شارژ کارتریجهای لیزری مشکی و رنگی اچ پی

شارژ کارتریجهای لیزری مشکی و رنگی اچ پی| همانطور که می دانید ، شارژ کارتریج ، یکی از مهمترین ویژگی چاپگر های لیزری به حساب می آید. بسیاری از کاربران تنها به دلیل مقرون به صرفه بودن این دستگاه ها در زمینه ی شارژ ، لیزرجت ها را انتخاب و در سبد خرید خود قرار می دهند. در نظر داشته باشید. که کارتریج ها را می توان به عنوان یکی از مهمترین قطعات حوزه ی ماشین های اداری و دسته ی قطعات مصرفی محسوب نمود. از این رو با ما همراه باشید تا در ادامه با روند این کار با کارتریج ها و خصوصیات چاپ آنها بیشتر آشنا شویم . همچنین شما  می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شما کاربران گرامی در زمینه ی خرید و یا شارژ کارتریج ها قرار دارند.

 

 

شارژ کارتریجهای لیزری

در داخل هر کارتریج لیزری ، اجزای زیادی وجود دارند. تمامی این اجزا ها به صورت زنجیره وار با کمک یکدیگر عملیات چاپ را انجام می دهند. پس از اتصال تمامی این قطعات به یکدیگر ، کارتریج ها قابلیت چاپ با بالاترین شکل با بهترین جزئیات به شما کاربران ارائه می دهند. حال در بخش های بعدی در تلاش هستیم. تا در ارتباط با  “چگونه یک کارتریج  لیزری کار می کند.” توضیحات لازم را خدمت شما کاربران ارائه دهیم. نمایندگی رسمی کارتریج های اچ پی در این پست به صورت تخصصی هر جزء این قطعات مصرفی مهم  را به صورت جداگانه بررسی و توضیحات را خدمت شما کاربران گرامی ارائه می دهد.

 

آشنایی با کارتریج های HP

در مرحله ی اول نگاهی به اصلی ترین قطعه ی کارتریج های لیزری اچ پی می اندازیم تا با آنها بیشتر آشنا شویم. وقتی چاپگر اسناد را به چاپ می رساند.قطعات بسیاری همچون درام ، مگنت ، تونر ، فوم رول و … درگیر می شوند. پس از درگیر شدن تمامی قطعات و به سرانجام رساندن فرآیند چاپ شما می توانید اسناد خود را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید. در همین راستا ممکن سوالات زیادی را از خود در رابطه با نوع تکنولوژی و نحوه ی کار کارتریج های لیزری اچ پی بپرسید. ما اینجا هستیم تا بتوانیم به سوالات شما به درستی پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا در ادامه بتوانیم با کمک همدیگر تمامی سوالات کاربران و مصرف کنندگان کارتریج های اچ پی را برطرف نماییم.

  • تونر چاپگر چیست؟
  • کارتریج تونر چگونه کار می کند و داخل آن چیست؟
  • تفاوت بین تونر مشکی و تونر رنگی چیست؟
  • کدام تونر مناسب پرینتر من می باشد؟

 

شارژ کارتریجهای لیزری

 

تعویض درام و مگنت کارتریج های HP

 

عملکرد مگنت و درام در کارتریج های لیزری ! همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم بسیار مهم می باشد. مگنت و درام به عنوان دو جزء اصلی کارتریج های لیزری شناخته می شوند. و از این رو عدم قرار گیری هر یک از این دو قطعه درون کارتریج های لیزری ، موجب خرابی چاپ می شود. به طور کلی وظیفه ی مگنت درون کارتریج های لیزری مشکی و کارتریج های لیزری رنگی این است. که تونر را جذب و آن را به درام منتقل کند.

 

عملکرد مگنت و درام

مگنت ها به دلیل خاصیت مغناطیسی موجود درون خود می توانند به راحتی تونر را جذب نمایند. به طور کلی مگنت به عنوان یک واسطه ما بین کاست تونر و درام قرار گرفته است. از این رو تونر موجود برای چاپ را از کاست دریافت نموده و آن را به بخش بعدی می رساند. از سری علائم خرابی مگنت ها می توان به چاپ سفید ، چاپ بی کیفیت و کثیف نیز اشاره نمود.

 

 

تعویض درام و مگنت کارتریج های HP

 

اما وظیفه ی درام و عملکرد آن در این بخش به چه صورت می باشد.  درام یک قطعه ی استوانه ای شکل به رنگ آبی و سبز می باشد. پس از ارسال دستور چاپ توسط کاربران لیزر ، دستورات چاپ را بروی درام قرار داده و درام آن را به سطح می رساند. درام نیز همچون مگنت دارای اهمیت بسیار بالایی در چاپ می باشد. به همین سبب شما می توانید در راستا اگر درام درون کاست کارتریج های اچ پی به صورت استاندارد قرار گرفته باشد می تواند اسناد را با بالاترین کیفیت و جزئیات برای شما کاربران رسم نماید.

آشنایی بیشتر با تونر HP  | شارژ کارتریجهای لیزری

چاپگرهای لیزری از تونر های سیاه و سفید و رنگی در راستای چاپ اسناد استفاده می نمایند. تونر همانند پودر درون کاست کارتریج های اچ پی قرار گرفته است. این در حالی است که چاپگرهای لیزری به دو نوع رنگی و سیاه و سفید تقسیم می شوند. با این اوصاف تونر سیاه و سفید و یا رنگی در کاست مربوط به خود قرار می گیرد. لازم به ذکر است که کارتریج های پودری در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز توسط اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده اند. کد رنگ این کارتریج ها عموما با CMKY نیز شناخته می شود.

قدرت تونر کارتریج های اچ پی از چه چیزی تشکیل شده است؟

گرد و غبار جادویی. البته در نظر داشته باشید که ، گرد و غبار مخصوص کارتریج ما به صورت تخصصی کمپانی اچ پی فرموله شده است. تونر در اصل از پلاستیک بسیار آسیاب شده ساخته شده و همچنین خاصیت مغناطیسی در این پودر بسیار مشهود می باشد. در همین راستا تونر به راحتی به قطعه ی مگنت متصل می شود. سیلیس ذرات تونر را آزاد و در داخل کارتریج نگه می دارد. همچنین عوامل کنترل بار ، مانند آهن آسیاب شده. کروم و روی ، به حفظ بار ذرات کمک می کنند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج های اصلی و غیر اصلی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

آشنایی بیشتر با تونر HP 
شارژ کارتریجهای لیزری

 

خدمات نمایندگی رسمی اچ پی | شارژ کارتریجهای لیزری

نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد تا در راستای رضایت کاربران ، تمامی خدمات خود را به صورت جامع و کامل در حوزه ی ماشین های اداری و قطعات مصرفی آن بصورت اتوماسیونی ارائه دهد. از این رو شما کاربران گرامی می توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما از تمامی خدمات مربوط به تونر و کارتریج های اچ پی بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی این امکان را برای کاربران  فرهم میکند. تا در صورت امکان از خدمات در محل نیز استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *