کارتریج جوهرافشان HP 920 | نمایندگی فروش کارتریح جوهری اچ پی

کارتریج جوهرافشان HP 920 | نمایندگی فروش کارتریح جوهری اچ پی . در این پست تصمیم گرفته ایم تا در رابطه با یکی از کیت های پر طرفدار و محبوب کارتریج های جوهرافشان اچ پی مقاله ایی را خدمت شما مصرف کنندگان و دوستداران این برند ارائه دهیم. توجه داشته باشید که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی ارتباط  برقرار  کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم اطلاعات بیشتر در رابطه با کیت جوهرافشان رنگی اچ پی 920 کسب نماییم.

 

 

کارتریج جوهرافشان HP 920

مطمئنا تمامی کاربران به دنبال این هستند تا بتوانند اسناد خود را با بالاترین کیفیت ممکن چاپ نمایند. از همین رو اچ پی تصمیم بر این دارد تا محصولات مصرفی خود را برای خروجی مناسب کاربران با بالاترین کیفیت موجود چاپ نماید. همانطور که می دانید کارتریج اچ پی 920 از سری کیت ها جوهرافشان اچ پی می باشد که از چهار رنگ تشکیل شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

کارتریج جوهرافشان HP 920
کارتریج جوهرافشان HP 920

 

شما می توانید با استفاده از کارتریج جوهرافشان اچ پی 920 ، اسناد سیاه و سفید و رنگی خود را با بالاترین کیفیت با استفاده از کارتریج اورجینال HP به چاپ برسانید. . جوهرهای اصلی HP به طور خاص برای تولید اسناد ، به سرعت خشک می شوند. توجه داشته باشید که هنگام استفاده از کارتریج و پرینتر های جوهرافشان یکسری اولویت مصرف موجود است.  شما می توانید برای رسیدن به چاپ مناسب با استفاده از دستورالعملها اسناد خود را به چاپ برسانید.

 

جوهر اصل 920 HP

چرا باید از کارتریج های اورجینال استفاده نماییم؟ توجه داشته باشید که شما می توانید برای خروجی با کیفیت اسناد خود به صورت رنگی و سیاه و سفید از کارتریج های اورجینال استفاده نمایید. کارتریج های غیر اورجینال توانایی چاپ اسناد برا با کیفیت بالا را ندارند. توجه داشته باشید که شما می توانید برای خرید کارتریج اچ پی 920 با کارشناسان نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

جوهر اصل 920 HP
کارتریج جوهرافشان HP 920

 

یکی از دلایلی که می تواند کاربران را به خرید کارتریج های اورجینال نرغیب کند طول مصرف این جوهر ها می باشد. این بدین معنی است که شما می توانید با استفاده از کارتریج های اورجینال اسناد خود را دو برابر حالت کارتریج های شارژ و غیر اورجینال به چاپ برسانید. در نظر داشته باشید که کارتریج های غیر متفرقه و شارژی به هیچ عنوان تحت تایید کمپانی اچ پی نمی باشند. همچنین با استفاده از این کارتریج ها علاوه بر این که اسناد شما با کیفیت پایین تری به چاپ می رسد ، به پرینتر جوهرافشان شما هم در طولانی مدت آسیب هایی وارد می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

 

پرینتر سازگار با کارتریج اچ پی 920

در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین ویژگی های یک کارتریج ، پرینتر هایست که از این سری استفاده می نمایند. در رابطه با کارتریج های جوهرافشان اچ پی 920 باید بگویم که این سری از کارتریج ها مورد استفاده ی پرینتر هایی چون سری 6000 ، 6500 ، 7000 و 7500 جوهرافشان اچ پی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های جوهرافشان اچ پی با کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش پرینتر جوهری در ارتباط باشید. ما مفتخریم تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

 

چاپ رنگ با کیفیت تجاری و استاندارد در سطح پرینتر های لیزر جت اچ پی. در راطه با استاندارد های کارتریج 920 اچ پی باید بگویک که شعار این کمپانی هنگام تولیدات این محصول چاپ اسناد رنگی حرفه ای تا 40٪ صرفه جویی نسبت به لیزری ها بود . شما می توانید با استفاده از جوهر اورجینال پرینتر های اچ پی اسناد خود را با حداقل هزینه های اضافی  چاپ نمایید.

 

پرینتر سازگار با کارتریج اچ پی 920
کارتریج جوهرافشان HP 920

 

توانایی چاپ کارتریج 920 اچ پی | کارتریج جوهرافشان HP 920

با استفاده از کاغذهایی با نشان رنگ ColorLok ، اسناد خشک کننده سریع را با رنگ های زنده چاپ کنید. در هنگام بارگذاری کارتریج ها وقت صرفه جویی کنید-رنگ منحصر به فرد و مناسب ، جوهر رنگ مناسب را در محل مناسب قرار می دهد.

در این بخش می خواهیم توضیحات بیشتری در رابطه با رنگ های کیت اچ پی 920 به شما مصرف کنندگان عزیز ارائه دهیم. کیت 920 اچ پی مانند سایر کارتریج های جوهرافشان از چهار رنگی ، مشکی ، آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده است. توانایی چاپ این کارتریج ها در رنگ مشکی حدودا 250 تا 300 برگ را برای شما چاپ می نمایید. همچنین در سایر رنگ ها ، توانایی 150 تا 200 برگ A4 به چشم می خورد.

 

توانایی چاپ کارتریج 920 اچ پی | کارتریج جوهرافشان HP 920
کارتریج جوهرافشان HP 920

 

فروش و خدمات پس از فروش HP

در نظر داشته باشید که توانایی چاپ کارتریج ف امری است که تماما بستگی به نوع استفاده ی کاربران دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تماس باشید. همچنین کد فنی این سری از کارتریج های اچ پی همان سریال کیت یعنی 920 می باشد. شما می توانید برای مشاهده ی سایر کارتریج های جوهرافشان HP  بروی لینک کلیک کنید.

جوهرهای اختصاصی HP از خوردگی و گرفتگی سر چاپ جلوگیری می کند. و بهترین خروجی را برای شما کاربران تضمین می کند. از هشدارهای جوهر مناسب برای شناسایی و خرید کارتریج های اصل HP با HP SureSupply استفاده کنید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های جوهرافشان کسب نمایید. در این بخش شما می توانید اطلاعاتی نظیر کیفیت چاپ ، سرعت ، قیمت و خدمات پس از فروش این دستگاه ها با شماره ی 89392 در تماس باشید.

 

 

فروش و خدمات پس از فروش HP 
کارتریج جوهرافشان HP 920
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *