کارتریج 4 تائی HP 183

کارتریج 4 تائی HP 183 ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی خرید و استفاده از کارتریج های لیزری چهار رنگ ، رنگی اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه داده و سپس با در نظر گرفتن تمامی مشخصات فنی این دستگاه ها ، کارکرد و کیفیت آن ها را در جایگاه مقایسه با سایر محصولات اچ پی قرار دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش همراه شوید. همچنین شما می توانید برای استفاده از خدمات شرکتی و گارانتی اچ پی در ادامه با ما همراه شوید. چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در زمینه ی مرکز تعمیرات کارتریج HP دارید با ما همراه شوید.

 

 

کارتریج 4 تائی

در این بخش تصمیم داریم تا در حد ارتباط با میت کارتریج های پرینتر های لیزری و جوهر افشان توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. تمامی پرینتر های کمپانی اچ‌پی برای انجام امورات روزمره ی چاپ نیاز به قطعات مصرفی اورجینال خود را دارند . از این رو شما حتما باید پس از اتمام مواد مصرفی اصلی پرینتر های لیزری ، از قطعات شرکتی برای جایگزین نمودن آنها استفاده کنید. در همین راستا شما می توانید برای تهیه ی قطعات مصرفی اصلی ، از طریق ارتباط با نمایندگی رسمی ، کارتریج های لیزری و جوهر افشان شرکتی را با گارانتی رسمی دریافت نمایید.

 

کارتریج 4 تائی

 

 

کارتریج های پرینتر های لیزری اچ پی در دو دسته طراحی و ساخته می شوند. دسته ی اول کارتریج های لیزری و دسته ی دوم مربوط به کارتریج های جوهرافشان می باشد. این دستگاه ها عموما از دو تا چهار عدد کارتریج در جهت چاپ اسناد تشکیل شده اند. کیت کارتریج های دو عددی عموما در سری جوهرافشان ها و کارتریج های چهار عددی عموم در دسته ی پرینتر های لیزری قرار گرفته است. در کارتریج های دو رنگ عموما یک کارتریج به رنگ مشکی و یک کارتریج به رنگ ، آبی ، زرد و قرمز می باشد. اما در کارتریج های لیزری چهار رنگ ، هر رنگ در کیت تونر به صورت مجزا تهیه شده.با ما در نمایندگی رسمی HP همراه باشید.

 

HP 2310 – 2311-2312-2313A

اگر با دقت بیشتری به سر تیتر این بخش نگاه کنید متوجه خواهید شد. که شناسه ی هر رنگ از کارتریج های اچ پی به صورت کامل در این بخش نمایش داده شده است. حال در مرحله ی اول ما در ارتباط با مرور مشخصات پرینتر 183 اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم. پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP 183 در دسته پرینتر های چهار کاره ی کمپانی اچ پی قرار گرفته است. این دستگاه توانایی چاپ اسناد تا 30000 برگ در ماه را به کاربران می دهد. یکی از نقاط قوت و مهم در پرینتر های سری 183 مربوط به رزولوشن چاپ و کیفیت بالای کارتریج های آن می شود.

 

 

HP 2310 – 2311-2312-2313A

 

این دستگاه بنا به تشخیص کمپانی اچ پی از کیت مصرفی پر طرفدار و با کیفیت 215A استفاده می نماید. این سری از کارتریج های لیزری رنگی در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز به شماره شناسه های . HP 2310 – 2311-2312-2313A طراحی و تولید شده است. همچنین لازم به ذکر است که این سری از کارتریج های اچ پی توانایی چاپ را در رنگ مشکی تا 1100 و در سایر رنگ ها تا 900 برگ به صورت استاندارد به کاربران ارائه می دهند. شما نیز می توانی جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی کارتریج HP در شمال تهران با  کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی