کیت HP 125A | کارتریج لیزری رنگی 125A اچ پی

کیت HP 125A | کارتریج لیزری رنگی 125A اچ پی .امروز تصمیم گرفته ایم تا در رابطه با یک کیت پرطرفدار اچ پی ، کمی بررسی و تحلیل انجام دهیم . کارتریج لیزری رنگی مد نظر امروز نمایندگی رسمی کارتریج اچ پی . کیت HP 125A می باشد. کیت 125A از سری کارتریج های لیزری رنگی اچ پی می باشد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. همچنین شما می توانید با ارتباط با بخش فروشگاهی ما ، از تمامی اطلاعات مورد نظر در رابطه با کارتریج 125 اچ پی بهرمند شوید. کارشناسان ما مفتخر اند تا در این راه یاری رسان شما باشند.

کیت HP 125A

کارتریج های اچ پی همواره در صنعت چاپ ، جز برندهای شناخته شده ، محبوب و پیشرو  است. از همین رو نحوه ی کیفیت و اعتماد ما نسبت به این برند ثابت شده است. پرینتر های اچ پی در حوزه ی چاپ ، دارای مدلهای بیشماری می باشد. اچ پی طی این سالها موفق شده است . که برای تمامی سلیقه ها در زمینه کاری متفاوت. چاپگر هایی در گرید A حوزه ی چاپ طراحی و تولید کند.

 

کیت HP 125A
کیت HP 125A

 

همانطور که می دانید هر یک از این پرینتر ها مشخصا ، نیاز به یک کارتریج جهت چاپ اسناد ، تصاویر و … را دارند. عموما پرینتر های لیزری اچ پی به دو دسته تقسیم می شوند. پرینتر های لیزری مشکی و پرینتر های لیزری رنگی ، HP 125A در دسته پرینتر های لیزری رنگی اچ پی قرار گرفته است. شما می توانید برای خرید کارتریج HP 125 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. همچنین برای ارتباط با کارشناسان ما در بخش تعمیرات پرینتر HP ، بروی لینک کلیک کنید.

 

پرینترهای سازگار با کارتریج HP 125A

همانطور که گفته شد کیت کارتریج 125 در دسته کارتریج های لیزری رنگی اچ پی قرار گرفته است. در همین راستا از این کارتریج ها برای استفاده در پرینتر های لیزری رنگی اچ پی استفاده می شود. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نوع کاربری این پرینتر ها با کارشناسان ما در تماس باشید. پرینتر لیزری رنگی HP laserjet 1215 ، پرینتر لیزری اچ پی 1215 با پیشوند CP . یکی از محبوب ترین و در عین حال پرفروش ترین پرینتر های اچ پی است. که از کیت کارتریج لیزری اچ پی 125 استفاده می نماید. همچنین نوع کاربری این پرینتر به صورت اداری – خانگی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مدل ، از پرینتر های اچ پی به سایت رسمی مراجعه فرمایید.

 

پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP laserjet 1312 ، این سری از پرینتر های اچ پی ، با پیشوند CM  در بازار شناخته می شوند. از اصلی ترین تفاوت پرینتر های لیزری 1312 با پرینتر های لیزری رنگی اچ پی 1215 ، می توان به سه کاره بودن آنها اشاره کرد. پرینتر های لیزری رنگی اچ پی 1312 نیز از سری دستگاه های اچ پی می باشند. که از کارتریج HP 1245A استفاده می نمایند. پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP laserjet 1515 ، پرینتر لیزری 1515 نیز همانند 1215 با پیشوند CP در بازار شناخته می شود. این پرینتر از نظر طراحی و پردازش تقریبا همانند نسل 1215 اچ پی می باشد. همچنین HP laserjet CP1515 نیز از کیت رنگی کارتریج HP 125A استفاده می نماید.

 

آخرین پرینتر لیزری رنگی که قصد داریم به آن بپردازیم ، اچ پی HP laserjet 1518 می باشد. این پرینتر لیزری رنگی سازگار با کارتریج اچ پی HP 125A می باشد. همچنین این دستگاه توانایی تعداد چاپ زیاد به صورت ماهیانه را دارد. از همین رو این پرینتر را در دسته پرینتر های لیزری رنگی اداری – سازمانی قرار داده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

پرینترهای سازگار با کارتریج HP 125A
کیت HP 125A

مشخصات اچ پی 125A

کیت لیزری رنگی اچ پی HP 125A دارای چهار رنگ اصلی پرینتر های اچ پی می باشد. مشکی ، آبی ، زرد و قرمز رنگ های تشکیل دهنده ی کیت 125A می باشند. چگونه از اصلت کارتریج خریداری شده ی خود مطمئن شویم. توجه داشته باشید که کارتریج های لیزری رنگی اچ پی در بازار به شکل های متفاوتی عرضه می شوند. درصد زیادی از این کارتریج ها ، اصالت و کیفیت مد نظر پرینتر را ندارند. از همین رو استفاده از آنها باعث ، ایجاد آسیب در بخش های مختلف پرینتر لیزری ما می شوند.

 

مشخصات اچ پی 125A
کیت HP 125A

 

چگونه می توانیم با خیالی آسوده کارتریج شرکتی را دریافت کنیم؟ بهترین راه برای خرید کارتریج شرکتی با ضمانت بی قید و شرط ، خرید از نمایندگی های مجاز کارتریج اچ پی می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی و صرف هزینه ی اضافه با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز کارتریج اچ پی تماس بگیرید. تعویض کیت HP 125 ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

کد فنی CB540 | کارتریج لیزری مشکی

کد فنی اچ پی CB540 مربوط به رنگ مشکی کارتریج لیزری رنگی HP 125A می شود. شما می توانید از طریق این سریال فنی به کارتریج رنگ مشکی HP 125A برسید. همچنین این کارتریج در پرینتر های لیزری رنگی اچ پی توانایی چاپ تا 1800 برگه ی A4 را دارد.

 

کد فنی CB540 | کارتریج لیزری مشکی
کیت HP 125A

 

کد فنی CB541 | کارتریج لیزری آبی

رنگ آبی دومین رنگیست که در طیف کارتریج لیزری رنگی اچ پی قرار گرفته است . این کارتریج بر خلاف کارتریج لیزری مشکی کیت 125 اچ پی توانایی چاپ ، کمتری را دارد. کارتریج لیزری HP 125A رنگ آبی به کد فنی CB541 اچ پی توانایی چاپ تا تعداد 1500 برگه ی A4 را دارد.

کد فنی CB542 | کارتریج لیزری زرد

سومین رنگی که 125A در کیت خود قرار داده ، کارتریج رنگ زرد می باشد. این سری از کارتریج ها همانند رنگ آبی توانایی چاپ در 1500 برگ A4 را دارد. همچنین این کارتریج ها با پرینتر لیزری رنگی HP 1215 ، HP 1315 ، HP 1515 و … سازگار می باشد.

کد فنی CB543 | کارتریج لیزری قرمز

چهارمین و آخرین رنگ مورد استفاده در این کیت ، مربوط به رنگ قرمز می شود.  CB543 کد فنی اختصاصی در رابطه با رنگ قرمز کارتریج HP 125A می باشد. تعداد چاپ این کارتریج نیز همانند ، سایر رنگ ها بین 1500 تا 1600 برگه ی A4 می باشد. خمچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارتریج لیزری رنگی اچ پی  HP 125A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

 

کد فنی CB543 | کارتریج لیزری قرمز
کیت HP 125A
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *