کارتریج 305A لیزری رنگی

کارتریج 305A لیزری رنگی | با توجه به اهمیت بسیار بالای کارتریج ها در پرینتر های لیزری رنگی ، تصمیم گرفتیم. تا در این بخش به سراغ کیت چهار رنگ لیزری رنگی HP 305A رفته و مشخصات فنی ، نکات مثبت و منفی آن را بررس نماییم. از این رو پیشنهاد می شود. تا در صورت نیاز به تهیه ی این کارتریج ها در ادامه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شده. و از اطلاعات کارشناسان نسبت به این کیت لیزری رنگی بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که کارتریج های سری HP 305A نیز همانند سایر کارتریج های دیگر اچ پی دارای نمونه های غیر شرکتی می باشند. در همین راستا در ادامه موضوعاتی در ارتباط با نحوه ی تشخیص اصالت این کارتریج ها خدمت کاربران ارائه داده می شود.

 

کارتریج 305A

کارتریج لیزری رنگی اچ پی 305A به عنوان یکی از کیت های پر طرفدار اچ پی به حساب می آیند. ای کیت با شماره فنی CE410A رنگ مشکی ، CE411A رنگ آبی ، CE412A رنگ زرد و CE413A رنگ قرمز توسط مهندسین اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. سازگاری این کیت از کارتریج های اچ پی با پرینتر های پرو 400 و 300 نیز یکی دیگر از عامل محبوبیت بالای این دستگاه می باشد . پرینتر های لیزری پرو 300 همانند HP 351 ، HP 375 و پرینتر های پرو 400 همانند 451  و HP 475 از سری پرینتر های سازگار با کیت 305 می باشند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی. خرید و تهیه این کیت از کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

 

کارتریج 305A

 

 

 

در نظر داشته باشید که همواره یکی از مهمترین مسائل پیش از خرید کارتریج های اچ پی مربوط. به تشخیص اصالت و خرید کارتریج مناسب و سازگار می باشد. لذا در همین راستا در این بخش تصمیم داریم تا برخی از این کارتریج ها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. به طور کلی شباهت زیاد بین کارتریج های طرح و اورجینال موضوعی کاملا آشکار  و اساسی می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید جهت انجام یک خرید مقرون به صرفه. و بدون مشکل به مراکز و نمایندگی های رسمی اچ پی در سراسر ایران مراجعه نمایید. همچنین در نظر داشته باشید. که کارتریج های اورجینال عموما دارای شناسه  خرید و قابل پیگیری ، کد QR و کیفیت بالایی در هنگام چاپ می باشند. با توجه به تمامی این موضوعات پیشنهاد می شود هنگام خرید کارتریج حتما به نکات گفته شده دقت نمایید.

 

HP Pro 400 475

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم ، یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت بین کارتریج 305 ، پرینتر های سازگار با آن می باشد. به طور کلی کارتریج سری 305A توانایی چاپ استاندارد بین 2200 برگ را به کاربران خود ارائه می دهند . از این رو شما می توانید. با توجه به قابلیت های این دسته از دستگاه ها خیلی آسان و بدون هیچ مشکی عملیات چاپ خود را از سری بگیرید. در نظر داشته باشید که پرینتر های سری 475 اچ پی از سری چاپگر های چهار کاره ی لیزری رنگی می باشد. که به عنوان چاپگر Enterprise در بازار عرضه شده است. جهت آشنایی بیشتر با تفاوت کارتریج‌ های بدون درام و با درام با وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

رزولوشن و سرعت

از سری قابلیت ها جذاب این دستگاه می توانیم. به مواردی چون سرعت چاپ 25 برگ در دقیقه ، رزولوشن فول 1200 DPI و سرعت عملکرد بسیار بالای آن اشاره داشته باشیم. به طور کلی این سری از دستگاه های اچ پی به عنوان نمونه ای موفق از دستگاه های اداری – سازمانی به حساب می آیند. در همین راستا پیشنهاد می شود. تا در صورت نیاز به خرید پرینتر های اداری و سازمانی با کارشناسان. ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. همچنین اگر به دنبال خرید پرینتر های سازمانی اچ پی می باشید . می توانید از طریق جست و جوی دسته بندی HP Enterprise به مدلهای بیشتری دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

 

HP Pro 400 475

 

 

 

برای اطلاع از دیگر مراکز خدمات دهی اچ پی به سامانه مرکز ماشین های اداری و رایانه مراجعه کنید. با ورود به وب سایت مذکور میتوانید از سایر سایت های موجود در بخش منو و هدر سایت که همگی زیر مجموعه های مرکز ماشین ها میباشند دیدن نمایید. شارژ و نگهداری مواد مصرفی و کارتریجهای لیزری و جوهری نیز در hp-cartridge.ir دنبال نمایید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی