جوهر پرینتر DesignJet 2320

جوهر پرینتر DesignJet 2320 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با اهمیت استفاده از کارتریج های پرینتر های 2320 به صورت شرکتی و اورجینال اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرای ارائه دهیم . از این رو پیشنهاد می شود تا اگر شما هم از مصرف کنندگان این برند و این کارتریج می باشید . می توانید در ادامه با ما همراه باشید  از توضیحات نمایندگی رسمی استفاده نمایید. همچنین لازم به ذکر است که سری پرینتر های HP 2320 ، از دو کارتریج جوهرافشان HP 21 مشکی  و اچ پی 22رنگی استفاده می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گارانتی کارتریج های جوهری و لیزری اچ پی با ما همراه باشید.

 

جوهر پرینتر 2320

جوهر در پرینتر های اچ پی ، قلب تپنده و عامل اصلی چاپ به حساب می آید . همانطور که می دانید اصلی ترین قطعه در پرینتر های جوهرافشان ، مربوط به جوهر و کارتریج های جوهرافشان می باشد. به طور کلی پرینتر جوهرافشان اچ پی  2320 از سری چاپگر های میان رده و خانگی در دسته چاپگر های کمپانی اچ پی به حساب می آِد . این دستگاه با استفاده از دو سری از کارتریج های 21 و 22 توانایی متوسطی در چاپ دارد. به طور کلی کیفیت این دستگاه به عنوان یک چاپگر میان رد و خانگی قابل قبول بوده و شما می توانید از توانایی های آن در ابعاد و سایز استاندارد استفاده نمایید.

 

 

جوهر پرینتر 2320

 

 

اچ پی 2320 به صورت شرکتی به عنوان یک دستگاه سه کاره ، طراحی و به حساب می آید. این پرینتر شباهت بسیار زیادی با نسل قبلی خود یعنی 2131 داشته و همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از کاربران آن را با نسل پیشین این پرینتر اشتباه بگیرند. مواد مصرفی اصلی این پرینتر جوهر می باشد. جوهر این پرینتر در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز ، کلیه دستورات چاپ را برای کاربران انجام می دهد.

 

Black 21 color 22

از  آنجایی که استفاده از کارتریج های شرکتی و اورجینال در دستگاه هایی چون  2320 اهمیت بسیاری بالایی دارد. ما در این بخش تصمیم گرفتیم تا این کارتریج را بررسی نماییم . اطلاعات دقیق تری از نحوه ی کار و عملکرد این دستگاه خدمتتان بدهیم. در قدم اول لازم است بدانید که کارتریج 21 به عنوان یک کارتریج کوچک مکعبی شکل در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شود. نکته ی دیگری که در این کارتریج ها دیده می شود . سری رنگی آنهاست. هر سه رنگ اصلی در یک مکعب کوچک به صورت یکجا قابلیت چاپ را به کاربران می دهند. درون این مکعب ما شاهد ، سه تکه شدن فضای داخلی می باشیم. از این رو هر بخش با توجه به نوع نیاز کاربران ترکیب و به اسناد اضافه می شوند.

 

 

Black 21 color 22

 

 

کارتریج های سری 21 و 22 از سری کارتریج های جوهری اچ پی می باشند که علاوه بر پرینتر 2320 با پرینتر های 3920 ، پرینتر 3940 ، پرینتر 1360 و … سازگار می باشند. به طور کلی حجم و توانایی چاپ این کارتریج ها برای رنگ مشکی 190 و برای بخش رنگی 150 برگ انداز گیری شده است. همچنین شما می توانید با مراجعه و یا تماس به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی این کارتریج را در سایز ها متفاوت دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پردازش جوهر بروی هد اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

 

تصویر مرتبط با جوهر پرینتر DesignJet 2320 - HP2320ink

1.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی