کارتریج جوهری رنگی HP57|c6657A

کارتریج جوهری رنگی HP57|c6657A | این کارتریج سه رنگ ( آبی ، قرمز ، زرد ) را شامل می شود . و ظرفیت تعداد برگ های چاپ شده ؛ توسط آن در مقدار ۱۷ میلی متری ؛ حدود ۵۰۰ برگ می باشد . این کارتریج برای دستگاه های چاپگر اچ پی با تکنولوژی چاپ جوهر افشان ؛ در مدل های hp 110 , hp 5550 , hp 6110 , hp100 , hp 7150 , hp2108 , hp 2210 , hp و … مناسب می باشد . این کارتریج برای استفاده شخصی و مصارف خانگی بسیار مناسب است و پیشنهاد می شود . و سرعت چاپ آن بیش از ۲۵ برگ (A4) در هر دقیقه ؛ می باشد . از آنجایی که کارتریج ها نقش بسیار مهمی را در کیفیت چاپ و وضوح آن ؛ ایفا می کنند ؛ در این پست به توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت .

 

کارتریج جوهری رنگی

کارتریج ها قطعاتی دارای محفظه هایی مخصوص جوهر و یا تونر می باشند . که مهم ترین نقش در چاپ و کیفیت آن را ایفا می کنند . بخش عظیمی از عملکرد و کیفیت چاپ و وضوح آن ؛ در دستگاه های پرینتر با تکنولوژی چاپ جوهر افشان ؛ به نوع کارتریج و کیفیت آن مربوط می شود . کارتریج جوهری c6657A ؛ فقط یکی از انواع بسیار مختلف و فراوان کارتریج های کمپانی اچ پی می باشد . از آنجایی که برای هر دستگاه پرینتر ؛ کاتریج مناسب خود توصیه می شود ؛ توجه داشته باشید . که این کارتریج برای دستگاه های چاپگر اچ پی ؛ در مدل های hp 110 , hp 5550 , hp 6110 , hp100 , hp 7150 , hp2108 , hp 2210 , hp و … مناسب می باشد .

این کارتریج سه رنگ ( آبی ، قرمز ، زرد ) را شامل می شود . و ظرفیت تعداد برگ های چاپ شده . توسط آن در نوع ۱۷ میلی متری ؛ حدود ۵۰۰ برگ می باشد . لازم به ذکر است با توجه به ظرفیت قطعه ؛ این کارتریج مناسب مصارف شخصی و خانگی می باشد . و برای ادارات و مراکز آموزشی ؛ که نیازمند به چاپ در ابعاد بیشتر و تعداد بالا هستند . پیشنهاد نمی شود . سرعت چاپ این کارتریج ؛ حدود ۲۵ برگ (A4)  در هر دقیقه می باشد .

 

 

 

کارتریج جوهری رنگی

 

 

 

 

نمایندگی اچ پی

کمپانی اچ پی همواره در ارایه انواع محصولات مبتنی بر تکنولوژی روز ؛ انواع پرینتر ها و کارتریج ها و دیگر قطعات مصرفی در دستگاه های چاپگر ؛ در صدر بوده . و کاربران محصولات این برند همواره بهترین کیفیت و بیشترین بهره وری با به صرفه ترین هزینه پرداختی را تجربه می کنند . نمایندگی اچ پی در ایران ؛ انواع محصولات اچ پی و قطعات مصرفی و البته تعمیرات و تعویض قطعات آن را به کاربران ارایه می دهد . شما می توانید جهت خرید کارتریج جوهری رنگی مناسب دستگاه و مد نظر خودتون ؛ با کارشناسان نمایندگی اچ پی همراه شوید . پیشنهاد می شود جهت خرید یا تعمیر دستگاه خود حتما به مراکز معتبر و نمایندگی ها مراجعه کنید تا از هرگونه سو استفاده و اختلال در روند خرید پیشگیری کنید .

 

 

 

کارتریج جوهری رنگی

 

 

 

 

شارژ کارتریج

همانطور که پیش از این گفته شد ؛ کارتریج ها ظرفیت محدود و مشخصی در تعداد برگ های چاپ شده دارند . و در صورت اتمام ظرفیت برای بهره مندی دوباره از همان قطعه و عدم هزینه برای خرید مجدد آن ؛ توصیه می شود تا توسط مراکز معتبر و نمایندگی ها و افراد مجرب و متخصص اقدام به شارژ مجدد آن نمایید . چرا که شارژ کارتریج امری تخصصی و بسیار هایز اهمیت می باشد . و نادیده گرفتن نکات آن منجر به اختلال در کارتریج و حتی دستگاه پرینتر می شود . البته جهت شارژ قطعه نیاز مند به خرید جوهر اچ پی اصل از مراکز معتبر نیز می باشید . که بدین منظور می توانید از کارشناسان ما اطلاعات کامل تری دریافت کنید .

برای دسترسی راحت تر به تمامی صفحات کاربردی و محتوای کامل این سامانه به google در همین لینک مراجعه کنید.

 

 

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی