جوهر شارژ فوتواسمارت C4580

جوهر شارژ فوتواسمارت C4580 | با توجه به اهمیت بالای پرینتر C4580 در زمینه ی تولید محتوا ، چاپ عکس ، سند ، نقشه و سایر موارد مربوطه به این بخش ، تصمیم داریم تا با بررسی کارشناسان اچ پی ، اصلی ترین موارد کارتریج و جوهر HP 350 مشکی و HP 351 Tri color را با یکدیگر بررسی نماییم. در نظر داشته باشید. که شما می توانید برای خرید کارتریج و جوهر اصلی و با اصالت کمپانی اچ پی به مراکز مطمئن و مارکت های مجاز اچ پی مراجعه نمایید. در ابتدا با کارتریج 350 مشکی از سری کارتریج های سازگار با photosmart C4580 بررسی خود را آغاز می نماییم.

 

جوهر شارژ فوتواسمارت

کارتریج چاپ جوهر افشان مشکی HP 350 با جوهر اصلی  HP، نسبت به طراحی و عرضه ی اچ پی ،  قابلیت های مثبتی در زمینه ی چاپ دارد. همچنین این کارتریج جوهری رنگی  توانایی چاپ نتایج با کیفیتی را با تکنولوژی Ink به کاربران اراده می دهد. حجم DPI مناسب و بالای 350 ، این کارتریج را برای هر چالشی در روز آماده می کند. از این رو با استفاده از کارتریج های 350  فوتو اسمارت 4580  چاپ روزمره ی خود را با بالاترین سطح کیفیت ایجاد می کند. نکات مثبت که در این کارتریج با آن رو به رو می باشیم . توانای بالای ترکیب رنگ ها می باشد.

به طور کلی 350 و 351 توانایی بالایی در ترکیب رنگ و ساخت رنگ های جید دارند. همین موضوع باعث شده تا این ست و این فوتو اسمارت در زمینه ی چاپ عکس فوق العاده ظاهر شوند. اما در ارتباط با مشخصات سری 351 چه مواردی لازم به ذکر می باشند. در وهله ی نخست لازم است بدانید که این سری از کارتریج های HP به عنوان Tri-color  به بازار عرضه شده اند. این به این معنی است که کارتریج 351 در یک کاست از سه رنگ آبی ، زرد و قرمز استفاده می کند. به طور کلی با در نظر گرفتن استاندارد چاپ اچ پی ، باید بگویم که قدرت مانور و چاپ عکس یا هر گونه سند برای HP 350 مشکی بیشتر از 351 می باشد. در ادامه همراه ما در بخش مشخصات فنی جوهر C4580 همراه شوید.

 

جوهر شارژ فوتواسمارت

 

نمایندگی کارتریج اچ پی

در ارتباط با مشخصات فنی کارتریجهای HP 350 و HP 351 نیز لازم است بدانید. که این سری از دستگاه های اچ پی توانایی منحصر به فردی در چاپ اسناد با کیفیت به شما کاربران گرای ارائه می دهند. از این رو شما می توانید با کارتریج HP 350 تعداد 200 برگ به صورت استاندارد به چاپ برساندی. تعداد محاسبه ی برگه های چاپ شده در سری جوهری رنگی کمی کمتر به حساب می آید. این سری با چاپ 175 برگ به شما این امکان را می دهد تا اسنادتان را به صورت رنگی نیز به چاپ برسانید. همچنین شما می توانید کارتریج و جوهر فوتواسمارت C4580 را در دو سایز نرمال و لارج نیز سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

نمایندگی کارتریج اچ پی

 

متاسفانه در تمامی سری کارتریج های جوهرافشان ما شاهد عمر مفید مناسبی از این دستگاه ها نمی باشیم. همین موضوع باعث می شود تا کاربران هنگام استفاده از این کارتریج ها با مشکلاتی رو به رو شوند. در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده ی صحیح و مناسب از کارتریج های جوهری HP 350 و HP 351 ، از بروز ایراداتی چون خشک شدن هد و کارتریج های اچ پی به صورت جدی جلوگیری نمایید.

 

نحوه ی تشخیص کارتریج اورجینال

همانطور که می دانید تعداد کارتریج های فیک و غیر اورجینال در زمینه ی ماشین های اداری اچ پی بسیاری زیاد می باشند. به طوری که محصولات اورجینال را کمی به سختی می توان تشخیص داد. در وهله ی اول در نظر داشته باشید که کارتریج های خود را از نمایندگی های رسمی سفارش می دهید. زیرا که نمایندگان مجاز تحت هیچ عنوان اجازه ی فروش کارتریج های متفرقه را ندارند. از طرفی دیگر حتما به کد QR ، کد شناسایی و استاندارد کارتریج و تاریخ انقضای آن توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با استعلام قیمت جوهر فوتو اسمارت HP C4580 و نمایندگی شارژ کارتریج های اچ پی نیز می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

نحوه ی تشخیص کارتریج اورجینال
جوهر شارژ فوتواسمارت
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی