تفاوت DPI کارتریج های اچ پی 7612 و 706n

تفاوت DPI کارتریج های اچ پی 7612 و 706n | در این قسمت ما شاهد رویارویی دو دستگاه قدرتمند از دسته ، پرینتر های لیزری مشکی و جوهرافشان رنگی می باشیم. بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی چاپ و نوع پردازش این سری از پرینتر های اچ پی سوالات بسیاری را مطرح نموده اند. از این رو ما تصمیم داریم تا با در نظر گرفتن نحوه ی چاپ و بررسی حجم کیفی و DPI این سری از دستگاه ها . اطلاعات صحیحی را در زمینه ی کیفیتی بین دو پرینتر 7612 و 706n جوهری سه کاره و لیزری تک کاره را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین شما می توانید با ورود به صفحه ی در مورد کارتریجهای اچ پی بیشتر بدانیم اطلاعات بیشتری را در ارتباط با عملکرد این قطعات کسب نمایید.

 

تفاوت DPI کارتریج

 

به طور کلی معنی DPI در کارتریج های اچ پی ، محاسبه ی عدد کیفیتی هر نقطه در اینچ می باشد. به طور مثال کمپانی اچ پی پس از ارائه ی یک کارتریج ، بروی جعبه و یا توضیحات آن عدد 1200 ،  600 و … را یادداشت می کند. این عدد به ما نشان می دهد که حداکثر توانایی این کارتریج در چاپ هر نقطه در اینچ اسناد ، چقدر می باشد. به طور کلی مواردی که در ارتباط با نحوه ی چاپ و کیفیت کارتریج ها در دستگاه های اچ پی نقش داشته باشد. عضوی مهم و کار آمد برای کاربران و چاپ آنها به حساب می آید. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی تهیه و خرید ماشین های اداری و قطعات آنها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

 

 

تفاوت DPI کارتریج

 

چاپگر 7612 از سری چاپگر های پر طرفدار کمپانی اچ پی در دسته جوهرافشان رنگی می باشد. این دستگاه برای پیشبرد اهداف کاربران در چاپ از کیت جوهرافشان اچ پی HP 933 و HP 932 استفاده می کنند. این کیت از کارتریج های اچ پی به طور کامل در دو. بخش متفاوت بسته بندی می شود. اچ پی 932 به رنگ مشکی و HP 933 در سه رنگ آماده به فروش می باشد. در نظر داشته باشید. که به طور میانگین توانایی چاپ کارتریج مشکی این دستگاه بین 380 تا 410 برگ و کارتریج رنگی آن بین 320 تا 360 برگ محاسبه شده است.

 

نمایندگی جوهرافشان و لیزری HP

در این بخش تصمیم داریم تا با سری پرینتر لیزری مشکی اچ پی 706 رو به رو شویم. پس از بررسی این مدل شما می توانید خلاصه و چکیده ایی از قابلیت های هر دو سری این محصولات را با یکدیگر بررسی کنید. پرینتر لیزری مشکی اچ پی 706 برای چاپ اسناد از کارتریج اچ پی 93A استفاده می کند . این کارتریج بر خلاف کارتریج های جوهرافشان ، به دلیل نوع عملکرد و نوع مواد مصرفی شان ، توانایی بالایی را در چاپ به ما ارائه می دهند. کارتریج لیزری مشکی اچ پی 706N توانایی چاپ اسناد تا 1200 برگ را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

نمایندگی جوهرافشان و لیزری HP

 

حال در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نوع کار و عملکرد این سری از چاپگر های اچ پی اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرای ارائه دهیم. در قدم اول لازم است بدانید که این دو دستگاه چه از نظر ابعاد و چه از نظر چاپ تفاوت های زیادی دارند. به طور مثال کارتریجی چون HP 93A رزولوشن چاپ را 1200 نقطه در اینچ به ما می دهد. اما کارتریج HP933 و HP932 توانایی چاپ در 1200 در رنگ مشکی و 4800 نقطه در اینچ در سایر رنگ ها دارند. همین موضوع باعث می شود تا ما متوجه شویم که سری ساخت پرینتر های جوهرافشان برای چاپ اسناد گرافیکی ، تصاویر ، چاپ نقشه و … بسیار بهتر می باشد. زیرا که این دستگاه توانایی به نقش کشیدن کوچکترین جزء رنگ را در اسناد به ما ارائه می دهد.

 

نمایندگی رسمی فروش HP | تفاوت DPI کارتریج

 

به طور کلی پرینتر های لیزری کاربرد اداری را به ما ارائه می دهند. دستگاه هایی چون 706N توانایی بالایی در چاپ اسناد دارند . اما نقطه ی قوت این دستگاه سرعت و پردازش سریع آن نسبت به چاپ اسناد می باشد. همین موضوع این دستگاه  ها را به عنوان. محصولی مطلوب در اداره و یا منازل تبدیل نموده است. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت  کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و  شارژ کارتریج های سرنگی HP نیز ، با ما درارتباط باشید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی