هد اصلی پلاتر HP 11

هد اصلی پلاتر HP 11 | با توجه به اهمیت بالای چاپ در دستگاه های پلاتر اچ پی ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کیفیت و گرید های متفاوت هد 11 در دستگاه های سازگار اچ پی توضیحات لازم را بررسی و خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم با ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید. با استفاده از سری هد 11 اورجینال و شرکتی اچ پی می توانید متنی واضح و با ترکیب رنگ بالا و کیفیت چاپ بی‌نظیر چاپ نمایید. هد پرینتر مشکی HP 11 با عمر طولانی در تعداد رنگ های چهار و شش رنگ سازگار و مناسب برای پلاتر های اچ پی می باشد.

با استفاده از هد و کارتریج های جوهری HP چاپگر می تواند به نتایج مناسب و حرفه ای در زمینه ی چاپ دست پیدا کند. پس اگر شما نیز به عنوان یک مصرف کننده به دنبال چاپ صفحات بیشتر، محصولی با قابلیت های ویژه و با ارزش هستید. پیشنهاد می شود تا در طول دوره ی مصرف خود از قطعات و  مواد مصرفی اورجینال استفاده نمایید. در ادامه با سایر مشخصات و قطعات اصلی پلاتر های اچ پی در نمایندگی آشنا خواهیم شد.

 

هد اصلی پلاتر HP 11

 

هد اصلی پلاتر

هد در پلاتر های اچ پی نقش متفاوت تری نسبت به کارتریج ها دارد. اهمیت این قطعه در دستگاه های دیزاین جت بسیار بالا بوده و کاربران باید بنا به ویژگی های هد چاپگر خود ، چاپ را در دستگاه های خود انجام دهند.در ارتباط با نحوه ی کار هد HP 11 باید افزود که : HP Printhead 11 اساسا در قلب سیستم چاپگر شما قرار می گیرد. بخش اصلی فعالیت و عملکرد این قطعه مربوط به انتشار و پخش جوهر های فیلتر شده بروی کاغذ و یا هرگونه رسانه ی سازگار تر بروی دستگاه می باشد نسل جدید هد های 11 ما شاهد استفاده از تکنولوژی هوشمندانه ی می باشیم. این هد ها با افزایش سطح نازل های خود توانسته اند تا نقش و دستورات چاپ را با کیفیت و توانایی بالا تری نسبت به قبل بروی رسانه های خود ایجاد نمایند.

 

هد اصلی پلاتر  
هد اصلی پلاتر  11

 

در کاتلوک این سری از کارتریج های اچ پی ما شاهد حضور بیش از 600 نازل در هر اینچ از هد 11 می باشیم. همانطور که در توضیحات این سری از کارتریج و هد های این دستگاه ها به آن اشاره شده. لازم است بدانید که وجود نازل ها بیشتر در سر این کارتریج ها باعث چاپ با دقت و کیفیت بیشتر خواهد شد. در پرینتر و پلاتر هایی که هد به صورت قطعه ای جداگانه در سری کارتریج های آنها قرار می گیرد ما شاهد قرار گیری آنها بر روی مکانیک کارتریج ها می باشیم. در این صورت، هد ها درست در کنار جایی قرار دارند. که کارتریج های جوهر در جای خود قرار می گیرند. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فروش هد پلاتر های اچ پی و کارتریج پلاتر T500 با ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

دیزاین جت سری 800 و 500

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پلاتر های اداری سازمانی سری 500 و 800 بررسی های بیشتری را انجام دهیم. با ما در ادامه همراه شوید. پلاتر های T500 و سری 800 از نظر طراحی و شکل و شمایل ساخت با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند. نکته جالبی که در این بخش مربوط به این دو دستگاه می شود قطعات مصرفی آنها می باشد. هر دوی این سری از پلاتر های اچ پی از هد 11 جهت چاپ اسناد و رسم آن بروی رسانه ها استفاده می کنند. همچنین لازم است. بدانید که هر دو سری از پلاتر های اچ پی دارای 4 رنگ از هد های سری 11 می باشند. رنگ های تشکیل دهنده ی سری 11 مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشند.

هدهای چاپ جوهر افشان حرارتی:بسیاری از هد ها در چاپگرهای جوهرافشان HP از تکنولوژی چاپ گرمایی استفاده می کنند. این سری از قطعات با بخار و برخورد گرمای لازم به هد تمامی امورات چاپی را زیر نظر می گیرد. لذا دستگاه ها از گرما و آب در فرآیند چاپ خودشان استفاده می کنند. گرما ارائه شده در دستگاه به طور ایده آل برای گرم کردن جوهر استفاده می شود . سپس بخار ، حباب جوهر ایجاد می کند. این فرآیند باعث می شود تا جوهر از طریق نازل به بیرون منتقل شود.

 

دیزاین جت سری 800 و 500

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی