کارتریج جوهری hp 135

کارتریج جوهری hp 135 | آیا تا به حال به کیفیت و عملکرد کارتریج های جوهری دقت نموده اید. به طور کلی چاپ در پرینتر های جوهری با استفاده از کارتریج های سازگار با آن خروجی بهتر و با کیفیت تری نسبت به سایر ماشین های اداری دیگر داشته و دارد. از این رو تصمیم به بررسی HP 135 جوهرافشان داریم تا بتوانیم با خصوصیات و ویژگی های این دستگاه بیشتر آشنا شویم. طبق دستورات اچ پی این کارتریج همه کاره رنگی ، رنگ و جلوه ای واقعی را برای گرافیک‌ها و عکس‌های پر جنب و جوش و با کیفیت ، به صورت کاملا حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌کند. سرعت ، مقاومت و کیفیت بالای چاپ از سری خصوصیات این سری از کارتریج ها به حساب می آیند. HP 135 Tri-color از سری محصولات پر قدرت و هوشمند کمپانی اچ پی می باشد.

 

کارتریج جوهری 135

بدون هیچ پیش زمینه ای به سراغ مشخصات فنی این سری از کارتریج های اچ پی یعنی Tri-color 135 می رویم. همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم سری HP 135 به عنوان یک کارتریج رنگی جوهری توسط نمایندگی طراحی و تولید می شود. کاست این سری از این کارتریج ها توانایی نگهداری سه رنگ آبی ، زرد و قرمز را به کاربران می دهد. قدرت چاپ این کارتریج 330 برگ بوده و این قابلیت را به کاربران می دهد. تا بتوانند اسناد ،جلوه های گرافیکی و هر آن چیزی که مد نظر دارند را با بهترین کیفیت به چاپ برسانند. یکی از موضوعاتی که این کارتریج همانند سایر کارتریج های جوهری به آن حساس می باشد. بحث خشک شدن آنها می باشد. که در ادامه به ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

 

 

کارتریج جوهری 135

 

 

به طور کلی تمامی کارتریج های جوهری همچون سری HP 135 دارای مزایا و معایبی می باشند. اصلی ترین مزایای این سری از کارتریج ها کیفیت ترسیم رنگ و دقت بالا به جزئیات می باشد. از طرفی دیگر موضوع خشک شدن آنها را می توان به عنوان اصلی ترین معایب این قطعات به حساب آورد. با این اوصاف باید در نظر داشته باشید تا در دوره های مشخص به صورت چند روز یکبار از دستگاه خود تست پیج تهیه نمایید . تا کارتریج شما در معرض خشکی قرار نگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج HP 135 با ما در ارتباط باشید.

 

جوهرافشان رنگی

اغلب طراحی و کانسپت کارتریج های جوهری به این شکل می باشد. که از دو مکعب کوچک تشکیل شده اند. مکعب اول مربوط به رنگ Black و مکعب دوم به صورت Tri-color. البته این نوع طراحی نیز همچنان مزایا و معایبی را در کنار خود دارد کخ البته مصرف کنندگان با آن آشنا هستند. به طور کلی کارتریج های جوهری توانایی چاپ بسیار پایین ترین نسبت به کارتریج های لیزری داشته و دارند. اما از سوی دیگر کارتریج های جوهری این قابلیت را به شما می دهند. تا اسناد خود را بدون کوچکترین افت کیفیت به چاپ رسانده  از آن نهایت لذت را ببرید. به همین خاطر از این نوع دستگاه و کارتریج ها بیشتر در آتلیه ، مراکز خدماتی چاپ ، چاپخانه ها و … استفاده می شود. جهت آشنایی بیشتر با کارتریج های جوهری اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

جوهرافشان رنگی

 

 

خرید کارتریج جوهری HP135 اورجینال

طبق دستورات کمپانی اچ پی ، خرید کارتریج های اورجینال ،یکی مهمترین بخش ها برای کاربران و پرینتر به حساب می آید. عموما کارتریج های طرح و یا فیک به دلیل ارائه ی عدم کیفیت مناسب در چاپ ، قدرت مانور و ترسیم رنگ های واقعی را به کاربران نمی دهد. در نظر داشته باشید که اصلی ترین مشخصه ی کارتریج های رنگی همچون HP Ink 135 به نمایش گذاشتن چاپ بی نقص همراه با کوالیتی بسیار زیاد می باشد. با استفاده از کارتریج های غیر استاندارد و بی اصالت ، چاپ مختل شده و به دلیل عملکرد متفاوت این کارتریج ها ، دستگاه آسیب می بیند.

در نظر داشته باشید که شما می توانید کارتریج های اورجینال اچ پی. را با خدمات پس از فروش متمایز از نمایندگی های رسمی و فروشگاه های مجاز اچ پی در سراسر ایران تهیه نمایید. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود تا در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید ، شارژ و یا طرح تعویض این کارتریج ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. جهت تشخیص و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج های اصلی و غیر اصلی اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

خرید کارتریج جوهری HP135 اورجینال

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی