کارتریج HP 44A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی

کارتریج HP 44A | کارتریج لیزری مشکی اچ پی ،در این پست سعی داریم تا در رابطه با کارتریج پرینتر های لیزری سه کاره ی M28W و سایر چاپگر های مشابه بیشتر آشنا شویم. در این مقاله سعی داریم تا در رابطه با مشخصات فنی ، توان چاپ ، کارکرد مفید ، کارتریج اورجینال 44A و پرینتر های مرتبط آن بحث و گفت و گویی انجام دهیم. در ادامه با ما همراه  باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در بخش کارتریج اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

کارتریج HP 44A

همانطور که میدانید کارتریج ها ، جزء اصلی ترین ارکان تشکیل دهنده پرینترهای اچ پی می باشند. به طوری که عدم وجود آنها در دستگاه های اچ پی باعث اختلال در عملیات چاپ می شود. شاید از خودتان بپرسید که چه عواملی باعث شده تا کارتریج های 44A تا این اندازه برای پرینترهای سه کاره hp 28A می باشد؟در توضیحات اولیه بهتر است این را ثبت کنیم که کارتریج ها عموماً اصلی‌ترین جزء تشکیل دهنده پرینتر ها می باشند. زیرا که عملیات چاپ تنها به تونل درون این پرینترهای سه کاره بستگی دارد. همین عمل باعث تا کارتریج 44A مورد استفاده ی HP LaserJet Pro M15a, M15w, M28a, M28w می باشد.

 

کارتریج HP 44A
کارتریج HP 44A

 

مشخصات پرینتر لیزری کارتریج 44A

پرینتر های سری 15 اچ پی جز ، پرینتر های تک کاره ی سیاه و سفید اچ پی می باشند. که تنها قابلیت پرینت را در خود دارند. همچنین پرینتر لیزری مشکی اچ پی 15A و 15W جز پرینتر های پر فروش اچ پی می باشند که از کارتریج قدرتمند 44A استفاده می نمایند. توانایی این پرینتر ها همانطور که گفته شد به صورت لیزری می باشد. و همچنین بهتر است بدانید که این پرینتر مناسب برای فضای خانگی می باشد.

 

مشخصات پرینتر لیزری کارتریج 44A 
کارتریج HP 44A

 

همانطور که می دانید پرینتر لیزری مشکی M15 از سری پرینتر های تک کاره  کمپانی اچ پی می باشد. که توانایی چاپ آن به به صورت پیش فرض به 8000 صفحه به صورت ماهانه می رسد. همانطور که ذکر شد ، HP M 15  مناسب برای شرایط کارهای سبک طراحی شده است. همچنین لازم به ذکر است که سری پرنتر 15 اچ پی در دو دسته ی A و W طراحی و تولید شده است. سری  HP M15W توانایی چاپ به صورت وایرلس را به شما مصرف کنندگان می دهد.

 

همانطور که گفته شد کارتریج 44A در دسته ی تونر های لیزری مشکی قرار گرفته است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. در این بخش پس از به پایان رسیدن معرفی پرینتر ها به ، بررسی مشخصات فنی  کارتریج HP 44 می پردازیم.

 

پرینتر لیزری M15 و M28 اچ پی

پرینتر لیزری سه کاره مدل اچ پی 28 ، همانطور که در ابتدا در رابطه با پرینتر لیزری مشکی تک کاره HP 15 ، توضیحات کوتاهی را ارئه کردیم. در این بخش نیز سعی داریم توضیحاتی کوتاه در رابطه با پرینتر لیزری مشکی HP 28 بدهیم.با این تفاوت که رینتر لیزری مشکی HP 28 در دسته ی پرینتر های سه کاره قرار گرفته اند. چگونه می توانیم ایراد چاپ دورو در HP را حل نماییم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

پرینتر لیزری M15 و M28 اچ پی 
کارتریج HP 44A

 

پرینتر HP M 28 جز پرطرفدار ترین و مقرون به صرفه ترین پرینتر های لیزری سه کاره اچ پی به حساب می آیند. یکی از حسن های این پرینتر نسبت به سایر رقبای خود ، استفاده از کارتریج HP 44A می باشد. کارتریج 44A قدرت و کیفیت خارق العاده ایی را در زمینه ی چاپ به شما هدیه می کند. پرینتر لیزری اچ پی M28 مانند همتای تک کاره ی خود در دسته ی خانگی قرار گرفته است. همچنین سرعت چاپ این پرینتر در دقیقه تقریبا به 20 برگه ی A4 می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش سخت افزار پرینتر HP تماس حاصل فرمایید. پرینتر های سه کاره ی اچ پی ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

حال به سراغ بحث اصلی خود یعنی مشخصات کارتریج لیزری مشکی HP 44A می رویم. این کارتریج در دسته ی کارتریج ها با کیفیت اچ پی قرار گرفته که توان چاپ آن به صورت پیش فرض به 1000 تا 1200 برگه ی A4 می رسد. همواره نام 44A در دسته کارتریج های پر قدرت و پر طرفدار اچ پی قرار گرفته است. که کاربران از آن استفاده می نمایند.

 

مشخصات فنی کارتریج لیزری HP 44A

ساخت این کارتریج در چین انجام می شود . همچنین در تولید کارتریج 44A بسیاری از ویژگی ها و استاندارد های جهانی وجود دارد که این ویژگی با نظارت مستقیم کارشناسان اچ پی در شرکت تولید کننده بررسی می شود. شما می توانید برای حفظ سلامتی دستگاه خود ، و بالا بردن کیفیت اسناد در پرینتر های M15 و M28  از کارتریج اورجینال HP 44A استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی کارتریج لیزری HP 44A
کارتریج HP 44A

 

کارتریج های تعمیری و متفرقه ایی که در قیمت های پایین تر به نام 44A ساخته و فروخته می شوند. اصلی ترین عامل ، خرابی پرینتر های لیزری مشکی تک کاره و سه کاره ی اچ پی می باشند. پس توجه داشته باشید که حتما برای پرینتر خود از کارتریج های اورجینال شرکت اچ پی استفاده نمایید. برای انتقال به درگاه فروش با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید. همچنین کارتریج اورجینال HP 44A با کد فنی CF244A ساخته و شناخته می شود.

 

شارژ کارتریج HP 44A

شما می توانید برای ، استفاده ی مجدد از کارتریج 44A خود .با مراجعه به نمایندگی مرکزی کارتریج اچ پی در مرکز تهران .کارتریج لیزری مشکی خود را جهت شارژ مجدد به کارگاه شارژ منتقل کنید. توجه داشته باشید. که شارژ مجدد کارتریج HP 44A مقرون به صرفه ترین راه برای استفاده مجدد از کارتریج می باشد. همچنین اگر شارژ به صورت اصولی و صحیح انجام شود. هیچ آسیبی را به پرینتر لیزری مشکی شما وارد نمی کند. بری کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

 

شارژ کارتریج HP 44A
کارتریج HP 44A
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *