کارتریج های سرنگی HP

کارتریج های سرنگی HP |در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سری جدیدی از کارتریج های لیزری اچ پی ، شما کاربران گرامی گفتگو کنیم. نسل جدید این کارتریج ها که در بخش never stop فعالیت می کند. چیزی شبیه به کارتریج های جوهر افشان مخزن دار می باشد. اما نوع چاپ انواع تکنولوژی این دستگاه ها تماماً با نسل جوهری متفاوت بوده و در عملکرد و خروجی اسناد نیز به شکل دیگری فعالیت می کنند. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با استعلام کارتریج های اچ پی همراه ما باشید.

 

کارتریج های سرنگی

 

در این قسمت تصمیم داریم تا با ارائه مشخصات و توضیحات بیشتر در ارتباط با نحوه کار ، نحوه جایگذاری و نحوه استفاده این قطعات مصرفی را خدمت شما کاربران گرامی شرح دهید. بسیاری از کاربران پس از شنیدن کارتریج های سرنگی به یاد کارتریج های جوهر افشان و مخزن جوهر افشان ها می افتند. اما لازم به ذکر است که کارتریج های سرنگی امروزه در زمینه ی تونر و پودر مخصوص فعالیت می کنند. اما نحوه عملکرد آنها چگونه میباشد؟

 

کارتریج های سرنگی
کارتریج های سرنگی

 

همانطور که می دانید این کارتریج ها بنا به نوع عملکرد خود ، مختص به یک سری  دستگاه های مخصوص با تکنولوژی چاپ متفاوت می باشد. این سری کارتریج ها با قرار گرفتن در جای مخصوص خود به کاربران این اجازه را میدهند تا به صورت دلخواه بنا به نوع نیاز به پرینتر تزریق شوند. هنگامی که شما تونر مورد نیاز چاپ را به چاپگر خود اضافه می‌کنید می‌توانید پس از دستور چاپ ، اسناد تان را با کوالیتی بسیار بالا در خروجی دریافت کنید. هدف اچ پی از این سبک و سیاق طراحی صرفه جویی کاربران در هزینه ها و مقدار مصرف می باشد.

 

103A نور استاپ

 

در این بخش یکی از مهمترین کارتریج های سرنگی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نموده ایم. این کارتریج با عمل کرده با کیفیت و سریع خود در پرینترهای 1200A و 1200W جای می گیرد. دسته پرینترهای نور استاپ بنا به ارائه خدماتی چون چاپ بی وقفه. با کیفیت بسیار بالا طراحی و به بازار عرضه شده اند. هدف اچ پی از ارائه ی این محصولات تنها سرعت بخشیدن به کسب کار های اداری کوچک با حجم کاری متوسط بوده. از این رو این دستگاه را به صورت سه طراحی و به تولید رسانده است.

 

103A نور استاپ
103A نور استاپ

 

کارتریج 103A نیز از دسته کارتریج های پرینتر نور استاپ اچ پی می باشد که پس از معرفی و استفاده ی کاربران ، محبوب و قابل توجه شدند. این سری از کارتریج های تونر سرنگی اچ‌پی با کد فنی W1103A توسط اچ پی به بازار عرضه شدند. این کارتریج در حد استاندارد خود توانایی چاپ تا 2500 برگه A4 را به کاربران خود می دهد. شما می توانید جهت سفارش این محصول با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

مشخصات فنی پرینتر 1200 never stop

ما در ابن بخش در ارتباط با کارتریج های پرینتر های نور استاپ توضیحات مختصری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. بد نیست که در ارتباط با پرینتر های نور استاپ نیز مشخصات داشته باشید. زیرا که این دستگاه ها شکل و شمایل جدیدی از فناوری چاپ کموانی اچ پی را به خود گرفته اند و می توان در آینده دسته بندی بیشتری از آنها مشاهده نمود. پرینتر اچ‌ پی 1200 در دسته چاپگر های لیزری مشکی اچ‌پی قرار گرفته است. این سری از چاپگر ها به طور معمول نوع کاربری خانگی و اداری را به کاربران ارائه می دهند.

 

مشخصات فنی پرینتر 1200 never stop
مشخصات فنی پرینتر 1200 never stop

 

علی رغم قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی خود توانایی های جالب و مهیجی در چاپ له کاربران ارائه می دهند. این دستگاه توسط کمپانی اچ پی به صورت سه کاره طراحی و تولید می شود. وزن تقریبی این دستگاه 8 کیلوگرم بوده و کیفیت چاپ آن توسط اچ پی .600 نقطه در اینچ محاسبه شده است.همچنین اسکنر این دستگاه به صورت تخت یا همان Flatbed می‌باشد که به شما امکان اسکن اسناد را می دهد. ضمنا سرعت چاپ این دستگاه در حالت Ready  بین 25 تا 28 برگ A4 تخمین زده شده است. شما می توانید جهت سفارش و تست کیفیت چاپگر های لیزری اچ پی  با کارشناسان ما همراه شوید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی