هد اصلی پلاتر های hp T790

هد اصلی پلاتر های hp T790 | معمولا پس از اینکه کاربران از چاپگرها به صورت متعدد استفاده می کنند. پس از گذاشت زمان و استفاده از دیزاین جت ها معمولا کیفیت چاپ تا حد معلومی ، کاهش پیدا می کند. کاهش رنگ و ایجاد خطا در چاپ می تواند ،شامل رگه رگه شدن، محو یا حتی مفقود شدن متن روی چاپ و … باشد.اغلب اینگونه ایرادات می تواند از هد ها باشد. چنانچه با چنین مواردی رو به رو شدید می توانید از دو طریق این ایرادات را برطرف نمایید.

در قدم اول پس از مشاهده ی اینگونه ایرادات از منوی تنظیمات هد و کارتریج ، گزینه ی Clean printhead را بزنید تا دستگاه به صورت خودکار شروع به برطرف نمودن کثیفی های بروی هد چاپ چاپ نماید. پس از اتمام این مرحله در دستگاه های هوشمندی چون T790 ما شاهد چاپ و خروجی مناسب تری از دستگاه خود می باشیم. در قدم دوم نیز شما می توانید با خرید هد های اورجینال ، می توانید تا حد قابل توجه ای در سیستم چاپ خود مقدار کیفیت را افزایش دهید. در پلاتر های سری T790 ، اهمیت استفاده از هد ها اصلی بسیار مهم و حیاتی می باشد. به گونه ای که این سری از دستگاه ها با هیچگونه از قطعات متفرقه سازگاری ندارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پردازش جوهر بروی هد با ما همراه باشید.

 

 

تصویر مرتبط با هد اصلی پلاتر های hp T790 - HP printhead72

 

هد اصلی پلاتر

هد HP 72 ، هد چاپگر مرتبط با سری دیزاین جت های HP T790 می باشد. در قدم اول اولین سوالی که در ارتباط با هد 72 پیش می آید. نحوه ی چاپ و عملکرد این دستگاه می باشد..! هد HP 72 چگونه کار می کند ؟ پاسخ سوالی که اینجا پیش می آید ساده تر از آن چیزی است که شما تصور می کنید. هد چاپگرهای HP 72  قطعه ای در چاپگرهای فرمت بزرگ HP T790 می باشد. این سری از هد ها در شش رنگ تقسیم شده اند و تمامی وظیفه ی چاپ را به عهده دارند. کارتریج های پلاتر 790 و هد 72 معمولاً در زیر چاپگر شما قرار دارد و ممکن است به مرور زمان با جوهر مسدود شود. این موضوع باعث گرفتگی منافذ هد شده و نیاز به تعمیر هد می باشد.

حال در قدم اول شما می توانید. با تست گزینه ی تمیز کردن خودکار هد پرینتر ، موضوع کثیفی و جوهر های زائد دور دستگاه را بر طرف نمایید. اگر پس از انجام دادن مراحل Clean head دستگاه ما همچنان دچار ایرادات ناشی از این قطعه بود، پس از آن چه مراحلی را باید طی کنیم.؟ پس از مشاهده ی کثیفی های اطراف دستگاه شما می توانید ، به راحتی با مراجعه به مارکت های مجاز اچ پی ( در زمینه ی تعمیرات و خدمات پس از فروش ) در سریعترین زمان هد پلاتر HP T790 را سرویس و مجددا احیا نمایید. اگر بنا به هر دلیل هد به ما اجازه ی احیای مجدد را نداد.  باید پس از سرویس پلاتر هد و سایر قطعات مصرفی مورد نیاز دستگاه تعویض گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

هد اصلی پلاتر

 

نمایندگی کارتریج اچ پی

در نظر داشته باشید که خرید و استفاده از کارتریج و هد با اصالت و اورجینال در سری پلاتر های T بسیاری مهم می باشد. هر کارتریج دیگر با تکنولوژی چاپ متفرقه و غیر استاندارد می تواند آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند. پس از آسیب های احتمالی کارتریج های ناسازگار کاربران باید هزینه های اضافی را مبنی بر راه اندازی مجدد دستگاه های خود بپردازند. اما به طور کلی اگر بخواهیم نکات و نقاط قوت کارتریج های اورجینال سری HP 72 و پلاتر T790 را بیان کنیم به چه مواردی میرسیم..؟ در قدم اول لازم است. بدانید که ایجاد یک چاپ و یا یک محتوای با کیفیت هدف تمامی مصرف کنندگان پلاتر های اچ پی می باشد.

ما با تعویض سری شرکتی کارتریج و هد های خود می توانیم به رشد سرعت و کیفیت پلاتر خود کمک ویژه ای داشته باشیم. از طرفی دیگر راه های زیادی مبنی بر شناسای کارتریج های تقلبی و اورجینال وجود دارد. شما می توانید اصالت کارتریج و قطعات مصرفی را از روی هولوگرام ؛ جعبه ی محصول ، مرکز فروش ، خدمات کارتریج ، تاریخ ساخت ، کاست جوهر یا هد و … بسنجید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پورت استاندارد دیزاین جت های HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

نمایندگی کارتریج اچ پی 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی