نمایندگی کارتریج های جوهری اچ پی

نمایندگی کارتریج های جوهری اچ پی | کارتریج های جوهری از مهم ترین قطعات دستگاه های پرینتر با تکنولوژی چاپ جوهر افشان می باشند . که به دو صورت متصل و یا جدا از هد موجود هستند. و هر کدام در انواع مختلف مشکی و رنگی وجود دارند . که هر یک بسته به نوع دستگاه پرینتر می توانند مناسب باشند . توجه داشته باشید که هر کارتریجی مختص به تعداد محدودی از انواع دستگاه پرینتر می باشد . بدین معنا که ؛ هر کارتریجی با هر مدل دستگاه چاپگر سازگار نیست .در پرینتر های جوهری اچ پی ؛ چاپ به روش ترمال یا همان حرارتی روی صفحه کاغذ انجام می گیرد . و کاربران باید برای خرید کارتریج مناسب با دستگاه پرینتر خود ؛ به دفترچه راهنمای دستگاه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به کارشناسان نمایندگی کارتریج مراجعه کنند .

 

نمایندگی کارتریج

 

نمایندگی کارتریج

توجه داشته باشید که هر کارتریجی مختص به تعداد محدودی از انواع دستگاه پرینتر می باشد . بدین معنا که ؛ هر کارتریجی با هر مدل دستگاه چاپگر سازگار نیست . و کاربران باید برای خرید کارتریج مناسب با دستگاه پرینتر خود ؛ باید به دفترچه راهنمای دستگاه و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به کارشناسان نمایندگی کارتریج مراجعه کنند . از دیگر نکات مهم در ارتباط با کارتریج ها تشخیص اصل و طرح بودن آن می باشد . چراکه امروزه کارتریج های طرح در بازار فراوانی زیادی دارند . از این رو بهتر است خرید و یا شارژ و تعمیر و تعویض قطعات آن را در نمایندگی کارتریج اچ پی و توسط افراد متخصص آن انجام دهید . تا از خدمات دریافتی خود اطمینان خاطر لازم را کسب کرده باشید .

 

 

 

hp cartridge

میدانید که این قطعات جانبی ؛ نقش بسیار مهمی را در کیفیت و عملکرد دستگاه های پرینتر دارند . و انواع مختلفی را شامل می شوند . و بسته به نوع دستگاه پرینتر ؛ دو دسته کلی کارتریج های لیزری و جوهر افشان را. شامل. می شوند . که به ترتیب توسط جوهر ها و یا پودر تونر ؛ پر می شوند . البته هرنوع از این کارتریج ها انواع و مدل های مختلف و متفاوتی دارند . به طور مثال کارتریج های جوهر افشان به دو صورت متصل و یا جدا از هد کارتریج جوهر افشان ؛ موجود هستند. و هر کدام در انواع مختلف مشکی و رنگی وجود دارند . که هر کدام بسته به نوع دستگاه پرینتر. می توانند مناسب باشند . البته لازم به ذکر است که بیشترین تفاوت کارتریج ها و عامل اصلی تمایز در آنها ؛ به عملکرد و سیستم انجام چاپ مربوط است که خود ارتباط مستقیمی با تکنولوژی چاپ دستگاه پرینتر دارد . به طور مثال ؛ در پرینتر های جوهری اچ پی ؛ چاپ به روش ترمال یا همان حرارتی روی صفحه کاغذ انجام می گیرد .

 

 

 

hp cartridge

 

 

 

 

 کارتریج جوهری | نمایندگی کارتریج

از آنجایی که چاپ توسط جوهر ها انجام می گیرد ؛ بهتر است بلا فاصله بعد از باز کردن پلمپ روی دستگاه چاپگر نصب شود تا منجر به خشک شدن جوهر نشود . تکنولوژی چاپ در چاپگر های جوهر افشان ؛ به صورت حرارتی روی کاغذ انجام می شود که در نتیجه برای تثبیت چاپ به حرارت احتیاجی نیست . کارتریج های جوهری نسبت به کارتریج های لیزری ؛ از ظرفیت کمتری برخوردار هستند . کارتریج های جوهری به طور معمول هم در رنگ مشکی و نیز  در سه رنگ اصلی قرمز ، آبی ، و زرد موجود هستند . در صورت مشاهده اتمام جوهر درون محفظه کارتریج که می توان از کیفیت چاپ و یا هشدار پرینتر متوجه آن شد ؛ می توان جهت استفاده مجدد از کارتریج و عدم خرید مجدد آن ؛ اقدام به شارژ قطعه نمود . البته توجه داشته باشید که امکان شارژ کارتریج دفعات مشخص و محدودی دارد . که پس از آن تعویض و خرید مجدد کارتریج ؛ الزامیست .

از دیگر زیر مجموعه های ماشین های اداری و رایانه اچ پی دیدن کنید : نمایندگی لپتاپ های اچ پی ، نمایندگی پرینترهای اچ پی

 

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی