کارتریج درام HP179nw

کارتریج درام HP179nw | قطعات صرفی ، همواره به عنوان یکی از الی ترین شاخصه ها در زمینه ی ماشین های اداری به حساب می آیند. اهمیت این سری قطعات و استفاده از قطعات اورجینال آن در تمامی پرینتر ها بحثی الزامی و مهم به حساب می آید. در همین راستا ما در نمایندگی رسمی اچ پی تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج ، و کارتریج درام پرینتر های لیزری HP 179nw بررسی های لازمه را انجام داده و سپس با توجه به ویژگی های آنها نکات مثبت و منفی را در ارتباط با قطعات HP 179 بررسی نماییم.

 

کارتریج درام

در بسیاری از پرینتر های لیزری از جمله سری HP 179nw ما شاهد کارتریج و درام های جداگانه ای می باشیم. تکنولوژی جدا بودن یونیت ها از کارتریج ها نکات مثبت و منفی را برای کاربران به همراه دارد. اما به طور کلی در پرینتر هایی نظیر 179 جدا بودن درام و کارتریج کاربرد بیشتری دارد. در ارتباط با پرینتر لیزری رنگی HP 179 ما شاهد کارتریج های سری 117 می باشیم. در نظر داشته باشید که همه افرادی که پرینتر لیزری دارند. با تعویض کارتریج و تونر آن آشنا هستند. اما در نظر داشته باشید که همه افراد با واحدهای درام آشنا نیستند. در همین راستا لازم است تا در جهت آشنایی بیشتر کاربران با واحد درام مخصوصا تفاوت کارتریج های با درام و کارتریج های بدون درام در ادامه با ما همراه شوید.

به طور کلی اگر بخواهیم با این قطعه آشنا شویم باید بگویم که واحد درام وظیفه دارد تا  تونر را به کاغذ منتقل می کند. هنگامی که شما دستور چاپ را به پرینتر خود می دهید. پرینتر با ذخیره ی دستور در حافظه ی خود کار را شروع می کند. سپس دستور به بخش مصرفی پرینتر ها ارسال شده و سپس درام با انتقال تونر کافی به کاغذ شرایط خروجی کاغذ را محیا می سازد. همچنین در پرینتر هایی که همانند 179 دارای یونیت می باشند اضافه ی تونر به بک تونر ریخته می شود.  در نظر داشته باشید که واحد درام در پرینتر ها و کارتریج های لیزری،  به شکل یک استوانه یا یک لوله ی سبز رنگ قرار گرفته است. همچنین درام حساسیت به نور است. بار منفی ایجاد می کند.

 

کارتریج درام

 

مرکز خدمات اچ پی

در نظر داشته باشید که قطعه ی کارتریج و درام هر دو برای ایجاد یک محتوای بی نقص جهت چاپ ضروری و مهم هستند. البته در نظر داشته باشید که بسته به نوع چاپگری که دارید. ممکن است این دستگاه نیاز به سرویس ، تعویض و تخلیه دارم کارتریج داشته باشد. پس  در نظر داشته باشید که ممکن است برخی از اوقات شما نیاز به تعویض و سرویس واحد درام خود داشته باشید.  بسیاری از کاربران که کارتریج خود را شارژ می کنند. با تعویض قطعات مصرفی چون درام آشنا هستند. درام نقش در پرینتر های لیزری رنگی HP 179 به عنوان قطعه ای مهم جهت چاپ تمیز و بدون مشکل به حساب می آید. از این رو لازم است تا در دوره های مشخص شده تعویض گردد.

بخش یونیت درام علاوه بر خود درام شامل قطعات مصرفی و مکانیکی دیگری می باشد. در هیمین راستا باید نسبت به تعویض و سرویس این قطعه توجه ویژه ای داشته باشید . تمامی یونیت درام ها دارای بخشی به نام بک تونر ها می باشند که تمامی تونر های زائد در آن جمع می شود. در صورتی که اون بخش از یونیت سرویس نشود و تونر های زائد در آن بخش بمانند اسناد شما در بخش خروجی لک و کثیف می شوند.

 

مرکز خدمات اچ پی

 

درام و کارتریج درام پرینتر های اچ پی

در بسیاری از پرینتر های لیزری ما شاهد یکپارچگی و همراه بدون کارتریج و درام می باشیم. اما در بسیاری دیگر این موضوع کاملا بر عکس می باشد. از نظر کارایی و هزینه می توان گفت که این دو سری هیچ تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند و شما می توانید با استفاده از هر دوی این تکنولوژی ها چاپ خود را در کیفیتی مناسب گسترش دهید. البته در نظر داشته باشید که قطعاتی که ما در کارتریج های همراه با درام داریم. همانند فوم، مگنت ، بلید و … در کارتریج های بدون درام نیز وجود دارند. و پس از دوره ی مشخص شما باید نسبت به تعویض آن اقدامات لازمه را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

کارتریج درام
کارتریج درام
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی