کارتریج hp 648A سری کامل 4 رنگ

کارتریج hp 648A سری کامل 4 رنگ | کارتریج های تونر سازگار با دستگاه CP4525dn ، یکی از موضوعات مهم در ارتباط با دستگاه های اچ پی ، نوع عملکرد و تفاوت کارتریج های هر دستگاه می باشد. اچ پی با سازماندهی محصولات خود توانسته. تا با طراحی صحیح هر دستگاه را با کارتریج مختص به خصوصیات و توانایی های خود طراحی و به بازار عرضه کند. در دسته ی پرینتر های Enterprise CP4525 نیز ما شاهد حضور کیت با کیفیت و پر قدرت 648A می باشیم. این کیت در 4 رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز توسط اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند.شما می توانید. برای ایجاد کیفیت قابل اعتماد و با جزئیات بالا، کارتریج های 648A را انتخاب نموده

و از قابلیت های چاپ آن در دستگاه های خود استفاده نمایید. ظرفیت و بازده ی 8500 صفحه ای این کارتریج تونر HP به شما این امکان را می دهد. تا از پس هر پروژه ای را به راحتی بر بیاید. 648 طراحی شده است. تا حتی نیازهای حرفه ای و خلاقانه ترین افراد را برآورده کند و در این کار بسیار ماهرانه حضور پیدا کرده است. این کارتریج ها با تونر اورجینال و شرکتی به شما این امکان را می دهند. تا بدون هیچ مشکل و دغدغه ای اسناد خود را به چاپ برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تونر اصلی اچ پی در ادامه همراه ما باشید.

 

کارتریج hp 648A

کارتریج hp 648A از سری کارتریج های لیزری رنگی کمپانی اچ پی با کاستی بزرگ می باشند. این حجم از مقدار تونر و کاست در این نوع از قطعات مصرفی ماشین های اداری این نوید را به ما می دهد. که ما می توانیم بدون هیچ مشکلی و دغدغه ای نسبت به چاپ اسناد خود در مقدار بالا مانور دهیم. در نظر داشته باشید که این سری از قطعات مصرفی عموما در پرینتر های سازمانی HP مورد استفاده قرار می گیرند. و همین موضوع باعث شده تا کمپانی از کارتریج های قوی تری در این دستگاه ها استفاده نماید.

در کیت سری 648 ما شاهد سه رنگ به شماره ی فنی 648 و یک رنگ به شماره ی 647 می باشیم. این موضوع مربوط به تفاوت کیت مشکی و رنگی آن می شود. در نظر داشته باشید که این کارتریج سایز بزرگ اچ پی توانایی چاپ تا 8500 برگ را دارند. استاندارد در نظر گرفته برای در نظر گرفتن این تعداد چاپ توسط کمپانی به صورت 5 درصد می باشد. از این رو ممکن است تعداد چاپ شما عددی بیشتر و یا کمتر از تعداد اعلام شده از کمپانی باشد.

اما استفاده از کارتریج های اورجینال اچ پی و تاثیر آنها در چاپ . به طور کلی اگر بخواهید طبق دستورالعملهای کمپانی HP ، موارد لازم را پیروی کنید باید بدانید. که این کمپانی تاکید بسیاری در زمینه ی استفاده از کارتریج های اورجینال داشته و دارد. ثبات کیفیت ، قطعات مصرفی سازگار و آسیب نزدن به بخش های اصلی دستگاه های اچ پی را می توان. به عنوان اصلی ترین نکات در ارتباط با کارتریج های اورجینال به حساب آورد. لذا در همین راستا شما می توانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

 

 

کارتریج hp 648A

 

CP 4525dn

یکی از مهمترین دستگاه های سازگار با کیت کارتریج 648 پرینتر لیزری رنگی سازمانی  سری CP 4525dn می باشد. 4525 را می توان به عنوان یک پرینتر محبوب سازمانی – اداری در دنیا معرفی نمود. توانایی بالا در چاپ ، رزولوشن بالا و سرعت بی نظیر این دستگاه باعث شده. تا کاربران بسیاری از این دستگاه در مجموعه های شخصی و یا دولتی استفاده نمایند. در نظر داشته باشید که این دستگاه به عنوان یک چاپگر Enterprise تک کاره ی لیزری رنگی با قابلیت چاپ برگه ی A4 طراحی و به بازار عرضه شده است. وزن 4525 حدودا با احتساب کارتریج های درون آن به 45 کیلوگرم می رسد. که وزن زیادی برای یک دستگاه تک کاره به حساب می آید.

 

 

 

CP 4525dn

 

 

تریم رنگی این دستگاه طوسی ، مشکی بوده و در برخی از نواحی این دستگاه برای حفظ ظاهری زیبا تر از رنگ آبی استفاده شده است. اما نکته ی جالب و مهیج این دستگاه ، مربوط به چاپ 40 برگ در دقیقه می شود. این پرینتر با رزولوشن 1200 DPI توانایی چاپ 40 برگ در دقیقه و 120000 برگ به صورت ماهانه دارد. شما می توانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط. با این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز کارتریج های اچ پی همراه شوید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی