کارتریج لیزری HP 45A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی

کارتریج لیزری HP 45A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا با بررسی کارتریج پرطرفدار و لیزری مشکی اچ پی سری 45A همراه شویم. همچنین در این پست توسط تیم کارشناسی hp تمامی مزایا و معایب کارتریج لیزری مشکی اچ پی سری 45 مورد بررسی قرار خواهد گرفت. پیشنهاد می‌شود و در ادامه با ما همراه شوید و در ارتباط با کارتریج hp لیزرجت اطلاعات مفیدی را کسب نمایید. در نظر داشته باشید. که شما میتوانید برای خرید و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شده و تمام این اطلاعات را از مشاوران ما دریافت نمایید.

 

کارتریج لیزری HP 45A

کارتریج لیزری 45A در دسته قطعات مصرفی کمپانی اچ پی قرار گرفتند اند. نحوه کاربری این کار طراحی چاپ به صورت اداری بوده و توانایی چاپ در تعداد زیادی را به کاربران ارائه می دهند.  HP 45A از سری کارتریج‌ های پر طرفدار و کاست بزرگ کمپانی اچ پی می باشد. همین موضوع باعث شده تا از تونر 45A ، در پرینترهای اداری و ارگانی استفاده شود.

همانطور که می دانید کمپانی اچ پی سالیان زیادی است که در زمینه تولیدات ماشینهای اداری و رایانه ای فعالیت رسمی را آغاز کرده است. از محصولات این کمپانی شناخته شده در سراسر دنیا استفاده بسیاری می‌شود. همین موضوع باعث شده تا اچ پی در ارتباط با نحوه ی خدمات دهی مربوط به ماشینهای اداری و رایانه ای مفید تر از سایر برندهای دیگر عمل کند. در نظر داشته باشید که تیم تخصصی اچ پی در ایران با بررسی این کارتریج قصد دارد تا اطلاعات مفیدی را به کاربران و مصرف کنندگان ارائه نماید. در ادامه با ما همراه شوید. همچنین شما میتوانید با ارتباط به بخش فروشگاهی 02189392 از تمامی خدمات نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های hp در ایران بهره مند شوید.

 

کارتریج لیزری HP 45A
کارتریج لیزری HP 45A

 

مشخصات فنی HP 45A

کارتریج لیزری مشکی اچ پی به شماره سریال Q5945A از آن دسته تونر هایی است که توسط کمپانی اچ پی ساخته شده است. کارتریج توانایی چاپ بین 18000 تا 20000 برگ را به مصرف کنندگان این برند ارائه می کند. یکی از مفیدترین نقاط قوت این کارتریج کیفیت بسیار بالای آن در چاپ اسناد به صورت سیاه و سفید می باشد. شما می توانید با استفاده از کارتریج 45A تمامی اسناد خود را با حداکثر کیفیت به چاپ برسانید.

 

مشخصات فنی HP 45A
کارتریج لیزری HP 45A

 

همچنین 45A از سری کارتریج های مقرون به صرفه کمپانی اچ دی بوده که با تمامی دستگاه های HP 4345 سازگار می باشد. شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه های سازگار با کارتریج 45A با کارشناس های ما در واحد فروش به شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید که تمامی مشاوره کارشناسان ما در زمینه ماشینهای اداری و رایانه ای بدون هیچ هزینه‌ای خدمت شما کاربران ارائه می شود. در ادامه با ما همراه شوید. تا در ارتباط با نحوه ی  فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های. لیزری مشکی اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما کاربران ارائه دهیم.

 

تونر مشکی 45A | فروش کارتریج لیزری HP

متاسفانه با سوء استفاده مراکز غیر متفرقه . تعداد کارتریج های غیر متفرقه در بازار بسیار زیاد شده است. قیمت پایین تر کارتریج های فیک در بازار باعث شده تا بسیاری از افراد خرید تونر طرح را به تونر اصلی اچ پی ترجیح دهند. البته در نظر داشته باشید که کارتریجهای فیک از اصلی ترین عوامل آسیب رسان به پرینترهای لیزری به حساب می آید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

 

تونر مشکی 45A | فروش کارتریج لیزری HP
کارتریج لیزری HP 45A

 

افزایش هزینه ها و همچنین بالا رفتن قیمت کارتریج های اورجینال کاربران را مجبور به خرید کارتریج‌ های غیر اورجینال می کند. اما بهتر است بدانید که تونر های غیر اورجینال به هیچ‌ عنوان خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه نمی کنند. در همین راستا نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp جهت کسب رضایت مشتریان بستری را فراهم نموده تا کاربران بتوانند کارتریج های شرکتی را با قیمت مناسبی تهیه نمایند. شما میتوانید با تهیه کارتریج های شرکتی و سلامت پرینترهای لیزری خود را تضمین نمایید. و از پرداخت هزینه های اضافه خودداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های لیزری و جوهرافشان اچ پی در ارتباط باشد.

 

خدمات کارتریج شرکتی HP 45A

همانطور که می‌دانید نمایندگی رسمی اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود در ایران خدماتی را مربوط به نوع محصولات به خریداران و مصرف کنندگان ارائه می کند. در این پست ما در ارتباط با کارتریج لیزری مشکی پر طرفدار و قدرتمند HP45A بررسی های لازم را انجام داده و اطلاعاتی را خدمت شما کاربران ارائه کردیم. اما یکی از مهمترین آیتم هایی که نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp در ایران به کارشناسان ارائه می کند مربوط به خدمات پس از فروش می باشد. خدمات پس از فروش برای هر یک از محصولات کمپانی اچ پی متفاوت بوده.. همچنین شما می توانید جهت دانلود درایور پرینترهای اچ پی HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

خدمات کارتریج شرکتی HP 45A
کارتریج لیزری HP 45A

 

در ارتباط با کارتریج لیزری مشکی اچ پی 45A نمایندگی رسمی جهت کسب رضایت مشتریان خود ضمانت نامه. معتبر مبنی بر طول مصرف کارتریج ایجاد کرده و هنگام فروش تونر های لیزری به کاربران داده می شود. با ایجاد این فضا توسط نمایندگی رسمی فروش شما می توانید. بدون هیچ دردسری که عملیات چاپ خود را با کارتریج لیزری ۴۵ انجام داده و نگران خرابی و یا عوامل خارجی دیگری نباشد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروشگاهی 02189392 تماس حاصل نموده و تمامی اطلاعات مربوط به پرینتر های HP دریافت کنید. با ما همراه باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی