کارتریج HP 3525 لیزری رنگی

کارتریج HP 3525 لیزری رنگی | کارتریج 3525 از سری کارتریج های لیزری رنگی اچ پی بوده و ما در این بخش تصمیم به معرفی و بررسی مزایا و معایب این کارتریج ها داریم . از این رو تصمیم شما کاربران گرامی می توانید در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید کارتریج 3525 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. همچنین پیش از معرفی این سری از کارتریج های اچ پی لازم به ذکر است که نمونه های متفاوتی از کارتریج های اچ پی در بازار یافت می شود. از این رو نمایندگی رسمی اچ پی تضمین می دهد تا کارتریج ها را به صورت شرکتی و اورجینال به دست کاربران گرامی ارائه می دهد.

 

کارتریج 3525

اغلب افراد و مصرف کنندگان پرینتر های اچ پی ، در جهت خرید و یا شارژ کارتریج های خود نام از نام پرینتر و کد فنی ماشین های اداری استفاده می کنند. لازم است بدانید که تمامی پرینتر های اچ پی از قطعات مصرفی با سریال و نام جداگانه ای استفاده می کنند . به طور مثال ما در سری 3525 شاهد کیت 504A می باشیم. این کیت که به عنوان کارتریج لیزری رنگی در پرینتر 3525 بکار می رود.

504A به عنوان کارتریج های A4 و کاست بزرگ توسط HP تولید می شود. کاست بزرگ این کیت از کارتریج های اچ پی توانایی بیشتری را در مقیاس چاپ به کاربران ارائه می دهد . در ادامه در ارتباط با توانایی های این سری از کارتریج های اچ پی ، نکات بیشتری را در دسترس قرار می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تونر اصلی اچ پی لیزری رنگی با ما همراه شوید.

 

 

کارتریج 3525

 

 

سری 504A

 

کارتریج لیزری 504A دارای چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشد. این سری از کارتریج ها توانایی چاپ تا 7000 برگ را به صورت استاندارد به کاربران ارائه می دهند. چاپگر های قدرتمند سری 3525 و 3530 نیز از اصلی ترین دستگاه های سازگار با کیت چهار رنگ 504A می باشند. اما در این بخش با توجه به آماری که در ارتباط با این دستگاه ها در دسترس داریم تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با مزایا و معایب این دستگاه ها اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

مزایا

از اصلی ترین مزیت این سری از کارتریج های اچ پی می توان به قابلیت شارژ مجدد آن اشاره نمود.

قطعات مصرفی کارتریج های 504A از جمله چیپست ، درام ، تونر ، مگنت ، فوم ، بلید و … به صورت شرکتی در نمایندگی موجود می باشد.

کاست بزرگ این دستگاه ، توانایی چاپ در تعداد برگه ی زیادی را به کاربران می دهد .

کیفیت و توانایی بالایی در به وجود آوردن طیف های رنگی جدید به کاربران ارائه می دهد.

 

معایب

اصلی ترین عیب این کارتریج ، مربوط به نمونه های غیر متفرقه و طرح آن در بازار می باشد.

نمونه های طرح دارای کیفیت و توانایی چاپ مطلوبی نمی باشند.

هزینه ی بالای کارتریج 504A اورجینال

سنگینی نسبی این کارتریج نسبت به سایر کارتریج های دیگر

 

سری 504A تصویر مرتبط با کارتریج HP 3525 لیزری رنگی - HP magenta 504a

 

 

معرفی HP CP3525 color laser |کارتریج 3525

نکته ی جالبی که در ارتباط با پرینتر های 3525 وجود دارد . تنوع آنها در زمینه ی ماشین های اداری لیزری و جوهری می باشد.. سالهای پیش اچ پی با طراحی و عرضه ی پرینتر سه کاره ی DeskJet 3525 باعث شد تا 3525 نام تجاری دو سری از چاپگر های اچ پی باشد. حال در این بخش ما با پرینتر لیزری رنگی اچ پی CP 33525 رو به رو هستیم. این دستگاه با توانایی بالای خود در چاپ توانایی قابل توجه ی چاپ 80000 برگ در ماه را به کاربران می دهد. Cp3525 از نظر ظاهری دارای ابعاد بزرگ و سنگین وزنی می باشد. نوع کاربری این دستگاه توسط کمپانی اچ پی به صورت اداری و سازمانی توصیه شده است.

 

معرفی HP CP3525 color laser |کارتریج 3525

 

از نظر ظاهری همانند عموم پرینتر های تک کاره ی اچ پی می باشد. رنگ ها بکار رفته در این سری از پرینتر های اچ پی مشکی و سفید بوده و همچنین ما شاهد تریم کوچکی از رنگ آبی در بخش زیری دستگاه می باشیم. نوع اتصال این دستگاه در سری های DN از طریق USB و شبکه می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و تعمیر دستگاه های لیزری رنگی می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیتشر در ارتباط با فروش هد پرینتر های HP با ما در نمایندگی رسمی hp همراه شوید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی