هد اچ پی 920 سری کامل

هد اچ پی 920 سری کامل | در این بخش تصمیم داریم. تا در ارتباط با یکی از اصلی ترین قطعات سازنده ی چاپگر های اچ پی ، یعنی هد ها بررسی خود را آغاز نماییم. به طور کلی هد چاپ به عنوان یکی از اصلی ترین جزء های تشکیل دهنده ی  یک چاپگر می باشد. این قطعه به طور کل در چاپگر های جوهرافشان کاربرد داشته و کاربرد خاصی را به ما در چاپگر های لیزری نمی دهد.

اصلی ترین وظیفه ی این قطعه این است  که کارتریج های جوهر را در خود جای می دهد. سپس با قرار گیری آنها درون پرینتر یا پلاتر ، دستگاه آماده به چاپ می شود. با باز نمودن دستگاه خود شما می توانید این قطعه را درون و یا سوار بر کارتریج خود مشاهده کنید. هد 920 نیز دقیقا دارای چنین مشخصاتی می باشد. حال ما در این بخش تصمیم داریم. تا با بررسی نقاط قوت و ضعف این قطعه ، مشخصات آن و سایر موارد دیگر شناخت بیشتری را نسبت به هد 920 به دست آوریم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

هد اچ پی

در بخش قبلی به صورت خیلی جزئی در ارتباط با عملکرد هد توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی بیشتر این قطعه ، وظیفه و ویژگی آن را در چاپ بررسی نماییم. به طور کلی هد به عنوان یک قطعه در راستای چاپ اسناد و انتقال جوهر بر روی رسانه وظیفه ی خود را از سر می گیرد. در پرینتر های جوهرافشان همچون HP 920 ، ابتدا جوهر از بخش کارتریج به درون هد ها منتقل می شود. سپس هد پس از دریافت دستورات لازم در جهت چاپ ، جوهر منتقل شده را با کمک نازل های خود به رسانه منتقل می نماید.

 

هد اچ پی

 

 

سوالات بسیاری در ارتباط با هد ها از کارشناسان ما پرسیده می شود که در ادامه آنها را بررسی خواهیم نمود. یکی از اصلی ترین و بیشترین سوالاتی که مورد توجه ما قرار گرفت مبحث مدل هد ها می باشد. آیا همه ی پرینتر ها از یک نوع هد استفاده می کنند؟ در نظر داشته باشید ، همانطور که تمامی دستگاه ها ز یک کارتریج در جهت چاپ استفاده نمی کنند. هد ها نیز به صورت یکسان نمی باشند. هر یک از پرینتر ها به منظور چاپ بهتر دارای ، قطعات مصرفی مختص به خود می باشند. در همین راستا شما باید قطعات مصرفی سازگار با نوع دستگاه خود را شناسایی و خریداری نمایید. با ما در ادامه همراه شوید.

 

نمایندگی کارتریج HP

طول عمر هد ها چقدر می باشد. هد ها به عنوان یک قطعه ی مصرفی مهم دارای طول عمر مشخصی نمی باشند. تماما طول عمر آن بسته به نوع استفاده ی شما در خانه و یا محل کار می باشد. اما به صورت استاندارد هنگامی که این نوع هد ها طراحی و به بازار عرضه می شوند. با تاریخ 1.5 تا 2 ساله به کاربران و مارکت های مجاز امکان استفاده را می دهند. همانطور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم. این قطعه هیچ ارتباط به پرینتر های لیزری نداشته و تماما در چاپگر های خانگی – اداری – سازمانی قادر به عمل می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرابی هد درون چاپگر های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

نمایندگی کارتریج HP

 

مشخصات Printhead HP 920 | هد اچ پی

مشخصات فنی هد HP 920 ، این هد جوهری در چهار رنگ مشکی ، آبی . زرد و قرمز طراحی و به بازار عرضه شده است. به طور استاندارد و بنا به گفته ی کمپانی جوهر HP 920 توانایی چاپ میانگین 350 برگ A4 به صورت فول رزولوشن را به کاربران ارائه می دهد. از سری مشخصات کامل این قطعه ی مصرفی. نیز می توان به محصولات سازگار با آن یعنی چاپگر های سری HP OfficeJet 7000 ، HP OfficeJet 6500A . HP OfficeJet 6000 و HP OfficeJet 7110 اشاره نمود.

در نظر داشته باشید شما می توانید در راستای ایجاد چاپ اسناد خو با کیفیتی بهتر از ، هد و جوهر اورجینال استفاده نمایید. هد و جوهر شرکتی و اورجینال دستگاه شما موج می شود. تا دستگاه با بالاترین کیفیت خود شروع به چاپ کرده و همچنین ، با  هیچگونه آسیب سخت افزاری در انجام روند چاپ رو به رو نشود. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات. بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر ذر ارتباط با قطعات فابریک اچ‌ پی  با ما همراه باشید.

 

مشخصات Printhead HP920

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی