کارتریج 36A لیزری مشکی

کارتریج 36A لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کیفیت ، کارایی ، ارزش خرید و نحوه ی تشخیص اصالت کارتریج های لیزری مشکی HP 36A بررسی های لازم را انجام دهیم. از این رو شما می توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج HP laserJet 36A black با ما در ارتباط باشید. به طور کلی تونر چاپگر ها ، معمولاً در یک کاست به نام کارتریج ذخیره می شود. کاست این کارتریج ها دارای  یک مخزن می باشد. که پودر تونر در آن قرار می گیرد. است که از پلاستیک های دانه بندی شده ساخته شده است که امکان دقت و کنترل بیشتر را فراهم می کند. پودر تونر جمع آوری شده و سپس توسط درام چاپ شارژ شده به کاغذ منتقل می شود.

 

کارتریج 36A

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات و توانایی های HP 36A بررسی های لازم را انجام دهیم. تکنولوژی چاپ لیزری اولین نکته ایست. که ما می توانیم در این بخش به آن اشاره داشته باشیم. به طور کلی کارتریج های اچ پی به دو شکل طراحی و به بازار عرضه شده اند. کارتریج های لیزری و کارتریج های جوهری . کارتریج  لیزری مشکی HP 36A همانند بسیاری از کارتریج ها به عنوان کارتریج همراه با درام به حساب می آید. از این رو شما می توانید به آسانی با پس از تعویض یا شارژ کارتریج درامی نو جایگزین درام های قدیمی خود کنید.

کارکرد این کارتریج به صورت استاندارد 2000 برگ در نمایندگی HP محاسبه شده است. از این رو شما می توانید با رعایت دستورالعملها و استاندارد های لازم تا 2000 برگ از این دستگاه چاپ مفید داشته باشید.  دستگاه های سازگار گزینه ی بعدی بررسی در این بخش ما می باشد. پرینتر های 1505 و پرینتر های 1522 از سری چاپگر های سازگار با کارتریج 36A می باشند. از این رو شما می توانید با استفاده از دستگاه های نامبرده اسناد خود را با کیفیت 600 و 1200 DPI به چاپ برسانید. جهت آشنایی بیشتر با شارژ کارتریج های hp  وارد لینک قرار گرفته شده و از اطلاعات فوق استفاده نمایید.

 

 

 

کارتریج 36A

 

HP 1522

همانطور که می دانید پرینتر اچ پی HP laserJet M 1522 از سری چاپگر های سازگار با کارتریج 36A  می باشد. در همین راستا ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی و عملکرد این دستگاه توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در قدم اول لازم است بدانید که چاپگر 1522 به عنوان یک چاپگر اداری All in one  طراحی و به بازار عرضه شده است. این دستگاه توانایی هایی چون چاپ ، کپی و اسکن را به کاربران خود با کیفیتی مطلوب و مناسب ارائه می دهد.

در نظر داشته باشید. که این دستگاه سه کاره با قابلیت چاپ ، کپی و اسکن به صورت سیاه و سفید طراحی شده و می تواند. گزینه ی مناسبی برای استفاده ی خانگی اداری به حساب بی آید. از طرفی دیگر در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید. با استفاده از ADF این دستگاه اسناد خود را به صورت اتوماتیک اسکن و کپی نمایید. رزولوشن اپتیکال  اسکن این دستگاه 1200*1200 DPI ، رزولوشن چاپ 600 تا 1200 DPI و رزولوشن کپی این دستگاه نیز 1200DPI محاسبه شده است. از این رو شما می توانید با استفاده ا این دستگاه اسنادتان را با کیفیتی مطلوب و مناسب به چاپ برسانید.

 

 

 

 

HP 1522

 

خرید کارتریج اورجینال HP 36A

کارتریج های HP 36A دارای تنوع و گرید های متفاوتی می باشند. از این رو ممکن است تا کاربران با انواع و اقسام آنها در زمینه ی ماشین های رایانه ای مواجه شوند. در قدم اول لازم است که بدانید که بهترین راه رسیدن به کیفیت مطلوب و اورجینال این دستگاه ها مراجعه و یا تماس به مارکت های مجاز HP می باشد. در نظر داشته باشید. که شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اچ پی کارتریج های 36A را به صورت اورجینال با گارانتی رسمی تهیه نموده و همچنین از خدمات شرکتی ما بهره مند شوید.

همچنین  کارتریج لیزری مشکی HP 36A به عنوان یک LaserJet Toner قابلیت شارژ مجدد را نیز به ما می دهد. از این رو شما می توانید پس از استفاده از این نوع کارتریج ها آن ها را به صورت مجدد شارژ نموده و در هزینه های خود تا مقدار قابل توجه ای صرفه جویی نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خاصیت مگنتی در جذب تونر وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

خرید کارتریج اورجینال HP 36A

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی