تونر HP 49A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی 49

تونر HP 49A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی 49 . امروز در نظر داریم تا در رابطه با یک کارتریج قدرتمند و با کیفیت اچ پی کمی بحث و گفتگو کنیم. کارتریج لیزری مشکیHP 49A  در دسته کارتریجهای پرفروش و کاربردی اچ پی قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در ادامه ،  رابطه با مشخصات فنی، کد فنی، تکنولوژی چاپ چاپ و پرینتر های مرتبط با این کارتریج آشنا شویم. همچنین شما می توانید برقراری ارتباط با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج hp تمامی سوالات و پیشنهادات خود را با ما مطرح کنید.

 

 

تونر HP 49A

کارتریج ها در حوزه ی چاپ و ماشین های اداری و  رایانه ایی به عنوان اصلی ترین مواد مصرفی برای پرینتر های اچ پی به حساب می آیند. با این حال ، همواره یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان .تهیه کارتریج اچ پی به صورت اورجینال و شرکتی بوده. زیرا که بسیاری از کارتریج های ارائه شده در بازار کیفیت لازمه را ندارند و. به مرور زمان قابلیت آسیب رسساندن به بخش های مختلف پرینتر اچ پی شما را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا با در نظر گرفتن راه حل های متفاوت از سد این مشکلات عبور کنیم.

 

 

تونر HP 49A
تونر HP 49A

 

از چه راه هایی می توان کارتریجاورجینال و شرکتی اچ پی را تهیه نمود ؟ شسما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی اچ پی ، علاوه بر تهیه کارتریج اورجینال ، از خدماتی چون گارانتی طول مصرف و پشتیبانی مرتبط با کارتریج خود بهرهمند شوید. چگونه می توانیم کارتریج لیزری 49A را تهیه کنیم؟ تنها با یک تماس شما می توانید کارتریج لیزری مد نظر خود را سفارش داده و بلافاصله درب محل خود کارتریج را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخگو شما خواهند بود.

 

 

ویژگی کارتریج لیزری اچ پی 49A

سرعت و کیفیت مناسب در خروجی کار و اسناد های چاپ شده. را می توان به عنوان اصلی ترین اولویت کاربران و مصرف کنندگان کارتریج های سری 49A اچ پی در نظر گرفت. پس با در نظر گرفتن این اولویت ها کمپانی اچ پی باید در نظر داشته باشد که کارتریج های خود را در بالاترین سطح کیفیت طرحی و به بازار عرضه کند. در نظر داشته باشید که کارتریج های متفرقه کیفیت اسناد شما را تا حد چشمگیری کاهش می دهند . و موجب می شوند تا شما از خروجی کار رضایت کافی را نداشته باشید.

ویژگی کارتریج لیزری اچ پی 49A
تونر HP 49A

 

تفاوت مدلهای کارتریج در پرینتر های لیزری و جوهرافشان کمپانی اچ پی بسیار زیاد می باشد. همانطور که می دانید. محصولات اچ پی در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی بسیار متنوع و زیاد می باشد. اچ پی با در نظر گرفتن هر یک از این ماشین های چاپ ، کارتریجی مربوط به نوع تکنولوژی و نوع کاربری دستگاه طراحی کرده است. شما می توانید با استفاده از لینک رو به رو اصلی ترین تفاوت کارتریج های HP را مشاهده کنید . همچنین کارتریج 49a مورد استفاده ی دو تا چند پرینتر اچ پی می باشد. که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

 

مشخصات فنی تونر لیزری 49A

مشخصات فنی همواره به عنوان اصلی ترین و کاربردی ترین فیلد کاربران مجازی معرفی کرد. زیرا که با کمک این بخش توانایی دریافت تمامی مشخصات لازم را از کارتریج 49a داریم. . در نظر داشته باشید. که : توانایی چاپ کارتریج به صورت دوره ای، تعویض چیپست و شارژ مجدد کارتریج 49a را در ادامه بررسی خواهیم کرد. با ما همراه شوید تا در ادامه بررسی های لازم در رابطه با کارتریج 49A را انجام دهیم . همانطور که می دانید کارتریج لیزری  HP 49A  در دسته کارتریج های لیزری مشکی ، قرار گرفته است. و تنها قادر است که با تکنولوژی سیاه و سفید اسناد را چاپ کند.

توان چاپ این کارتریج یکی از قابلیت هایست که باید به آن اشاره کنیم. توجه داشته باشید که تعداد چاپ هر کارتریج به صورت پیش فرض توسط کمپانی اچ پی بر روی کاتالوگ و مشخصات کارتریج های اچ پی قرار میگیرد. اما یکی از موضوعات مهم در این رابطه این است. که تعداد چاپ اسناد یا به طور مثال و پیش فرض بروی مشخصات فنی این کارتریج ها قرار می گیرید.  توانایی چاپ کارتریج لیزری مشکی اچ پی 49A ، تماما به نوع استفاده شما کاربران عزیز بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی تونر لیزری 49A
تونر HP 49A

 

توانایی چاپ کارتریج لیزری اچ پی 49

کارتریج لیزری مشکی HP 49A  توانایی چاپ از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ برگه A4 را به صورت پیش فرض به کاربران خود ارائه می دهد. یکی از مهمترین مطلب در رابطه با  کارتریج لیزری مشکی اچ پی 49A  چاپگر هایست که قابلیت استفاده از این کارتریج تونر را دارند . در این بخش در نظر داریم تا چاپگر های اچ پی را که از کارتریج لیزری مشکی اچ پی 49A استفاده می کنند را به شما معرفی کینم. با ما همراه باشید. از محبوب ترین پرینتر های اچ پی که از کارتریج 49A استفاده می نماییند. می توان به  می توان به  پرینتر لیزری مشکی hp 1320 اشاره کرد. 1320 از سری های چاپگر های تک کاره اچ پی می باشد که در بازار ایران محبوبیت فراوانی دارد.

 

پرینترهای hp 1160 و اچ پی 3390 از سری پرینتر هایی هستند. که مانند چاپگر  لیزری مشکی ۱۳۲۰ از کارتریج HP 49A  استفاده می‌نماید. البته در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری مشکی اچ پی 3390 در دسته پرینتر های سه  کاره ی اچ پی قرار گرفته است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در بطه با اطلاعات پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. همچنین با ورود به لینک رو به رو می توانید تنظیمات مربروط به  چاپ دورو در پرینتر HP  را برتای پرینتر های خود فعال نمایید.  برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

 

توانایی چاپ کارتریج لیزری اچ پی 49
تونر HP 49A

 

 

Q5949A   | کارتریج لیزری HP 49A

همچنین کارتریج 49a مانند سایر کارتریج های لیزری مشکی در بازار یک کد فنی مربوط به خود را دارد . شما می توانید از طریق این کد قطعات مورد استفاده با کارتریج خود را به راحتی در بازار جستجو کنید. Q5949A  کد فنی است. که شرکت اچ پی برای کارتریج 49A  در نظر گرفته است . با استفاده از آن می توانید. شارژ و خرید کارتریج جدید خود را انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که تمامی کارتریج های این شرکت به صورت اورجینال شرکتی بوده . و نمایندگی هیچ مسئولیتی در قبال کارتریج های غیر اورجینال ندارد.

 

همچنین توجه داشته باشید. کارتریج هایی توسط نمایندگی رسمی hp به بازار عرضه می‌شوند دارای گارانتی طول مصرف بوده و شما می توانید از این کارتریج های اچ پی بدون هیچ نگرانی در چاپگر های لیزری خود  استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp  تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی تمامی شما کاربران عزیز خواهیم بود.

 

Q5949A   | کارتریج لیزری HP 49A
تونر HP 49A

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *