یونیت درام HP 182

یونیت درام HP 182 | پیونیت های مجزایی هستند که شرکت hp بر آن شده تا آن را بصورت مجزا به بازار عرضه کند. باید خاطرنشان کرد که در بیشتر پرینترها کارتریج تونر و یونیت درام به صورت یکجا بروی پرینتر نصب می شوند. البته لازم به ذکر است که در بسیاری از پرینتر ها ، مخصوصا پرینتر های نسل جدید ما شاهد جدا ساری مخزن یونیت و مخزن تونر کارتریج بوده ایم . لازم به ذکر است که این موضوع تبعات بسیاری را برای کمپانی اچ پی داشته است. بسیاری از کاربران برای جداسازی این دو قطعه از یکدیگر انتقادات بسیاری به کمپانی داشته اند. از این رو ما تصمیم داریم تا در ادامه علاوه بر معرفی یونیت درام اچ پی 182 ، بررسی های لازم را نیز در ارتباط با کوالیتی و جنس این قطعه ها داشته باشیم.

یونیت درام

unit drum یکی از قطعات پرینتر است که وظیفه انتقال پودر تونر بر روی کاغذ را بر عهده دارد.  بعد از آن تونر های مرتب شده به واسطه فشار و حرارت وارد شده، بر روی کاغذ ذوب می شوتد. و چاپ انجام می شود. بعضی از شرکت ها برای اینکه اگر قسمتی از پرینتر دچار خرابی شد بتواند آن را تشخیص دهند، سنسوری بر روی یونیت درام نصب می کنند تا خرابی و اشکال را به کاربر اقلام کند.باید خاطر نشان کرد اگر میزان خرابی یونیت درام بالا بود و امکان تعمیر آن وجود نداشت باید قطعه جدیدی را جایگزین آن کرد اما اگر خرابی کم بود می توان آن را با سرویس های لارم تعمیر کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات پس از فروش HP با ما همراه شوید.

یونیت درام ها با توجه به دو نوع کارتریج مشکی یا رنگی به دو دسته رنگی و سیاه و سفید تقسیم می شوند. برای استفاده و راه اندازی دستگاه پرینتر ، نیاز است که اتصال کارتریج و تونر درام انجام شود در خصوص یونیت درام باید گفت درام عمر بالاتری نسبت به کارتریج دارد.

 

یونیت درام

 

معرفی یونیت درام ها

یونیت درام از قطعات درام و فوم و کاست تشکیل شده است. از آنجا که بعد از تمام شدن کارتریج نوشته ها کمرنگ می شوند و باید نسبت به تعویض یا شارژ آن اقدام کرد . همانطور که گفته شد. شرکت hp کار را برای کاربران خود راحت کرده و با وجود درام مجزا دیگر نیازی به  تعویض یا شارژ زود هنگام کارتریج نیست . درام این امکان را ایجاد کرده  تا شما بعد از 8 الی 10 دوره نسبت به شارژ یا تعویض کارتریج اقدام کنید.

color laserjet |  مخزن درام

با روی کار آمدن پرینترهای لیزری تحول بسیاری در صنعت چاپ صورت  گرفت این دستگاه برای مصرف شخصی و اذارات با کسب و کار کوچکتر مورد توجه بسیار قرار گرفت.ویژگی های که این پرینتر را محبوب کرد سازگاری آنها با تلفن همراه هوشمند ،اتصال شبکه با  سیم و بی سیم و چاپ مستقیم از روی فلش مموری است. بد نیست تا ما  در این بخش کمی بیشتر در ارتباط با نگهداری  درام ها اطلاعات بیشتری کسب کنیم .  همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در راتباط با تفاوت اصلی درام و کارتریج های بدون درام وارد لینک قرار گرفته شوید.

نکات مهم درباره یونیت درام که بهتر است آن ها را بدانید  :

  • از برخورد اشیا نوک تیز با درام پرهیز کنید.
  • یونیت درام را در معرض نور مستقیم قرار ندهید.
  • برای تمیز  کردن آن هرگز از الکل و مواد شیمیایی استفاده نکنید.

 

 

color laserjet |  مخزن درام 

 

 

پرینتر سه کاره hp 182 | یونیت درام

در ارتباط با پرینترهای hp 182  باید گفت که دستگاه در دسته ی سه کاره های اچ پی قرار می گیرد. این پرینتر ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند. از مشخصات دیگر این پرینتر سه کاره، لیزرهای رنگی آنها می باشد. همچنین تکنولوژی چاپ و قطعات درونی دستگاه بسیار با لیزرهای مشکی تفاوت دارد. اصلی ترین رنگ کیفیت مربوط به رنگ مشکی است . عموما این رنگ کارتریج های hp توانایی بالایی در چاپ دارند و می توانند با سرعت صفحات بیشتری را پرینت کنند.

این پرینتر ها برای چاپ استاد مناسب هستند و در کنار  کیفیت عالی در چاپ ستون ، سرعت خوبی هم دارند.صفحه نمایش این دستگاه از وضوح خوبی برخوردار است ، این صفحه نمایش قابلیت خطی دارد که کار با آن را راحت تر میکند. این پرینتر سینی با ظرفیت 150 برگ دارد چون چاپ در این پرینتر چند کاره رنگی است بهترین گزینه برای چاپ اسناد متنی است. و برای استفاده در پرینترهای مشابه دیگر مناسب نیستند. پرینترهای چند کاره hp 182 عموما برای چاپ متن و اشکال گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرند. ولی علی رغم رنگی بودن برای چاپ عکس گزینه خوبی نیستند. ولی برای چاپ عملکرد خیلی خوبی دارند.

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی