کارتریج 141a لیزری مشکی اچ پی

کارتریج 141a لیزری مشکی اچ پی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از کارتریج های لیزری مشکی اچ پی در نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . از این رو پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید کارتریج های شرکتی و ضمانت دار کمپانی اچ پی می باشید. حتما با ما در این بخش همراه شوید. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید کارتریج های سازگار با پرینتر خود را در کوتاه ترین زمان درب محل خود دریافت نمایید با ما همراه شوید .

 

کارتریج 141a

 

همانطور که می دانید به دلیل تنوع بالای محصولات اچ پی ، به همان مقدار تنوع در قطعات مصرفی وجود دارد. شما می توانید با توجه به تعداد بالای ماشین های اداری و قطعات مصرفی اعم از کارتریج ، درام و … دستگاه هایی با توجه به تمایل خود در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه جست و جو نمایید.

 

کارتریج 141a

 

قابل توجه افرادی که از پرینتر های لیزری چون سری HP 140we ، HP 110w  ،  HP 110we ،HP 139we  ، HP 140w و یا سایر دستگاه های مرتبط استفاده می نمایند . شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق تماس و یا سفارش اینترنتی درب محل خود کارتریج لیزری مشکی HP 141A را تحویل بگیرید. این سری از کارتریج های اچ پی با قابلیت چاپ و کیفیت بالای خود نقش اساسی در سرعت و خروجی مناسب اسناد شما ایفا می کند. در جهت کسب اطلاعات بیشتر  در ارتباط با مگنت HP لیزری مشکی کارتریج 141A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

W1410A

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ویژگی های این سری از کارتریج های لیزری مشکی اچ پی توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در قدم اول لازم است بدانید. این کارتریج به عنوان یک کارتریج لیزری مشکی طراحی و بازار عرضه شده و شما می توانید. از آن در پرینتر های لیزری اچ پی استفاده نمایید. این کارتریج در حالت عادی وزنی تقریبی بین  0.5 تا 0.8 کیلوگرم دارد.

 

W1410A

 

 

یکی از مهمترین مشخصات این سری از کارتریج های اچ پی مربوط به پرینتر های سازگار با تکنولوژی چاپ آن می شود. کارتریج 141 توانسته تا سازگاری با دستگاه های پر طرفدار HP 140we ، HP 110w.   HP 110we ،HP 139we  ، HP 140w را داشته و ارتباط چاپ را برقرار کند. تعداد چاپ تقریبی این کارتریج بین 950 تا 1000 برگ از سوی. کمپانی اچ پی به صورت چاپ استاندارد اعلام شده است. چنانچه شما نیز به دنبال کارتریج شرکتی اورجینال اچ پی هستید . می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در تلاشیم تا تمامی درخواست های کاربران را در سریعترین زمان بررسی نموده. و نسبت به طرف سازی آن اقدامات لازم را ایجاد نماییم. جهت مشاهده تمامی محصولات نمایندگی رسمی کارتریج اچ پی وارد لینک قرار گرفته شوید

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی