کیت جوهرافشان officejet 6100

کیت جوهرافشان

کیت جوهر افشان officejet 6100 | کارتریج جوهری HP 933 و HP 932 ؛ از نمونه کارتریج های سازگاربا دستگاه پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی مدل HP 6100 ؛ میباشد . کیت جوهرافشان از مهم ترین لوازم جانبی دستگاه های پرینتر جوهر افشان محسوب می شود . این کیت ها شامل مجموعه ای از بطری های جوهر مشکی و رنگی ( قرمز ؛ آبی ؛ زرد ) و دیگر ابزار ها است . که بسته به نوع آن متفاوت می باشد . استفاده از کیت ها جهت انجام صحیح شارژ کارتریج ها ضروری هستند . و رعایت نکات مختص به آن بسیار حائز اهمیت است . چراکه در غیر این صورت منجر به خرابی قطعه و نیز دستگاه پرینتر می شود . و بدین منظور باید توسط افراد متخصص و مراکز معتبر و نمایندگی ها انجام می گیرد .

 

 

 

کیت جوهرافشان

 

 

 

 

کیت جوهرافشان

کیت جوهرافشان از مهم ترین لوازم جانبی دستگاه های پرینتر جوهر افشان محسوب می شود . این کیت ها شامل مجموعه ای از بطری های جوهر مشکی و رنگی و دیگر ابزار ها است . که بسته به نوع آن متفاوت می باشد . به طور مثال در برخی از انواع آن ؛ نگهدارنده های کارتریج و سوزن های خارج کننده های هوا و… وجود دارند .

جوهر ها جهت شارژ کارتریج ها ضروری هستند . که می توان آن را از طریق منفذ بالای کارتریج درون محفظه جوهر پر کرد . توجه کنید که تزریق جوهر باید به آهستگی انجام شود تا منجر به خرابی و یا ورود آن به مخزن کناری نشود . لازم به ذکر است برای تشخیص رنگ مخزن مورد نظر خود به برچسب روی کارتریج توجه کنید . بعد از پرکردن محفظه توسط جوهر؛ با استفاده از ابزار مخصوصی هواگیری انجام می شود ؛ که برای کیفیت چاپ بالای دستگاه کاملا ضروریست . از دیگر نکات مربوط به شاررژ کارتریج و کیت جوهرافشان ؛ تمیز کردن قطعات و سرچاپ جهت مسدود نشدن جریان جوهر و عملکرد بهتر دستگاه چاپگر می باشد . و در آخر توصیه می شود تا شارژ کارتریج توسط افراد متخصص آن انجام گیرد . و بدین منظر بهتر است حتما به مراکز معتبر و نمایندگی رسمی آن مراجعه کنید .

 

 

 

hp 932 & hp 933

کارتریج ها قطعاتی دارای مخزن جوهر می باشند . و نقش زیادی در کیفیت چاپ دستگاه پرینتر دارند . و پس از اتمام جوهر آن ؛ امکان شارژ مجدد جهت استفاده دوباره از قطعه و کاهش هزینه های پرداختی وجود دارد .  کارتریج جوهری HP 933 و HP 932 ؛ از نمونه کارتریج های سازگار با با دستگاه پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی مدل HP 6100 ؛ میباشد . ظرفیت چاپ این کارتریج ها حدود ۳۳۰ برگ A4 می باشد . که سری ۴ تایی آن در انواع مشکی و رنگی ( سه رنگ اصلی ؛ قرمز ، آبی ، زرد ) موجود می باشد .

 

 

تصویر مرتبط با کیت جوهرافشان officejet 6100 - photo 2022 08 26 09 39 06

پرینتر جوهر افشان HP 6100 | کیت جوهرافشان

سرعت این پرینتر حدود ۱۶ برگ ( سیاه و سفید) و ۹ برگ ( رنگی ) در دقیقه می باشد . و ظرفیت سینی چاپ آن حدود ۲۵۰ برگ می باشد . و حداکثر سایز برگه ورودی ؛ A4 است . این پرینتر وضوح چاپ بسیار بالا به خصوص در زمینه چاپ عکس دارد . و قابلیت اتصال به وایرلس از دیگر مزایای این پرینتر می باشد . کارتریج جوهری HP 933 و HP 932 ؛ از نمونه کارتریج های سازگار با با دستگاه پرینتر جوهر افشان تک کاره اچ پی مدل HP 6100 ؛ می باشد . این پرینتر جهت استفاده شخصی بسیار مناسب است . و در نوع خود از پرفروش ترین دستگاه های چاپگر موجود در بازار می باشد . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان نمایندگی همراه شوید .

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی