هولوگرام کارتریج های اچ پی

هولوگرام کارتریج های اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج های شرکتی اچ پی در دسته های لیزری و جوهر افشان توضیحات لازم را خدمت شما کاربران ارائه دهیم. همچنین در این بخش در ارتباط با هولوگرام این دستگاه ها ، نحوه ی آشنایی و استفاده از این دستگاه ها را معرفی می نماییم. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در این پست همراه ما باشید.

 

 

هولوگرام کارتریج

کارتریج ها تنوع بسیار زیادی در بازار دارند. همین امر باعث شده تا انتخاب نوع با کیفیت این قطعات مصرفی بسیار مشکل شود‌. یکی از راه های تشخیص کارتریج های اصلی نسبت به کارتریج‌ های تقلبی ، وجود هولوگرام و کد QR معتبر می باشد. دقت داشته باشید که هولوگرام یا کد باید به صورت معتبر اصالت کالا را تضمین نمایند. در غیر این صورت محصول دارای هیچ شناسه و پشتیبانی فعالی نیست و به احتمال زیاد به عنوان کارتریج اصل به صورت غیر متفرقه به فروش می رسد.

تشخیص این کارتریج های بر خلاف باور عموم بسیار ساده می باشد. شما می توانید در راستای خرید این قطعات مصرفی با رعایت چندین مورد خیلی راحت از کارتریج های شرکتی با قیمتی مقرون به صرفه استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

 

هولوگرام کارتریج
هولوگرام کارتریج

 

ضمانت کارتریج های اچ پی | هولوگرام کارتریج

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ضمانت نامه ی کارتریج های شرکتی توضیحات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. توجه داشته باشید که تمامی کارتریج ها در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی به صورتی شرکتی با ضمانت نامه ی معتبر خدمت کاربران ارائه می شوند. در ادامه در ارتباط با ضمانت نامه ی این دستگاه ها اطلاعات بیشتری را کسب خواهیم کرد. همچنین شمامی توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با استعلام کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما همراه شوید.

 

ضمانت کارتریج های اچ پی
هولوگرام کارتریج

 

تمامی کارتریج های که توسط نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp به مشتریان عرضه می شود. دارای گارانتی طول مصرف می باشند. در ارتباط با گارانتی های توله مصرف به نمایندگی رسمی hp باید بدانید که این کارتریج ها در تمامی طول مصرف خود دارای گارانتی معتبر از سوی شرکت می باشند. از این رو پیشنهاد می شود در جهت بهبود کیفیت چاپ اسناد خود حتما از کارتریج های شرکتی و اورجینال استفاده نمایید. همچنین در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با اصلی ترین ضعف کارتریج های فیک اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

کارتریج های غیر شرکتی HP

عموم این قطعات توسط شرکت‌های غیر متفرقه تولید و به بازار عرضه می شود. علی رغم و قیمت پایین بسیاری از کاربران این دستگاه ها را برای استفاده شخصی و کارگاهی در فضا های خانگی و اداری انتخاب می نمایند. اصلی‌ترین هدف هنگام خرید کارتریج ها رسیدن به ثبات کیفیتی مناسب و چاپ بی دردسر می باشد . اما متاسفانه کارتریج‌های و تعهد در بازار هیچ‌کدام از این قابلیت‌ها را به کاربران ارائه نمی کنند. از این رو این خرید این قطعات مصرفی ، جز ضرر هیچ پیامد دیگری برای کاربران نخواهد داشت.

 

کارتریج های غیر شرکتی HP
هولوگرام کارتریج

 

علاوه بر پایین آمدن کیفیت در چاپ استفاده از کارتریج های فیک عواقب دیگری را برای ما همراه دارد. در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با دیگر زراعت این قطعات توضیحات کاملتری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم. همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم کارتریج های طرح و تقلبی کیفیت اسناد ما را تا حد چشمگیری کاهش می دهند. اما از دیگر ذرات این دستگاه ها می توان به آسیب رساندن به سایر قطعات دیگر اشاره کرد. کارتریج های فیک با عملکرد غیر استاندارد خود باعث می شود تا دیگر قطعات نیز خیلی سریع با مشکل مواجه شوند. در همین جهت بسیاری از قطعات درگیر می شوند و از کار می افتند . شما میتوانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج‌ های شرکتی HP به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش کارتریج HP

ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نمایندگی فروش کارتریج های اچ پی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. پس پیشنهاد می‌شود تا در ادامه همراه ما باشید و از شرایط و خدمات نمایندگی نهایت استفاده را ببرید. همانطور که می دانید اچ‌پی برند ای آشنا در حوزه تولید قطعات ماشینهای اداری و رایانه ای می باشد. از این رو کارتریج ها نیز در دست قطعات مصرفی پرینتر های لیزری و جوهر افشان برند اچ پی قرار گرفته اند.

 

نمایندگی فروش کارتریج HP
هولوگرام کارتریج

 

پس شما می توانید با استفاده از کارتریج های شرکتی اسناد خود را مجدد مانند روز اول به چاپ برسانید. استفاده از کارتریج های اورجینال در دستگاه های اچ پی بسیار اهمیت بالایی دارد زیرا که هر قطعه‌ی مصرفی دیگر در این دستگاه ها باعث ایجاد ناهماهنگی و آسیب در چاپگر ها می شود. رسمی hp در تلاش است تا برای کسب رضایت کاربران خود در سراسر ایران ، از طریق شعبات خود در سطح کشور کارتریج های شرکتی را در سریعترین زمان ممکن به دست کاربران برساند. از این رو شما میتوانید برای خرید کارتریج اچ پی در دستگاه های لیزری و جوهر افشان با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

ضمانتنامه ی شرکتی HP

با خرید کارتریج از نمایندگی رسمی hp ضمانت‌نامه‌های به صورت هوشمند دریافت خواهد کرد. این ضمانت نامه به ما یادآور می‌شود که این دستگاه به صورت شرکتی از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش رسمی اچ پی خریداری شده و در تمامی سطح ایران دارای گارانتی معتبر خواهد بود. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت و شرایط گارانتی کارتریج های اچ پی با کارشناس های ما در واحد  امور مشتریان به شماره ی 02189392 در ارتباط بوده و از خدمات متمایز شرکتی بهرمند شوید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این قطعات مصرفی بروی گزینه ی کارتریج های اچ پی را بیشتر بشناسیم کلیک نمایید

 

ضمانتنامه ی شرکتی HP
هولوگرام کارتریج
4.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی