تعویض کارتریج های جوهرافشان اچ پی

تعویض کارتریج های جوهرافشان اچ پی | در این بخش ما قصد داریم نحوه جایگذاری کارتریج های جوهرافشان اچ پی را به شما آموزش دهیم.توجه داشته باشید مراحل تعویض کارتریج را به درستی انجام شود .شما می توانید برای تهیه کارتریج پرینتر جوهرافشان و یا لیزری خود با کارشناسان ما در بخش نمایندگی رسمی فروش کارتریج تماس حاصل فرمایید.

 

تعویض کارتریج

برای شروع کار با فشار دادن دکمه پاور پرینتر،دستگاه را روشن کنید. در هر پرینتر نحوه جایگذاری کارتریج متفاوت می باشد. ممکن است دستگاه شما لیزری و یا جوهر افشان باشد. پس به خاطر داشته باشیدکه نوع کارتریج های این دو پرینتر با یکدیگر متفاوت هستند. اما در نهایت وظیفه آنها چاپ اسناد شما است.
در مرحله اول شما باید یک دسته کاغذ درون پرینتر خود قرار دهید. سعی کنید آنها را تراز کنید و درون سینی کاغذی خود قرار دهید. پس از انجام این کار با استفاده از هولدر مخصوص سینی کاغذی، کاغذ ها را ثابت کنید. به طوری که کاملا صاف شوند سعی کنید در این مرحله کاغذ خم نشود.

تعویض کارتریج 
تعویض کارتریج

 

 

 

نمایندگی رسمی کارتریج جوهرافشان

درب بالایی پرینتر خود را باز کنید تا به جایی که کارتریج ها هستند: دسترسی پیدا کنید (در بعضی از پرینتر ها ممکن است محل قرارگیری کارتریج متفاوت باشد) . در پرینترهای لیزری نحوه دسترسی شما به کارتریج آسان تر می باشد. زیرا پس از باز کردن درب چاپگر خود می توانید کارتریج را خارج کنید. اما در پرینترهای جوهر افشان زمانی که درب آن را باز می کنید باید چند ثانیه صبر کنیم. تا کارتریج ها آزاد شوند که دسترسی به آنها امکان پذیر باشد.

پس از اینکه کارتریج ها امکان دسترسی به ما دادند می توانید کارتریج مورد نظر خود را جایگزین کارتریج قبلی خود کنید. با استفاده از گیره محافظت کننده مخصوص ، کارتریج های ، جوهر افشان را آزاد کنید و از جای مخصوص خود در بیاورید. الان زمان آن رسیده که کارتریج های جدید خود را از پک های مخصوص اچ پی باز کنید. زمانی که کارتریج های خود را از پک مخصوص باز کردید با یک پلمپ مخصوص روبرو می‌شویم در اینجا باید زبانه کاغذ پلمپ را گرفت و آن را به سمت پایین بکشید تا پلمپ  کارتریج باز شود تا بتوانید از آن استفاده کنید.

 

نمایندگی رسمی کارتریج جوهرافشان
تعویض کارتریج

 

کارتریج جوهرافشان در شرق تهران

هنگام باز کردن پلمپ کارتریج دقت بسیاری لازم است. تابه چیپ مخصوص کارتریج آسیبی وارد نشود. پس از باز کردن کارتریج حتماً توجه داشته باشید که به نازل های روی کارتریج ضربه ای وارد نشود و تا حد امکان دست بر روی نازل ها نکشید.برای نصب کارتریج خود بر روی پرینتر حتماً توجه داشته باشید که کارتریج مورد نظر خود را درجای مخصوص ، قرار می دهید. عموما پرینترهای جوهر افشان به دو دسته تقسیم می شود.

دسته اول پرینتر هایی هستند که از دو شیار برای جایگذاری کارتریج استفاده می کنند،یعنی رنگ مشکی جدا و سه رنگ بعدی در یک شیار قرار می گیرند. دسته دوم پرینترها برای هر رنگ جای مخصوصی طراحی کرده اند.برای جایگذاری کارتریج های خود درون پرینتر، کارتریج را در جای مخصوص قرار داده با استفاده از انگشتان دست آن را چفت کنید. سپس درپوش مخصوص کارتریج را که در مرحله اول آنرا جدا کرده بودیم روی کارتریج قراردهید .

کارتریج جوهرافشان در شرق تهران
تعویض کارتریج

 

 نمایندگی رسمی کارتریج

زمانی که تمامی این مراحل را به صورت کامل انجام دادیم تقریباً کار ما به پایان رسیده. در مرحله بعدی درب بالایی پرینتر را میبندیم.
زمانی که درب پرینتر را می بندیم ، دستگاه ما به صورت خودکار شروع پردازش و شناسایی کارتریج می کند. ممکن است چاپگر برای شناسایی کارتریج کمی زمان لازم داشته باشد.

پس از اینکه کارتریج شناسایی شد پیامی بر روی صفحه پرینتر شما مبنی بر اتصال موفقیت آمیز کارتریج ظاهر می شود. این نشان می دهد که شما تمامی مراحل را به درستی طی کردید. پس از اینکه پیام بر روی صفحه چاپگر شما ظاهر شد دکمه تایید را فشار دهید. (ممکن است پس از تایید اول به شما اخطار قرار دادن کاغذ را بدهد که شما این گزینه را هم باید تایید کنید)

 

 نمایندگی رسمی کارتریج
تعویض کارتریج

تعویض کارتریج در شرق تهران

پس از تایید مراحل دستگاه به صورت خودکار صفحه را به عنوان تست پیج به شما می دهد. (اگر پرینتر شما به صورت اتوماتیک تست پیج نداد شما می توانید از طریق تنظیمات دستگاه تست را بگیرید) این تست به شما گزارش کیفیت کارتریج و رنگ آن را می دهد.

برای تهیه کارتریج پرینتر خود می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش کارتریج تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *