کارتریج رنگی HP 454dn

کارتریج رنگی HP 454dn ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با اصلی ترین مواد مصرفی پرینتر های لیزری بررسی های لازم را انجام داده و سپس با بررسی کلی بهترین نوع قطعات مصرفی مورد استفاده ی پرینتر های اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کارتریج های لیزری اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات فروشگاهی همراه شوید.

 

کارتریج رنگی

کارتریج های لیزری رنگی در کیت اچ پی بین مصرف کنندگان و ، کاربران این شرکت دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. در نظر داشته باشید که پرینتر های لیزری بدون چرخش و عملکرد صحیح کارتریج ها به هیچ عنوان چاپ مناسب و دلخواهی را انجام نمی دهند. از این رو برای رسیدن به یک هدف مناسب و چاپ اسناد با بالاترین کیفیت نیاز به کارتریج های با کیفیت با عملکرد صحیح می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فوم رول HP کارتریج بروی لینک قرار گرفته کلیک نمایید.
همانطور که می دانید کارتریج های رنگی ، در بخش لیزری ، در چهار رنگ تقسیم می شوند. مشکی ، آبی ، زرد و قرمز رنگهای تشکیل دهنده ی کیت لیزری رنگی می باشند. شما می توانید جهت خرید پرینتر و قطعات مصرفی اورجینال پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تلاش اند تا بتوانند تمامی خدمات شرکتی را با بالاترین کیفیت خدمت شما کاربران ارائه دهیم . با ما همراه باشید.

 

کارتریج رنگی
کارتریج رنگی

سری 415A و 414A

ما در این بخش در ارتباط با کارتریج لیزری 415A توضیحات مورد نیاز را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های لیزری با ما همراه باشید. کارتریج های لیزری سری 415 و 414 هر دو به عنوان کارتریج اورجینال پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP 454 به حساب می آیند. اچ پی کارتریح پرینتر لیزری 415 از چهار رنگ تشکیل شده که در یک کیت به کاربران ارائه داده می شود.

 

سری 415A و 414A
کارتریج رنگی

 

کارتریج 415A از سری قطعات مصرفی پر طرفدار برای چاپگر های MFP M479 ، M454 ، HP Color LaserJet Enterprise M455 می باشد. در نظر داشته باشید که پرینتر های نام برده تماما در دسته چاپگر های لیزری رنگی می باشند. پرینتر های نام برده نیز به طور کلی در ارتباط با چاپ به صورت رنگی فعالیت می نمایند. شما نیز می توانید جهت خرید کارتریج و پرینتر های لیزری رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

مشخصات کارتریج های لیزری اچ پی

در این بخش تصمیم داریم تا به صورت جداگانه کارتریج های سری 415A را بررسی نموده و سپس با توجه به مشخصات فنی این کارتریج ها به کارکرد آنها برسیم. با ما در ادامه همراه شوید. کارتریج لیزری اچ پی با شماره W2030A مربوط به رنگ مشکی سری 415A می شود. این رنگ به عنوان یکی از مهمترین رنگ ها در کیت لیزری فعالیت می کند. کارتریح لیزری مشکی نام برده توانایی چاپ 1500 برگی را دارد. در نظر داشته باشید که تعداد برگه مربوط به توانایی چاپ استاندارد این کارتریج می باشد.

رنگ بعدی کارتریج های لیزری با کد W2031A مربوط به رنگ آبی می باشد. این سری از کارتریج های لیزری توان چاپ کمتری را نسبت به کارتریج های لیزری مشکی دارند. کد بعدی کارتریج های لیزری  W2032A کمی باشد. این کد به منظور معرفی کارتریج زرد رنگ کیت لیزری 415A می باشد. در نظر داشته باشید که تمامی کارتریج های لیزری کیت 415A توانایی چاپ 1400 برگه را به کاربران می دهند. آخرین رنگ از سری کیت لیزری 415A مربوط به رنگ قرمز با کد W2033A می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

مشخصات کارتریج های لیزری اچ پی
کارتریج رنگی

خرید کارتریج رنگی HP 454dn

خرید کارتریج های لیزری رنگی به صورت شرکتی و اورجینال همواره از سری مشکلات بسیاری از کاربران می باشد. طی گزارش های اخیر بسیاری از کاربران به نمایندگی اچ پی .مطلع شدیم که بسیاری از مراکز غیر مجاز شروع به فعالیت در حوزه ی فروش کارتریج های غیر شرکتی اچ پی کرده اند. مطمئنا بسیاری از افراد علیرغم هزینه های پایین تر و صرفه جویی در هزینه های مصرفی خود از کارتریج های این مراکز استفاده نموده اند. اما بیشترین پیامی که در این گزارش ها به چشم می خورد ، مربوط به کیفیت پایین این قطعات مصرفی و عملکرد نادرست آنها در چاپ می باشد.

پس از انجام بررسی های لازم دریافتیم.  که در این مراکز غیر مجاز از کارتریج های ریفر و شارژی به جای کارتریج های نو استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که عملکرد غیر استاندارد این سری از کارتریج های متفرقه باعث می شود تا کاربران علاوه بر چاپ بی کیفیت ، دچار ایرادات سخت افزاری نیز در پرینتر های لیزری خود بشوند. چگونه می توانیم کارتیرج های اوریجنال را شناسایی کنیم؟ بدنه و کیفیت چاپ کارتریج های اورجینال کاملا نشان دهنده ی مرغوبیت قطعه ی مصرفی می باشد . اما توصیه می شود تا پیش از خرید هر گونه کارتریج لیزری حتما به نمایندگان اچ پی در ایران مراجعه فرمایید.

 

 

ارسال رایگان کارتریج HP 415A و HP 414A

 

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ایران تصمیم دارد. تا برای کسب اطمینان و رضایت کاربران خود ، تمامی قطعات مصرفی را در هر تعدادی به صورت رایگان برای کاربران اراسال نماید. این موضوع باعث می شود تا کاربران ، به راحتی قدرت سفارش بیشتری داشته باشند.لازم به ذکر است که اگر شما نیز از سری مصرف کنندگان پرینتر های لیزری می باشید می توانید برای دریافت قطعاتی مهم چون ترنسفرکیت لیزری رنگی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. همچنین شما می توانید با سفارش کارتریج های لیزری و جوهرافشان اچ پی هزینه های خود را تا مقدار قابل توجه ایی کاهش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

ارسال رایگان کارتریج HP 415A و HP 414A
کارتریج HP laserJet
5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی