شارژ کارتریج HP | نکات مهم در رابطه با شارژ مجدد کارتریج اچ پی

شارژ کارتریج HP | نکات مهم در رابطه با شارژ مجدد کارتریج اچ پی ، شارژ کارتریج. همانطور که میدانید اصلی ترین قطعه بین قطعات تشکیل دهنده پرینترهای لیزری و جوهرافشان، تونر و جوهر در قالب کارتریج ها می باشند. کارتریج ها مواد مصرفی پرینترهای hp می باشند. همانطور که میدانید پرینترهای کمپانی بزرگ اچ پی . چه از نوع لیزرجت و چه از نوع جوهر افشان ، دارای بالاترین نوع کیفیت در بین رقبا می باشند.

 

 

شارژ کارتریج HP

با توجه به همین موضوع، و استفاده ی بالای کاربران از این دستگاه های اداری ، باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال تهیه مجدد کارتریج ها باشند. در این پست قصد نداریم در رابطه با نوع و عملکرد کارتریج های اورجینال hp بحث نماییم. اتفاقاً برعکس این موضوع قصد داریم تا به موضوع شارژ اصولی این مواد مصرفی بپردازیم. همانطور که میدانید شرایط و هزینه نگهداری و خرید مجدد کارتریج های اورجینال کمی سخت تر از پیش شده است. اصول نگهداری کارتریج HP 

 

شارژ کارتریج HP
شارژ کارتریج HP

 

با افزایش قیمت دلار این کارتریج ها تقریباً قیمت غیر منطقی به خود گرفته اند. همین موضوع باعث شده تا کاربران به دنبال راهکارهای جدید موثر باشند. بسیاری از افراد در این راه تصمیم میگیرند تا برای استفاده مجدد از پرینتر های خود به سراغ کارتریج های طرح و غیر اورجینال بروند. البته  این راه نیز تا حدودی برای جلو بردن ، اهدافشان در زمینه چاپ موثر می باشد. ولی همانطور که در ابتدای پست گفته شد امروز قصد داریم تا با نحوه شارژ اصولی کارتریج ها آشنا شویم.

 

 

کارتریج لیزری و جوهری HP

همانطور که میدانید شارژ مجدد کارتریج ها پرینترهای لیزری و جوهر ای اچ پی نمی‌تواند، کیفیت خروجی اسناد را به اندازه کارتریج های اورجینال بالا ببرد. اما به ما کمک می‌کند تا در هزینه‌های خود مقدار زیادی صرفه جویی کنیم. اما در رابطه با نحوه شارژ باید اضافه کنیم که عموما کارتریج های اچ پی به دو دسته تقسیم می شوند. کارتریج های لیزری و کارتریج های جوهر افشان. شما می توانید بنا به نوع استفاده خود به طور کاملا سلیقه ای پرینتر خود را انتخاب نمایید.

 

کارتریج لیزری و جوهری HP 
شارژ کارتریج HP

 

اما در رابطه با مواد مصرفی کارتریج های hp باید بگویم که، کارتریج های جوهر افشان از مایعی به نام جوهر برای چاپ اسناد استفاده می نمایند. اما در کارتریج های لیزری موضوع صفر تا صد متفاوت می باشد. مواد مصرفی کارتریج های لیزری تونر می باشد. تونر تقریباً از نظر ساختار به گرد و غبار شباهت زیادی دارد. همانطور که میدانید کارتریج های لیزری و جوهر افشان تفاوت های بسیار زیادی دارند اگر بخواهیم در رابطه با آنها بحث بکنیم قطعاً نیاز به زمان بیشتری داریم. اما تا آنجا که پیش آمده ایم تنها می خواهیم که در رابطه با شارژ آنها بحث نماییم.

 

نصب کارتریج در پرینتر لیزری و جوهرافشان HP

ابتدا به سراغ کارتریج های لیزری میرویم. کارتریج های لیزری از نظر مخزن و قطعات به کار رفته کاملا متفاوت با جوهر افشان می باشد. این کارتریج ها بنا به نوع ساخت پرینتر با یکدیگر متفاوت اند اما در نهایت تمامی آنها یک وظیفه را دنبال می کنند. شما می توانید برای شارژ کارتریج لیزری خود به نمایندگی مرکزی ما مراجعه فرمایید. کارتریج های لیزری به صورت مشکی و رنگی طراحی و توزیع شده اند.

 

نصب کارتریج در پرینتر لیزری و جوهرافشان HP
شارژ کارتریج HP

 

شارژ آنها نیز تا حدودی مشابه همدیگر می باشد. توجه داشته باشید که اگر ابزار و تخصص کافی را ندارید. هیچ عنوان شارژ مجدد کارتریج های لیزری را انجام ندهید. زیرا این عمل می‌تواند به کارت شما آسیب برساند زمانی که کارتریج لیزری آسیب ببینند احتمال آسیب رساندن به سایر قطعات پرینترهای لیزری را دارد. خطای کارتریج HP ، چگونه می توانیم ارور های کارتریج را برطرف نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی کارتریج اچ پی در شمال تهران

اما در رابطه با شارژ مجدد جوهر افشان اچ پی. بسیاری از کاربران طرفداران پروپاقرص پرینترهای جوهر افشان می باشند. همانطور که می دانید نحوه نگهداری از این پرینتر ها و کارتریج، سخت تر از پرینترهای لیزری و کارتریج های تونری می باشد. از این رو می توان پرینتر و کارتریج های لیزری را پرطرفدارتر از جوهر افشان ها دانست. در کل تهیه کارتریج اورجینال جوهرافشان او پی به مراتب سخت‌تر و هزینه برتر از کارتریج های لیزری می باشد.

 

نمایندگی کارتریج اچ پی در شمال تهران
شارژ کارتریج HP

 

اما بدتر از این موضوع نحوه شارژ مجدد این مواد مصرفی می باشد. به هیچ عنوان نباید این کارتریج ها زمان زیادی را با شارژ مجدد می کنند. این عمل باعث می شود که کارتریج های جوهر افشان خشک شده و دیگر قابلیت شارژ مجدد را نداشته باشند. شما میتوانید برای شارژ مجدد کارتریج های شارژ جوهر افشان اچ پی خود کارشناسان ما در بخش فنی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین مدت زمان شما را همراهی خواهیم کرد.

 

نکات کلیدی هنگام خرید پرینتر و کارتریج HP

تا اینجا بیشتر به تفاوت های اصلی و نوع عملکرد این کارتریج ها پرداختیم. همچنین مطلع هستید که در پست های قبلی در رابطه با مراحل شارژ این کارتریج ها بحث نموده ایم تا شما راحت تر بتوانید این مواد را در خانه تهیه و شارژ مجدد کنید. اما در این پست قصد داریم تا یک نکته کلیدی را هنگام خرید پرینتر و کارتریج لیزری و جوهری به شما یادآوری کنیم. هنگام خرید پرینتر های hp بعضی از این چاپگرها از قیمت مطلوب تری نسبت به سایر پرینتر ها برخوردارند.

 

طبیعت آن این پرینترها مصرف کنندگان را وسوسه می کنند تا هنگام خرید از این مدل ها در دفتر کار یا خانه خود استفاده نمایند. اما موضوع اصلی دقیقا همین جا است که صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم می باشد اما این کل موضوع نیست! در گزارش های اخیری که به ما داده شده است . دیده شده که بسیاری از کاربران پس از خرید این نوع پرینتر ها با مشکل تهیه مواد مصرفی روبرو هستند.

 

نکات کلیدی هنگام خرید پرینتر و کارتریج HP 
شارژ کارتریج HP

 

حال برای رفع این موضوع شما می توانید بدون هیچ هزینه اضافه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. متخصصین ما به صورت کاملاً رایگان تمامی توضیحات مبنی بر نوع کاربری، مواد اولیه و مصرفی ، مشخصات کلی و جزئی و سایر قابلیت های لازم را به شما ارائه می دهند. انجام این کار باعث می شود تا شما انتخاب صحیحی را در رابطه با پرینتر خود داشته باشید. با ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *