کیت درام HP 436DN

کیت درام HP 436DN | در این بخش تصمیم داریم. تا در زمینه ی کیت درام پرینترهای HP 436 بررسی های لازم را انجام داده. سپس با در نظر گرفتن تمامی مزایا و معایب این دستگاه ها بررسی نماییم. همانطور که می دانید هر یک از پرینتر های اچ پی بنا به قابلیت های خود دارای یک سری امکانات در بخش ظاهری و بخش چاپ می باشند. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کیت درام پرینتر های لیزری HP 436 مشخصات لازمه را بیان نماییم. به طور کلی و عامیانه کیت درام یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی درون برخی از پرینتر های لیزری ( چاپگر های که درام و کارتریج جداگانه ای دارند) به شمار می آیند. در فرآیند چاپ تونر به بخش کیت درام منتقل شده و پس از بررسی های اولیه و مرور مراحل مختلف چاپ انجام می شود.

 

کیت درام 436DN

پرینتر لیزری اچ پی 436DN دقیقا از سری چاپگر هایی می باشد. که دارای یک کیت یا به اصطلاح یونیت جدا برای درام است. وظیفه ی اصلی کیت درام انتقال تونر از سطح خود به سطح رسانه می باشد. بحث درام ابتدا در اکثر پرینتر ها به صورت متصل به هم بود. بسیاری از دستگاه ها در راستای انجام امورات چاپ خود از کارتریج های تونر و درام متصل استفاده می نمایند. سپس اچ پی با طراحی کیت ها درام ، در خیلی از دستگاه ها همچون سری 436 ، 177 و … به صورت جداگانه استفاده نموده است. استفاده از درام ها به صورت جداگانه یکسری نکات مثبت و یکسری نکات منفی به همراه دارد.

اصلی ترین مزیت استفاده از این قطعات درون پرینتر های اچ پی مربوط به افزایش کیفیت و قدرت بیشتر عملکرد درام ها درون پرینتر می شود. همچنین یکی از معایب اصلی آن ، بحث سرویس های درام می باشد. البته در نظر داشته باشید که اگر سرویس و تخلیه ی ب تونر درون کیت درام به صورت استاندارد و مشخصی انجام شود. دیگر نمی توان عیب و نقصی در عملکرد یونیت ها مشاهده نمود. شما کاربران گرامی می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. پیشنهاد می شود تا در ارتباط با نحوه ی سرویس و تخلیه ی تونر زائد درون چاپگر هایی چون HP 436DN با کارشناسان امور فنی نیز همراه شده و از اطلاعات آنان نهایت استفاده را ببرید.

 

 

کیت درام 436DN

 

 

تعمیر و تخلیه بک تونر

یکی از مهمترین وظایف کاربران، هنگام استفاده از کیت درام ها ، آشنایی با آن و آشنایی با نحوه ی سرویس ، تخلیه ، تعویض چیپ  و تعویض درام می باشد. به طور کلی توجه به قطعات مصرفی درون پرینتر های لیزری و جوهرافشان باعث می شود. تا عمر چاپگر افزایش یابد و همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید با تخلیه ی به موقع ، تعویض درام و تعویض چیپ کیفیت چاپ اسناد خود را به بالاترین میزان رسانده و از کیفیت بالای اسناد خود لذت ببرید. بر خلاف باور بسیاری از افراد ، یونیت ها تاثیر بسیار زیادی بروی چاپ دارند.

همانطور که در بخش های قبلی به کارکرد و وظیفه ی آنان اشاره شد. تا بدین لحظه می دانیم که یونیت درام به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی پرینتر ها به حساب می آیند. از این رو تاثیر خیلی زیادی روی کیفیت چاپ دارند. عموما برای کاربرانی که قصد سرویس درام را داشته.  این قطعه را با توجه به نوع کارکرد خود هر دو ماه تا شش ماه برای سرویس به نمایندگی ارسال می کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارسال تونر شارژ اصلی HP  با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

 

 

تعمیر و تخلیه بک تونر

 

خرید کیت درام  HP 436DN

در بخش قبلی در ارتباط با نحوه ی سرویس و تخلیه ی کیت درام اچ پی HP 436DN توضیحاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با ارزش خرید این قطعه درون این سری از پرینتر های اچ پی بررسی خود را آغاز نماییم. به طور کلی کمپانی اچ پی درون دستورالعمل دستگاه های خود توجه زیادی به بخش قطعات مصرفی داشته است. از سری نکات مهم و قابل اهمیت در این زمینه می توان به نکات کمپانی در ارتباط با نحوه ی خریداری درام و کارتریج تونر داشت.

به طور کلی شما می توانید. با خرید دوره ای یونیت درام های اچ پی ، در ثبات کیفیت چاپ ، و استهلاک دستگاه خود نقش موثر و رنگی را ایفا کنید. در همین راستا پیشنهاد می شود تا با کارشناسان ما در بخش فروشگاهی و کارشناسان امور مشتریان همراه شوید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با درام کیت اورجینال HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

خرید کیت درام  HP 436DN

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی