کارتریج 78A لیزری مشکی

کارتریج 78A لیزری مشکی | برای یک خرید مطمئن باید از چه نوع کارتریجی استفاده نمود ؟ تفاوت کارتریج های نمایندگی و کارتریج های بازار ؟ تشخیص اصالت کارتریج و … همگی سوال هایست که ممکن است. برای کاربران پیش از خرید هرگونه کارتریج لیزری پیش بی آید. از این رو ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شما هستیم تا بتوانیم به تمامی سوالات شما  در این زمینه پاسخ دهیم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعت بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید کارتریج 78A و مشخصات فنی آن در ادامه همراه ما باشید. به طور کلی هر یک از کارتریج های اچ پی دارای مشخصات و خصوصیات منحصر به فرد خود می باشند که ما در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

کارتریج 78A

اگر شما هم از کاربران و مصرف کنندگان پرینتر های لیزری HP 1566 و اچ پی 1606. هستید قطعا با روند و عملکرد کارتریج HP 78A. آشنایید. در نظر داشته باشید که این کارتریج با کد فنی CE278A. توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. کارتریج 78A به عنوان یک تونر در کیت لیزری مشکی اچ پی قرار گرفته و این امکان را به کاربران می دهد تا به صورت استاندارد تا 1200 برگ A4 را به چاپ برسانند.

متاسفانه در بازار نمونه و کیت های متفرقه ای از سری HP 78A نیز قرار گرفته است که کمی موضوع انتخاب را برای ما پیچیده می کند. بسیاری از این نمونه ها با قیمت های پایین تری نسبت به کارتریج های شرکتی در بازار قرار گرفته اند و همین موضوع باعث شده تا کاربران این سری از کارتریج ها را انتخاب نمایند. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با این سری از کارتریج های غیر شرکتی توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. این سری از کارتریج های اچ پی نسبت به کارتریج  های شرکتی دارای تفاوت های بسیاری می باشند.

اصلی ترین بحث در مقایسه این دو کارتریج ، کیفیت و سرعت می باشد. که می توان آن را اصلی ترین ویژگی به حساب آورد. عموما کارتریج های طرح دارای کیفیت و تونر مناسبی نمی باشند و همین موضوع باعث می شود تا دستگاه و اسناد ما با ایرادات زیادی رو به رو شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

کارتریج 78A

 

HP 1536

پرینتر لیزری HP 1536 ، از سری پرینتر های چهار کاره ی لیزری سیاه و سفید می باشد. این دستگاه لیزری مشکی با استفاده از کیت HP 78A. توانایی های بسیاری را در زمینه ی چاپ به کاربران ارائه می دهد. این سری از پرینتر های لیزری مشکی اچ پی با وزن 12 کیلوگرم  به عنوان دستگاهی اداری – سازمانی میان رده به حساب می آیند. ظرفیت سینی کاغذی این سری از پرینتر های اچ پی 250 برگ می باشد.

در نظر داشته باشید که 1536 از سری پرینتر های لیزری دارای ADF. می باشد که شما می توانید به صورت اتوماتیک از قابلیت های اسکن و کپی این دستگاه استفاده نمایید. در نظر داشته باشید شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قابلیت های این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی فروشگاهی اچ پی همراه شده و پرینتر سازگار با نوع کار خود را تهیه کنید. جهت آشنایی بیشتر و معرفی پرینتر اچ پی  با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

HP 1536

 

ویژگی کارتریج های HP 78A

یکی از اصلی ترین مشخصه ها جهت تشخیص اصالت کارتریج ، جنس بدنه و نوع چاپ کارتریج های می باشد. اما پیش از خرید کارتریج های اچ پی در نظر داشته باشید که پیش از خرید کارتریج های اچ پی شما می توانید از طریق شناسه های بروی جعبه ؛ کد QR. ، تاریخ انقضا و … اصالت کارتریج خود را بسنجید. همچنین شما می توانید جهت تهیه و خرید کارتریج های شرکتی و اورجینال HP.  به مارکت ها و نمایندگی های مجاز اچ پی مراجعه نموده و همچنین از خدمات شرکتی کمپانی نیز بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

یکی از عمده دلایل کثیفی هنگام پرینت جمع شدن تونر زائد در مخزن بک تونر پرینترهای اچ پی هست که میتوانید با مراجعه به نمایندگی و تخلیه مخزن بک تونر قبل از شارژ مجدد این مشکل را برطرف و چاپ تمیز و بدون تونر ریزی روی کاغذ داشته باشید. شارژ کارتریجهای لیزری منوت به تخلیه پودرهای زائد میباشد در غیر اینصورت شارژ کارتریج هرچند با استفاده از تونرهای اورجینال و شرکتی HP. اما همراه با تونرریزی و کثیفی خواهد بود.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی