قطعات سری 124A لیزری رنگی HP

قطعات سری 124A لیزری رنگی HP | شاید بسیاری از مصرف کنندگان اچ پی با کیت HP 124 آشنایی کامل نداشته باشند. در نظر داشته باشید که این کیت از کارتریج های لیزری رنگی از سری کیت های محبوب و قدیمی کمپانی اچ پی می باشد. ایم کیت عموما با دستگاه های HP 1015 – HP 1017 – HP 2605 و … سازگاری دارد. از این رو اگر شما هم از مصرف کنندگان این سری از ماشین های اداری می باشید پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید. کارتریج های لیزری HP 124A نیز همانند سایر کارتریج های اچ پی در چهار رنگ Black – cyan – yellow – magenta طراحی و به بازار عرضه شده اند. این کیت از کارتریج های رنگی با کاست های استاندارد قابلیت چاپ تا 2500 برگ را به ما می دهند. در ادامه با سایر مشخصات و قطعات فنی آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

قطعات سری 124A

می توان مدعی شد که قطعات در کارتریج های اچ پی حرف اول را می زنند. هر یک از کارتریج های لیزری 124A از مجموعه ای از قطعات اصلی ساخته شده اند. بنابراین این مجموعه از قطعات در کنار یکدیگر توانسته تا برای پیشبرد هدف چاپ وظایف خود را به خوبی انجام دهند. اگر بخواهیم قطعه ی کارتریج را معرفی نیم باید بگوییم که این دستگاه در مرحله ی اول ، به صورت دو لایه ساخته شده اند. بخش اول کاست دستگاه و محفظه ی نگهداری تونر و بخش دوم قسمت انتهایی قسمتی است که بک تونر در آن قرار می گیرد.

 

 

 

قطعات سری 124A

 

 

 

نگهداری صحیح و بدون مشکل از کارتریج های اچ پی باعث افزایش عمر این دستگاه ها می شود. و اما نقش درام در کارتریج های لیزری اچ پی : به طور کلی درام به صورت یک استوانه درون کیت لیزری HP 124A قرار گرفته است. هر یک از این کارتریج ها دارای یک درام مجزا می باشند. نقش درام در این دستگاه ها انتقال ذرات تونر می باشد. سپس پس از این انتقال ،تصویر یا نوشته ی مد نظر ما بروی رسانه چاپ می شود. همچنین در نظر داشته باشید که درام حساسیت بالایی نسبت به نور و ضربه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اچ پی 1015-1017

در ابتدا ما در ارتباط با پرینتر های سازگار لیزری رنگی با کیت 124A توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. لازم به ذکر است که دستگاه هایی چون HP 1017 از سری پرینتر های رنگی کمپانی اچ پی می باشند که توانایی چاپ در رزولوشن 600 DPI را به کاربران خود ارائه می دهند. از طرفی دیگر لازم است. بدانید که توانایی چاپ HP 124A ، 2500 برگه ی A4 محاسبه شده است. از این رو شما می توانید از این دستگاه و قطعات مصرفی استفاده های بسیاری داشته باشید. شاید تا به حال نام بلید در کارتریج های لیزری اچ پی به گوشتان خورده باشد.

این نام قطعه در کارتریج های لیزری رنگی دارای نقش بسیار موثری در چاپ می باشد. در نظر داشته باشید که قطعه ی بلید یک تیغه تراز کننده دقیق درون کارتریج است. این قطعه به صورت کامل تونر را روی غلتک های موجود مگنت به صورت لایه نگه می دارد. در نظر داشته باشید که قطعه ی بلید به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات بکار رفته درون کارتریج های HP 124A به حساب می آید.

 

 

 

 

اچ پی 1015-1017

 

تونر – درام – بلید – مگنت

تا پیش از رسیدن به این مرحله در ارتباط با تونر ، درام و بلید توضیحات کافی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. حال در این بخش نوبت به مگنت و تاثیر آنها در کارتریج های لیزری اچ پی می رسد. همانطور که  از  نام این قطعه مشخص است ، مگنت در کارتریج ها وظیفه ی آهنربا را ایفا می کنند. ظاهر این قطعه به صورت استوانه ای شکل می باشد. اما از نظر ابعاد ، طراحی ، وزن و رنگ تفاوت های بسیاری با درام ها دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعه ی مگنت کارتریج های لیزری HP  وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

 

تونر – درام – بلید – مگنت
قطعات سری 124A

 

 

وظیفه ی این استوانه  ی فلزی ، جذب تونر از کاست و رساندن آن به بخش درام می باشد. می توان گفت که این قطعه به نوعی واسطه ای بین انتقال تونر به درام می باشد. در صورت خرابی این قطعه چاپ ما با کمرنگی ، خطوط و سایر علائم دیگر مشخص می شود. شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران و سایر قطعات کارتریج های لیزری مشکی و رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی