تونر HP 30A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی 30A

تونر HP 30A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی 30A ، امروز در این پست سی داریم تا با یکی از مهمترین کارتریج های نسل لیزری مشکی اچ پی به نام HP laserjet 30A آشنا شویم. با ما در ادامه همراه شوید. همچنین شما می توانید برای خرید و یا مشاوره در خصوص کارتریج لیزری مشکی اچ پی 30A  با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی کارتریج اچ پی ارتباط برقرار نمایید. همچنین ما در این پست سعی داریم تا با نحوه ی کار ، مشخصات فنی ، کد فنی و .. کارتریج 30A آشنا شویم.

 

تونر HP 30A

اگر شما از کاربران اچ پی در حوزه ی چاپ باشید. مطمئنا تاثیر و اهمیت کارتریج ها را درون پرینتر اچ پی می دانید. کارتریج ها اصلی ترین مواد مصرفی در پرینتر های HP به حساب می آیند. در نظر داشته باشید که هر پرینتر اچ پی برای ادامه روند کاری خود نیاز به کارتریج های مرتبط خود دارد. اگر توجه نموده باشید. نوع دسته بندی های پرینتر های hp به گونه ای است که چاپگر تقریباً کارتریج مختص به خود را دارد. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارتریج پرینتر خود ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp تماس حاصل فرمایید.

 

تونر HP 30A
تونر HP 30A

 

تونر مورد استفاده ی این کارتیج ها هر کدام ، شکل و ساختار خاصی دارند. به طوری که نمی توان از این تونر ها در تمامی کارتریج ها استفاده نمود. در نظر داشته باشید که برای شارژ مجدد کارتریج خود بهتر است به نمایندگی رسمی مراجعه فرمایید. در ادامه در رابطه با شارژ کارتریج hp 30a بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنین شما م یتوانید با کلیک روی لینک رو به رو ، آشنایی با کارتریج های HP ، را مشاهده نمایید.

 

پرینتر لیزری مشکی HP 227sdn

پرینتر لیزری مشکی HP 227sdn از سری پرینتر های محبوب و پر فروش کمپانی اچ پی در دسته ی چندکاره های لیزری مشکی قرار گرفته است. شما می توانید از این پرینتر در منزل یا محل کار خود استفاده نمایید.همچنین لازم به ذکر است که HP 227sdn در دسته پرینتر های سه  ی اچ پی قرار گرفت است . که قادر است چاپ ، کپی و اسکن را با سرعت و کیفیت مطلوب انجام دهد. نوع تکنولوژی این پرینتر به صورت تک رنگ یا همان مشکی می باشد. شما می توانید از این دستگاه برای چاپ اسناد خود استفاده نمایید.

 

پرینتر لیزری مشکی HP 227sdn
تونر HP 30A

 

پرینتر لیزری HP 30A در دسته ، چاپگر های سبک ، با وزنی حدود به 10 کیلوگرم می باشد. همچنین رزولوشن این دستگاه در چاپ به 1200*1200DPI می رسد. کارتریج 30A به لطف پرینتر اچ پی 227 جزء ، کارتریج های پر مصرف و پرفروش اچ پی قرار گرفته است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر HP 227 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 30A

در این بخش به سراغ عنوان اصلی ، یعنی مشخصات کارتریج لیزری مشکی خود می رویم.  مشخصات کارتریج لیزری مشکی HP 30 در واقع تفاوت زیادی با کارتریج هایی چون 44A ندارد . اما با این حال هر دو این کارتریج ها مورد استفاده ی چاپگر ها جداگانه ایی می باشند. کارتریج لیزری مشکی ما به نام 30A  در بازار فروش شناخته می شود. همچنین این کارتریج در دسته ی کارتریج های با کیفیت و پر سرعت اچ پی جای دارد.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 30A
تونر HP 30A

 

توان چاپ HP 30A تقریبا چیزی حدود به 1400 تا 1600 برگه A4 می باشد. در نظر داشته باشید که توان چاپ این کارتریج ممکن است از عدد پیش فرض بالا تر و یا پایین تر باشد. همچنین نوع چاپ شما کاربران بروی تعداد چاپ این کارتریج تاثیر مستقیمی دارد. پرینتر لیزری مشکی اچ پی 227 عموما در دسته ی چاپگر های خانگی قرار می گیرند. همین علت باعث شده تا توان کارتریج 30A کمی محدود باشد.

 

خرید کارتریج شرکتی 30A

خرید کارتریج 30A  از سری مسائلیست که باید به آن بسیار توجه نمود. زیرا که کارتریج های طرح 30A با قیمت های پایین تر ، در بازار فروش بسیار پر رنگ شده اند. در نظر داشته باشید که این کارتریج ها یکی از عوامل بیگانه برای پرینتر لیزری مشکی شما به حساب می آیند. و پرینتر شما را به شدت آسیب پذیر می نمایند.

 

خرید کارتریج شرکتی 30A
تونر HP 30A

 

ساخت تمامی این کارتریج ها با رعایت تمامی اصول توسط کارشناسان و متخصصان اچ پی صورت می گیرد. پس بدیهیست که کیفیت کارتریج های شرکتی HP 30A با کاتریج های متفرقه کاملا متفاوت باشد. کارتریج های تعمیری و متفرقه در بازار با قیمت پایین تری عرضه می شوند. همین موضوع باعث می شود که بسیاری از مصرف کنندگان به ، این کارتریج ها را در سبد خرید خود قرار دهند. چگونه می توانیم راه اندازی اسکنر HP را انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

کیفیت کارتریج اچ پی  HP 30A

همواره کیفیت مناسب ، تنها هدفی بوده که متقابلا شرکت اچ پی و کاربران به دنبال آن بوده اند. کیفیت بالای کارتریج ما ، رابطه ی مستقیمی با خروجی مناسب و ایده آل اسناد شما دارد. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج اچ پی مفتخر اند تا برای آگاهی بیشتر شما در رابطه با کارتریج لیزری HP 30A ، همراه شوند.شما می توانید از طریق شماره ی تماس 89392 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ارتباط برقرار کنید.

 

کیفیت کارتریج اچ پی  HP 30A 
تونر HP 30A

 

کارتریج لیزری مشکی اچ پی 30A در بازار به کد فنی CE230A شناخته می شود. شما می توانید برای خرید این کارتریج از کد فنی ، مدل کارتریج و یا مدل پرینتر خود استفاده نمایید. از نظر ابعادی این کارتریج ها درون پک اورجینال خود تقریبا 14.5*5 می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *