محدودیت هایی دارد. از این رو پس از اتمام آنها ، کاربران می بایست چاره ای برای جایگزین کردن آنها بی اندیشند.

در نظر داشته باشید که کاربران می توانند پس از اتمام تونر موجود در کارتریج های لیزری ، با خرید کارتریج های جدید برای چاپگر خود ، کیفیت را مجددا به چاپ اسناد خود بر گردانده و از کیفیت بالای ترسیم اسناد خود توسط تونر های اورجینال اچ پی لذت ببرند. البته در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران بر این باوراند که می توان در راستای صرفه جویی در هزینه های خود ، کارتریج های سازگار با پرینتر های اچ پی را شارژ نمود. روش شارژ کارتریج های اچ پی ، همواره یکی از رایج ترین روش ها برای استفاده ی مجدد از قطعات مصرفی بوده و کاربر می تواند با انجام این کار ( به صورت استاندارد ) مجدد دستگاه خود را به چرخه ی چاپ بازگرداند.

 

هزینه شارژ کارتریج

در بخش قبلی نکاتی در ارتباط با تنوع بالای این محصولات در دسته بندی قطعات مصرفی چاپگر های اچ پی اضافه نمودیم. تا بدین جا ، متوجه شدیم که کارتریج های اچ پی در بخش لیزری ، دارای مدلهای متنوعی می باشند. عموما تنوع این گونه از دستگاه ها به شرح زیر می باشد.

  • مدل کارتریج ( 05A – 26A – 126A – 85A – 130A – 312A )
  • توانایی چاپ ( ممکن است تعداد چاپ ، در هر کارتریج متفاوت باشد )
  • شناسه ی کارتریج ( ce312a – ce312a )
  • پرینتر های سازگار با مدل کارتریج

در نهایت باید بدانید که هزینه شارژ کارتریج لیزری بستگی به نوع پرینتر و مدل کارتریج دارد. همچنین، قیمت‌ها دارای بازه ی  متفاوت در بازار بوده و شما می بایست حتما ، جهت خرید از کارتریج های اورجینال استفاده نمایید. با توجه به این موضوع باید بدانید که قیمت کارتریج بر اساس تولیدکننده و کیفیت کارتریج متغیر است. اما به طور معمول، شارژ کارتریج لیزری معمولاً ارزان‌تر از خرید کارتریج جدید است، اما هزینه دقیق باید بر اساس شرایط خاص و محصول مورد نظر محاسبه شود. در همین راستا شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

 

 

هزینه شارژ کارتریج

 

 

Cartridge charging price

عمدتا کارتریج های لیزری به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ی اول کارتریج های لیزری مشکی و دسته ی دوم کارتریج های لیزری رنگی می باشند. در نظر داشته باشید که کارتریج های لیزری مشکی همانطور که مشخص می باشد ، تنها توانایی چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید را دارند. این سری از قطعات مصرفی تنها سازگار با دسته پرینتر های Black laserJet بوده و عمدتا به صورت تک بسته به کاربران ارائه می شود. شارژ این کارتریج ها بسته به نوع DPI چاپ آن ، و توانای چاپ برگه ، انجام می شود. شما می توانید جهت شارژ این سری از کارتریج های اچ پی ابتدا به واحد فنی و نمایندگی رسمی شارژ کارتریج های اچ پی مراجعه نموده و سپس کارتریج خود را در دست سرویس و شارژ قرار دهید.

دسته ی دوم کارتریج های لیزری ، مربوط به کارتریج های لیزری رنگی می باشد. این دسته از کارتریج ها شامل چهار رنگ اصلی مشکی ، قرمز ، آبی و زرد می شوند. هر یک از این کارتریج ها دارای کد منحصر به فرد خود و قابلیت های خاصی می باشند. از این رو شما می توانید بسته به مدل کارتریج و توانایی چاپ آن شارژ این قطعات را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر کارتریج اچ پی در نمایندگی با ما همراه شید .

 

Cartridge charging price

 

 

 

قطعات کارتریج های لیزری HP | هزینه شارژ کارتریج

کارتریج‌های لیزری معمولاً از تعداد زیادی از قطعات تشکیل شده‌اند. در نظر داشته باشید که همچون تمامی قطعات مصرفی ، قطعات کارتیرج های لیزری نیز هر کدام وظیفه خاص خود را دارند. به طور کلی قطعات اصلی یک کارتریج لیزری عبارتند از:

  1. تونر یا پودر چاپ: این قسمت مسئولیت ایجاد ماده‌ی چاپی را بر عهده دارد. تونر معمولاً شامل پودر سیاه یا رنگی است. که با استفاده از نور لیزر در داخل پرینتر به کاغذ منتقل شده و تصاویر و یا اسناد مورد نظر شما را ترسیم می کند. در ادامه فرایند تولید را بیشتر شرح خواهیم داد.
  2. درام : درام یک قطعه حساس و مهم درون کارتریج های لیزری اچ پی می باشد. ( گاه در برخی از موارد ممکن است درام به صورت یونیت و جدا از کارتریج درون چاپگر های لیزری قرار گرفته باشد) درام به صورت الکترواستاتیکی تصویر را بر روی خود ایجاد می‌کند. در این فرآیند، تونر به درام می‌چسبد و سپس به کاغذ منتقل می‌شود.
  3. بلید : بلید در کارتریج های لیزری وظایف بسیاری را دارد. یکی از اصلی ترین وظایف این قطعه رساندن تونر مورد نیاز چاپ به درام می باشد.
  4. مخزن چاپ : ین بخش در برخی مدل‌های کارتریج، مسئول جمع‌آوری تونر باقی‌مانده یا زائد است تا از دسترسی تونر زائد به سطح چاپگر جلوگیری کند. در نتیجه شما چاپ با کیفیت و تمیز تری را تجربه خواهد نمود.
  5. چیپست : این قطعه مسئول ارتباط الکتریکی بین کارتریج و پرینتر است و وظیفه مدیریت عملکرد کارتریج را بر عهده دارد. بهتر است پس از هر بار شارژ ، چیپست کارتریج نیز تعویض شود.

 

قطعات کارتریج های لیزری HP | هزینه شارژ کارتریج

 

اصلی ترین تفاوت کارتریج های لیزری

اصلی ترین تفاوت کارتریج های لیزری ابتدا در نام، شماره ی سریال ، و پرینتر های سازگار با دستگاه مشاهده می شوند. هر کارتریج اچ پی در دسته های متفاوت با یک نام شناخته می شود. ابتدا به ساکن هر چاپگر همچون HP laserJet 2055 از کارتریج 05A ، اچ پی 1102 از 85A و به ترتیب. هر دستگاه از کارتریج مختص به خود استفاده می کند.

البته در بسیاری از محصولات ما شاهد استفاده از یک کارتریج می باشیم. که به تشخیص اچ پی کارتریج مورد نظر توانایی کارکرد بروی یک یا چند دستگاه را دارد. در وهله ی دوم تعداد چاپ و توانایی چاپ رزولوشن ، در کارتریج های اچ پی متفاوت می باشد. پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به خرید و یا شارژ کارتریج های لیزری، اطلاعات مربوط به را از کارشناسان اچ پی دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر کارتریج لیزری مشکی در نمایندگی اچ پی با ما همراه شوید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *