تونر HP 53A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی 2015

تونر HP 53A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی 53 ، امروز تصمیم گرفتیم تا دوباره با کارتریج های لیزری مشکی اچ پی برگردیم و در رابطه با یک مدل محبوب از کارتریج های لیزری مشکی بحث و گفتگویی داشته باشیم. با ما همراه شوید تا در ادامه بتوانیم در رابطه با کارتریج لیزر مشکی hp ۵۳a مشخصات بیشتری را به شما مصرف کنندگان و خریداران ارائه دهیم. همانطور که در ابتدا ذکر شد.

 

 

تونر HP 53A

کارتریج ۵۳ از سری کارتریج های تونر ای مشکی اچ پی است. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارتریج لیزری :همانطور که می دانید از تونر برای چاپ اسناد استفاده می‌کند. تونر رامی توان یک پودر مخصوص جهت چاپ معرفی نمود. همچنین تونر ها در چهار رنگ مشکی،آبی،زرد و قرمز تهیه شده اند. استفاده این کارتریج ها در پرینتر اچ پی بستگی به نوع تکنولوژی چاپ چاپگر hp دارد. در نظر داشته باشید که کارتریج HP 53A تنها توانایی چاپ با تکنولوژی لیزری سیاه و سفید را دارد.

 

تونر HP 53A
تونر HP 53A

 

در ایهن پست علاوه بر بررسی این کارتریج. سعی می نمایم تا در رابطه با مشخصات فنی و شارژ مجدد آن بررسی هایی را انجام دهیم. با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در سه بخش فروش ، خدمات پس از فروش و اپراتور های مستقیم جهت راهنمایی شما در نملایندگی رسمی اچ پی فعالیت می کنند. چناچه نیاز به هرگونه راهنمایی ، خرید و … را داشتید . با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

مشخصات فنی کارتریج 53A

اصلی ترین بخش در معرفی کارتریج ها مربوط می شود به بخش ، مکشخصات فنی . زیرا که شما می توانید تمامی اطلاعات کارتریج را در این بخش مشاهده نمایید. اولین اولویت برای هر کاربر هنگام خرید کارتریج . توانایی چاپ و کیفیت خروجی اسناد می باشد. در رابطه با کارتریج لیزری اچ پی باید بگوییم که اچ پی با تدبیر صحیح خود در رابطه با تولیدات مواد مصرفی چاپگر های لیزری ، سعی دارد تا همواره کیفیت محصولات خود را در Grade A حفظ کند.  تا بتواند مثل همیشه رضایت مشتریان خود را در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی داشته باشد.

 

در رابطه با توان چاپ کارتریج لیزری مشکی اچ پی باید بگویم که این کارتریج توانایی چاپ تا 3100 برگ A4 را دارد. در نظر داشته باشید که تعداد ذکر شده از طرف کمپانی اچ پی به عنوان پیش فرض قرار داده شده است. این بدین معنی است که شما در چاپ اسنائ می توانید بیشتر و یا کمتر از عدد پیش فرض چاپ نمایید. زیرا که نوع استفاده ی شما از کارتریج های اچ پی تاثیر مستقیم بروی تعداد چاپ آنها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

دومین موضوعی که از آن به عنوان اولویت مشتریان یاد کردیم. موضوع کیفیت مناسب در خروجی اسناد بود. در این رابطه باید اضافه کنم که علاوه بر کارتریج پرینتر لیزری مورد استفاده ی شما نیز تاثیر زیادی دارد. اما در این بخش تمرکزمان را در رابطه با کارتریج های اچ پی HP 53A می گذاریم تا بتوانیم با کمی بررسی کیفیت چاپ آن را بسنجیم. کیفیت چاپ اسناد با کارتریج بسیار واضح و به دور از ایرادی می باشد.اسناد به خوبی قبل چاپ نمی شود. دلیل آن چیست؟

 

مشخصات فنی کارتریج HP 53A
تونر HP 53A

 

مواد مصرفی کارتریج  2015HP | تونر HP 53A

یکی از دلایلی کارتریج HP 53 به خوبی قبل ، عملیات چاپ را انجام نمی دهد مربط به قطعات مصرفی کارتریج و مقدار تونر این دستگاه می شود. در ادامه در این رابطه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.  کارتریج های اچ پی از قطعهاتی چون مگنت ف درام ، فوم رول و … تشکیل شده اند. این قطعات به ما کمک می کنند تا کیفیت چاپ مان به حداکثر خود برسد. حال پس از چندین مرحله شارژ ممکن است این قطعات مستهلک شوند . و نیاز به تعویض داشته باشند. شما می توانید با تعویض این قطعات هنگام شارژ کارتریج ، کیفیت اولیه کارتریج HP  را حفظ نمایید.

 

مواد مصرفی کارتریج HP 53A
تونر HP 53A

 

همانطور که می دانید ، کارتریج ها . پس از تمام شدن تونر نیاز به تعویض دارند. بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های خود تلاش می کنند تا کارتریج های ارزان و متفرقه را جایگزین کارتریج های اورجینال شرکتی کنند. البته در نظر داشته باشید که این انجام این کار عوارض زیادی برای شما و پرینتر لیزریتان دارد. در ادامه در رابطه با نحوه ی خرید کارتریج اورجینال شرکتی HP و نحوه ی مصرف آن توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند.

 

تشخیص اصالت کارتریج HP 2015

امروزه خرید کارتریج اچ پی دردسر زیادی را برای کاربران و مصرف کنندگان این برند همراه دارد. زیرا که کارتریج های نا مرغوب  و تعمیری در بازار امروز جای کارتریج های شرکتی را گرفته اند. حال در این رابطه سعی داریم با نکات مثبت و منفی این کارتریج ها آشنا شویم و بررسی هایی را انجام دهیم . می توان گفت تنها نکته ی مثبت این سری از کارتریج ها قیمت پایین آنها در بازار می باشد. از سری نکات منفی ی توان به ، کیفیت نامرغوب تونر ، احتمال آسیب به پرینتر های اچ پی اشاره کرد.

 

تشخیص اصالت کارتریج HP 53A
تونر HP 53A

 

حال سوال اصلی اینجاست که چگونه می توان کارتریج HP 53A را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال تهیه کرد. برای این کار پیشنهاد می شود که کارتریج را از نمایندگی رسمی خریداری نمایید. نمایندگی رسمی تمامی کارتریج های خود را از جمله HP53A با ضمانت و به صورت اورجینال بدون واسطه به مشتریان عرضه می نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *