درباره شارژ کارتریج های اچ پی hp

درباره شارژ کارتریج های اچ پی hp | بی شک شارژ کارتریج های اچ پی ، یکی از مهمترین خدمات است . که کاربران می توانند از آن بهره مند شوند. همواره در نظر داشته باشید که شارژ می تواند راه حلی مناسب و مقرون به صرفه برای از سری گیری چاپ به شمار بی آید. اما اگر توسط متخصصین انجام شود! در غیر این صورت همانقدر که خود و کاربردی می باشد. می تواند مخرب و آسیب زننده ظاهر شود.

در همین راستا خود کمپانی نیز توصیه نموده که پس از اتمام کارتریج های اورجینال خود آنها را بازیافت نموده و از کارتریج دیگری استفاده نمایید. ولی گزینه ی شارژ همواره برای بسیاری از کاربران گزینه ی اصلی و جذابی می باشد. چرا که کاربران می توانند با هزینه ی جزئی مجددا از کارتریج های قدیمی خود استفاده نمایند. البته در نظر داشته باشید. که در بحث شارژ ما شاهد افت کیفیت می باشیم.

 

 

درباره شارژ

بسیاری از افراد شارژ کارتریج را  تنها به باز و بسته کردن پیچ و تعویض قطعات آن می بینند. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. بلکه. مسائلی همچون جا انداختن صحیح فنرها، مقدار پودر یا جوهر و غیره نیز اهمیت بسیاری دارند. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین اصل ها هنگام شارژ کارتریج ، مربوط به کوالیتی تونر می باشد. اگر از تونر ناسازگار و نا مناسب در شارژ کارتریج های لیزری و یا جوهر نا مرغوب در شارژ کارتریج های جوهری استفاده شود. خروجی چاپ اصلا دلپذیر و مناسب نیست.

به همین دلیل تنها افراد متخصص و باتجربه قادراند بدون هیچ مشکلی اقدام به شارژ کارتریج های اچ پی نمایند. متخصصان و تکنسین ها در نمایندگی اچ پی، با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های لازم ، می توانند گزینه ی مناسبی برای کاربران و مصرف کنندگان چاپگر های لیزری و جوهرافشان اچ پی به حساب بی آیند. در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج های اچ پی بنا به مدل های متفاوت ، دارای ویژگی های خاص و تونر های متفاوتی می باشد. از این رو پیشنهاد می شود به هیچ عنوان در راستای شارژ کارتریج های خود از تونر های ناسازگار و غیر مرتبط استفاده نکنید. زیرا این کار علاوه بر کارتریج به دستگاه نیز آسیب می زند.

 

 

درباره شارژ

 

انواع شارژ کارتریج اچ پی

کارتریج های اچ پی به دو شکل در بازار یافت می شوند. دسته ی پر طرفدار آنها با نام کارتریج های لیزری و دسته ی قدیمی تر نیز با نام کارتریج های جوهرافشان هستند. کارتریج های نامبرده هر یک بنا به تکنولوژی چاپ خود مواد مورد نیاز را در راستای چاپ برای کاربران آماده می سازد. از این رو کاربران می توانند به راحتی با استفاده از کارتریج خود عملیات چاپ خود را از سر بگیرند.   در نظر داشته باشید که یکی از نشانه های فرا رسیدن زمان شارژ کارتریج در هر دو سری از کارتریج ها ، کم رنگ شدن چاپ یا کاهش جوهر روی کاغذ است. با کم شدن پودر یا جوهر در کارتریج باید اقدامات لازم نسبت به شارژ کارتریج پرینتر را انجام داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال تونر شارژ اصلی HP با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

 

انواع شارژ کارتریج اچ پی

 

 

بهترین زمان برای شارژ کارتریج های اچ پی

همانطورکه گفته شد، کم رنگ شدن چاپ نشان از کم شدن جوهر یا پودر بوده و نشان دهنده زمان مناسب برای شارژ کارتریج است. علائم دیگر عبارتند از: افتادن خط هایی روی کاغذ، روشن شدن چراغ هشدار بر روی چاپگر نیز از سایر علائم هشدار دهنده در مورد فرا رسیدن زمان شارژ کارتریج هستند. با مشاهده علائم فوق، توصیه می شود. هرچه سریع تر برای شارژ کارتریج اچ پی خود اقدام نمایید. در صورتی که به موقع برای شارژ کارتریج های اچ پی خود اقدام نکنید، ممکن است مشکلاتی برای دستگاه شما ایجاد شود. یکی از مشکلات رایج درصورت عدم شارژ به موقع، پودر ریزی کارتریج است و همچنین ممکن است پودرها داخل دستگاه است. درصورت بروز چنین مشکلی، کل دستگاه باید سرویس و تعمیر شود.

 

 

 

 

بهترین زمان برای شارژ کارتریج های اچ پی
درباره شارژ

 

 

نمایندگی شارژ کارتریج hp | درباره شارژ

با واگذاری کارتریج خود به منظور تعمیر یا شارژ به نمایندگی خدمات اچ پی، از مزایای زیر بهره مند می شوید:

  • قطعات اصلی و باکیفیت برای کارتریج اچ پی شما بکار می رود.
  • از پودر اورجینال استفاده می شود.
  • مراحل شارژ کارتریج یا تعمیر آن قابل پیگیری و ثبت است.
  • فاکتور رسمی ارائه می شود.

 

تونر و مگنت

استفاده از مواد اورجینال برای کارتریج ضروری است. استفاده از پودرها یا قطعات غیر اورجینال سبب می شود عمر دستگاه شما را کاهش می دهد. بنابراین شارژ کارتریج های اچ پی و انجام خدمات دستگاه اورجینال خود را به نمایندگی های معتبر اچ پی بسپارید. برای جزئیات بیشتر در این مورد، با ما در تماس باشید. در این خصوص توصیه میشود تا با توجه به مدل و نوع کارتریج همچنین DPI موجود در پرینتر از پک مخصوص شارژ برای هر مدل بصورت مجزا استفاده شو. چرا که شارژ تمامی مدل ها با استفاده از پودرهای فله ای یکسان که غالبا با DPI همه پرینترها سازگار نیستند موجب خرابی و کیفیت نامطلوب در چاپ خواهد شد. بسیاری از پیش زمینه های موجود در چاپ هنگام پرینت نوشته و همچنین حالت های ترام مانند و تکرار در عناوین و برخی از کثیفی های موجود در برگه ها به همین دلیل اتفاق میافتد.

همچنین استفاده از مگنت اصلی برای جذب بهتر تونر نسبت به نمونه های غیر اورجینال در نمایندگی های مجاز انجام میشود. استفاده از مگنت های غیر اصلی موجب جذب نادرست تونر و انتقال توام با ایراد برروی درام و بازهم کیفیت نامطلوب چاپ خواهد شد. در نظر داشته باشید یکی از مهمترین قطعات تاثیرگذار برروی چاپ مگنت کارتریج میباشد. این قطعه در تقابل با دراو و انتقال داده ها برروی کاغذ هنگام رهایی سازی تونر بوسیله باردارشدن مگنتی اتفاق میافتد. که سهم بسزایی در کیفیت چاپ عهده دار است.

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *