کارتریج hp 136A لیزری مشکی

کارتریج hp 136A لیزری مشکی | در این بخش تصمیم دارین تا در ارتباط با ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد کارتریج HP 136A بررسی های لازم را انجام داده. و سپس نسبت به نسل سه کاره های سازگار با این دستگاه اطلاعات خود را کامل تر نماییم. از این رو پیشنهاد می شود اگر ، به عنوان بک کاربر از کارتریج های لیزری مشکی HP 136A و یا سه کاره های 236DW استفاده می نمایید.

با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. کارتریج و نحوه ی کارکرد این دستگاه ها ، اهمیتی بسیار بالایی در پرینتر HP دارد. از این رو استفاده از هر گونه کارتریج نامتعبر و یا غیر اصل در پرینتر هایی نظیر HP 236 ، موجب ورود آسیب و خرابی های ناشی از قطعات مصرفی می شود. در همین راستا باید توجه داشته باشید که اهمیت قطعات مصرفی در دنیای ماشین های اداری ، حرف اول را می زند.

 

کارتریج hp 136A

کارتریج اچ پی 136 ، در این بخش تصمیم داریم تا با مشخصات فنی این سری از قطعات مصرفی اچ پی بیشتر آشنا شویم. در مرحله ی اول تعدا چاپ این کارتریج را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود. اچ پیHP 136 توانایی 1150 برگ A4 را به کاربران خود می دهد. ضمنا این کارتریج با کد فنی HP W1160A نیز در بازار و مارکت های اچ پی شناخته می شود. HP 136A به عنوان یک کارتریج لیزری مشکی با تونر اچ پی ان قابلیت را به شما کاربران گرامی می دهد تا اسنادتان را با حداکثر کیفیت به چاپ برسانید. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال رایگان کارتریج های اچ پی با کارشناسان بخش فروشگاهی ما در ارتباط باشید.

در این راه شما می توانید علاوه بر چاپ اسناد با کیفیتی مناسب ، در سلامت دستگاه خود نیز تاثیر گذار باشید..! طبق ارائه ی سایت رسمی اچ پی ، کارتریج های سازگار و اورجینال این امکان را به ما می دهند تا بتوانیم از دستگاه خود در برابر آسیب های مصرفی تا حد قابل توجه ای محافظت کنیم. همچنین با استفاده از کارتریج های اورجینال ، کاربران علاوه بر قابت کیفیتی ، هزینه ی چاپ کمتری را نیز پرداخت می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر مشخصات فنی و ویژگی کارتریج های اورجینال HP 136A با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

کارتریج hp 136A

 

 

نسل جدید سه کاره های اچ پی 236DW

و اما در این بخش به سراغ چاپگر مرتبط و سازگار با سری HP 136A می رسیم. چاپگری سه کاره ، هوشمند و با قابلیت های مهیج که می تواند برای هر فضا و نوع کار کاربران جذاب باشد. اچ پی 236 با قابلیت دورو وابرلس از سری پرینتر های Multifunction اچ پی می باشد که دارای کیفیت و سرعت مناسبی در چاپ می باشد. اچ پی HP 236DW از سری چاپگر های اقتصادی و هوشمند کمپانی اچ پی می باشد. و همچنین نوع کاربری آن خانگی اداری توسط اچ پی مشخص شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی پرینتر سه کاره HP 236DW وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

بنابراین شما می توانید بهترین بازده را از این چاپگر در فضا های کاری متناسب بگیرید. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین امتیاز های این دستگاه در مقابل رقیبان و هم رده های خود قابلیت چاپ دورو و چاپ از راه دور می باشد. لذا در دسته بندی چاپگر هخای اچ پی به ندرت پیش می آید که یک دستگاه Multifunction با قیمتی اقتصادی دارای چنین ویژگی هایی باشد. کیفیت چاپ این دستگاه 600 DPI از سوی کمپانی مشخص شده است. در همین راستا شما می توانید با توجه به ویژگی های HP 236DW ، با کارشناسان بخش فروشگاهی ما در ارتباط باشید.

 

 

نسل جدید سه کاره های اچ پی 236DW

 

کارتریج HP 136A پرینتر HP 236DW

نصب آسان کارتریج های HP 136A در پرینتر های هوشمند اچ پی 236 باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی و با صرف حداقل زمان اسناد خود را به چاپ برسانند. نکته ی مهمی که در این بخش باید به آن توجه داشته باشیم. مبحث هوشمندی بالای دستگاه های HP 236DW می باشد. این دستگاه ها با قابلیت شناسایی کارتریج های تقلبی و اصلی از یکدیگر این امکان را به شما می دهند. تا بتوانید بتوانید از صحت و اصالت کارتریج های خود مطلع شوید. همچنین فناوری چاپ هوشمند این سری از پرینتر ها موجب شده تا عمر کارتریج و تونر موجود در آن نیز به میزان حداکثری خود برسد. از طرفی دیگر مقدار صرف تونر به اندازه ی کافی و مقدار خالی کردن پسماند ( بک تونر ) به مقدار بسیاری کمی تغییر پیدا کرده است.

 

کارتریج HP 136A پرینتر HP 236DW

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی