کارتریج HP 134A لیزری مشکی

کارتریج HP 134A لیزری مشکی | همانطور که می دانید ، امروزه اصلی ترین مورد در زمینه ی ماشین های اداری مروبط به کارتریج ها می شود. با توجه به اهمیت بالای قطعات مصرفی در این بخش تصمیم داریم تا سری HP 134A که در دسته کارتریج های لیزری مشکی قرار گرفته است. را با توجه به نکات مثبت و نکات منفی آن بررسی نماییم. از این رو پیشنهاد می شو تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید کارتریج لیزری مشکی HP 134A با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

کارتریج 134A

در این بخش ما شاهد یکی از محصولات اچ پی در دسته کارتریج ها و قطعات مصرفی پرینتر ها می باشیم. لازم به ذکر است که هر یک از پرینتر های اچ پی برای انجام هر گونه از موارد مربوط به چاپ نیاز به کارتریج ها دارند . در صورتی که پرینتر فاقد کارتریج باشد. هیچگونه چاپی انجام نمی شود. اما بهتر است تا در ارتباط با مشخصات کارتریج 134A بیشتر بدانیم. در قدم اول لازم است بدانید که این کارتریج از سری کارتریج های تونر / لیزری اچ پی می باشد . با توجه به شکل و شمایل و نوع چاپ متوجه خواهید شد که 134A در دسته چاپگر های لیزری مشکی قرار گرفته اند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج ها ملاک انتخاب چاپگرها در نمایندگی HP با ما در ارتباط باشید.

 

کارتریج 134A

 

توانایی چاپ این سری از کارتریج های اچ پی به صورت استاندارد 1100 برگ توسط کمپانی معرفی شده . البته در نظر داشته باشید که تعداد گفته شده مربوط به ضریب این دستگاه بوده و ممکن است. که شما تعداد بیشتر و یا کمتری را به چاپ برسانید. اما موضوع مهمی که در این بخش با آن رو به رو هستیم. مربوط به مدل های پرینتر های سازگار با سری HP 134A می باشد. در نظر داشته باشید که 134A سازگار با مدلهای 234DW و 236DW می باشد . در نظر داشته باشید که کد فنی HP 134A ، W1340A می باشد. و شما می توانید با این کد نیز این محصول را از نمایندگی رسمی تهیه نمایید.

 

پرینتر 236DW

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر سازگار با سری کارتریج 134A بیشتر آشنا شویم. از این رو 236DW در میز نقد و بررسی دستگاه های ما قرار گرفته است . در قدم اول اگر بخواهیم این دستگاه را از نظر ظاهری مورد بررسی قرار دهیم. باید بگویم که این دستگاه به عنوان یک چاپگر چهار کاره ی اچ پی ، دارای شکل و شمایل بسیار ساده و بدون هیچ ابهامی می باشد . این دستگاه سه کاره ( پرینت ، کپی، اسکن ) با استفاده از کارتریج 134A توانایی چاپ حداکثر 40000 برگ را در ماه دارد. در نظر داشته باشید که 236DW دارای دو خصوصیت چاپ به صورت دورو اتوماتیک و وایرلس می باشد.

این موضوع به ما کمک می کند تا اسناد خود را به صورت هوشمندانه تر در دست چاپ قرار دهیم . رزولوشن چاپ این دستگاه توسط شرکت 600 DPI اندازه گیری شده است . در ظاهر اچ پی به عنوان از صفحه نمایشگر دقیق و با جزئیات استفاده نکرده. و ما در این سری از پرینتر های اچ پی شاهد یک بخش نمایشگر کوچک و جزئی می باشیم. وزن HP 236DW حدودا بین 7 تا 8 کیلوگرم تخمین زده شده است. از این رو شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک چاپگر خانگی بهرمند شوید.

 

 

پرینتر 236DW

 

 

کارتریج HP 134

به طور کلی کارتریج 134A از سری کارتریج های ساز متوسط کمپانی اچ پی می باشد که به صورت X و A در بازار جهانی یافت می شود. از نظر کیفیتی و ظاهری تفاوت زیادی با سایر کارتریج های هم سایز هم چون 44A ، 85A ، 79A  و … ندارد . اما از نظر عملکرد ما شاهد این موضوع هستیم که توانایی حداکثر این کارتریج در بحث چاپ اسناد. در پرینتر های لیزری مشکی HP 236 و HP 234 چیزی حدود به 1100 برگ می باشد . پیشنهاد می شود تا از این پرینتر و این کارتریج در فضا های خانگی و اداری با حجم کاری استاندارد و مناسب استفاده نمایید.

 

کارتریج HP 134

 

لازم به ذکر است که فشار مضاعف شما کاربران گرامی بروی این سری. ا پرینتر های سه کاره ی اچ پی  موجب ایجاد اختلال در روند عملکردی آن می شود . در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران از ما پرسیده بودند. که چرا بک تونر در کارتریج تولید می شود؟. با توجه به این موضوع شما می توانید دلایل تولید بک تونر را در لینک قرار گرفته شده مشاهده نمایید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی