مقایسه تعداد چاپ کارتریج های hp 438n & hp 435nw

مقایسه تعداد چاپ کارتریج های hp 438n & hp 435nw | مقایسه ی تعداد چاپ و توانایی عملکرد هر دستگاه برای بسیاری  از کاربران و مصرف کنندگان امری مهم و قابل اهمیت به حساب می آید. از این رو ما تصمیم داریم تا مقایسه ی مهمی در ارتباط با توانایی چاپ بین دو کارتریج پرینتر های HP 438 و 435 انجام داده و نتیجه ی آن را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما در نمایندگی رسمی HP باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های اورجینال و هولوگرام کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مقایسه تعداد چاپ

همانطور که در ابتدای جمله به موضوع اهمیت بالای تعداد چاپ پرداختیم ؛ در نظر داریم تا در این بخش ویژگی های مهمتری در ارتباط با تعداد چاپ هر دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همانطور که می دانید پرینتر های لیزری از قطعات مصرفی مهم و زیادی در صنعت چاپ استفاده می کنند. از مهمترین این قطعات می توان به کارتریج ها اشاره نمود . کارتریج های اچ پی با ویژگی و عملکرد خود مهمترین مرحله ی چاپ اسناد را بر عهده دارند.

 

تصویر مرتبط با مقایسه تعداد چاپ کارتریج های hp 438n & hp 435nw - HP 93A

برای افرادی که به دنبال پرینتر های اقتصادی و مقایسه ی دو کارتریج 335A و 93A بسیار جذاب و البته پر نکته می باشد. هر دوی این دستگاه ها با کارتریج های نامبرده شده . در دسته ماشین های اداری با تکنولوژی چاپ سیاه و سفید می باشند. اما باز با این حال یک فرق اساسی بین پرینتر لیزری مشکی  hp 438n،   hp 435nw وجود دارد. اساسی ترین نکته بین این دستگاه ها نوع چاپشان می باشد. اچ پی 438 توانایی چاپ A3 و اچ پی 435 توانایی چاپ بروی کاغذ A4 را به کاربران ارائه می دهد. از این رو ممکن است مخاطبان این دو دستگاه کمی محدود تر به نظر بیاید. اما با توجه به این دو ویژگی بین چاپگر های سیاه و سفید ما نمی توانیم از کیفیت و قدرت عملکرد این دو دستگاه غافل شویم.

 

نمایندگی تونر های لیزری اچ پی

 

همانطور که می دانید یکی از مهمترین مواد درون کارتریج ها تونر نام دارد. این مواد مصرفی برای ثبات و ارائه ی کیفیتی بهتر با توجه به تکنولوژی کارتریج ها پس از چاپ به شکل پودر بروی کارتریج ها قرار می گیرند. همین موضوع باعث می شود تا ما بتوانیم  کیفیت مناسبی را در چاپ اسناد خود تجربه کنیم. البته لازم به ذکر است که کیفیت تونر درون کارتریج مهمترین موضوع در چاپ با کیفیت اسناد به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سامانه تدارکات کارتریج های ایران اچ پی با ما همراه شوید.

 

در ارتباط با مقایسه ی دو کارتریج لیزری مشکی اچ پی 93A و 335A بهتر است بدانید که : HP 335A بنا به رزولوشن دستگاه های سازگار عملکرد متفاوتی از خود دارد. به طور کلی کمپانی اچ پی رزولوشن چاپ این کارتریج را در حالت 1200 نقطه در اینچ قرار داده است. HP Black laser cartridge 93A توانایی چاپ را تا 7500 برگ به صورت استاندارد به کاربران خود ارائه می دهد. آن سوی میدان ما با سری محبوب HP Black 93A رو به رو هستیم . این دستگاه نیز به صورت پیش فرض بروی 1200 نقطه در اینچ قابلیت مانور را دارد. همچنین این کارتریج با توجه به کاست خود به صورت استاندارد توانایی چاپ 8000 برگ را دارد. شما نیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

 

نمایندگی تونر های لیزری اچ پی

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی