تونر اچ پی 37A | کارتریج های لیزری HP

تونر اچ پی 37A | کارتریج های لیزری HP ، کارتریج لیزری مشکی HP 37A ، بیشتر افراد که با کارتریج ها و ماشین های اداری اچ پی آشنا می باشند و در این زمینه فعالیت دارند. کارتریج لیزری اچ پی 37 را به خوبی می شناسند. کارتریج اچ پی A37 از سری کارتریج های لیزری مشکی پر سرعت می باشند. سرعت ، کیفیت و توان بالای چاپ کارتریج اچ پی HP 37A باعث شده تا جزء کارتریج های پر مصرف و پرفروش کمپانی اچ پی به حساب بیایند.البته لازم به ذکر است که یکی از دلایل محبوبیت این کارتریج ها پرینتر های لیزری مشکی M607 و M612 اچ پی می باشد.   در ادامه در رابطه با پرینتر ، کارتریج 37 ، نحوه ی خرید و نحوه ی شارژ آنها بیشتر می پردازیم.

 

 

تونر اچ پی

در وهله ی اول بدون در نظر گرفتن نوع کاربری و مدل پرینتر های اچ پی ، می خواهیم یک بررسی سریع در رابطه با کارتریج های اچ پی داشته باشیم. از نظر شما چه کارتریج هایی برای کاربران مفید و پر کاربرد باشید. اولین گزینه ایی که کاربران به آن توجه می نمایند ، قیمت و کیفیت کارتریج های HP می باشد.

 

تونر اچ پی
تونر اچ پی

 

کیفیت در خروجی اسناد بیشترین تاثیر را بین  کاربران اچ پی دارد. از نظر کیفیت اچ پی HP 37A جز برند و مدلهای برتر سری کارتریج های اچ پی می باشد که در نظر سنجی بین کاربران از سری کارتریج های مقرون به صرفه با کیفیت بالا شناخته می شود. وظیفه ی چیپست در کارتریج لیزری HP ، چیست؟ اگر تمایل به آشنایی با چیپ کارتریج ها دارید بروی لینک کلیک کنید تا به صفحه ی مورد نظر منتقل شوید.

 

مشخصات فنی کارتریج 37A

همچنین لازم به ذکر است که کارتریج اچ پی HP 37A توانایی چاپ تا 11000 برگ A4 را دارد. این تعداد برای کارتریج پرینتر لیزری ، بسیار زیاد و مناسب می باشد. توانایی بالای چاپ این کارتریج نشان می دهد که 37A در دسته ی لیزری مشکی اداری و سازمانی قرار می گیرد

 

مشخصات فنی کارتریج 37A
تونر اچ پی

 

همانطور که پیش از این گفتیم. تعداد برگه های چاپ شده ، بیشتر به مصرف کنندگان مرتبط می باشد. ممکن است روش شما در چاپ متفاوت باشد و شاید کمتر یا حتی بیشتر از عدد پیشفرض کارخانه چاپ را انجام دهید. برای کسب اطالاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. همچنین کد فنی کارتریج HP 37 اچ پی به شماره ی CF237A می باشد. قطعات کارتریج لیزری HP ، شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با کارتریج های لیزری مشکی کلیک کنید.

 

 

پرینتر لیزری مشکی HP 37 A

پرینتر اچ پی 37A ، در واقع این نام مربوط به کارتریج پرینتر HP 607 و HP 612 می باشد. در بازار ماشین ها اداری و رایانه ایی پرینتر اچ پی M 607 در دسته ی پرینتر های اداری و سازمانی اچ پی قرار گرفته اند.این پرینتر ها به دلیل سرعت و کیفیت بالا در چاپ ،  بین کاربران و مصرف کنندگان جایگاه مناسبی پیدا کرده اند. در رابطه با توان کار پرینتر HP M607 و HP M612 باید بگویم .که این پرینتر های لیزری مشکی اداری – سازمانی تا حداکثر 25000 برگ توان چاپ به صورت ماهیانه را دارند. البته توجه داشته باشید که بنا به توصیه ی شرکت اچ پی ، استفاده از بیش از حد از حداکثر تعداد پیش فرض ، ممکن است به پرینتر و کارتریج شما آسیب وارد شود.

 

پرینتر لیزری مشکی HP 37 A
تونر اچ پی

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شارژ و تعمیر کارتریج 37A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. هدف ما در نمایندگی مجاز کارتریج اچ پی ، رضایت کاربران و مصرف کنندگان می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر در رابطه با شارژ و خرید کارتریج اورجینال HP 37A آشنا شویم.

 

 خرید کارتریج اورجینال اچ پی HP 37A

 

متاسفانه در رابطه با قیمت کارتریج اچ پی 37 باید بگویم که . نوسانات قیمتی باعث شده تا کارتریج HP 37 هر روز قیمت متفاوت تر از روز پیش داشته باشد. اما از نظر کیفیت ، طبیعتا بهتر است که شما کارتریج های اورجینال HP M607 و HP M612 را تهیه کنید. خرید کارتریج اصلی HP 37A ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 خرید کارتریج اورجینال اچ پی HP 37A
تونر اچ پی

 

شما می توانید با استفاده از کارتریج اورجینال لیزری مشکی HP 37A علاوه بر کیفیت بالا در خروجی اسناد خود. در نگهداری پرینتر اچ پی نیز نقش بسزایی داشته باشید. کارتریج های طرح نامرغوب و کارتریج های تعمیری که توسط شرکت های متفرقه اسمبل می شود و به فروش می رسد. توانایی آسیب رساندن به پرینتر شما را دارند.

 

شارژ کارتریج اچ پی HP 37A

در رابطه با این موضوع باید بگویم که اگر به دنبال خرید کارتریج اورجینال نمی باشید . می توانید از گزینه ی شارژ مجدد آن استفاده نمایید. بهترین و البته مقرون به صرفه ترین راه استفاده از کارتریج ها ، شارژ مجدد آنها می باشد. در رابطه با کارتریج لیزری اچ پی 37 باید اضافه کنیم. که این کارتریج دارای ، دارای مخزن بزرگتری نسبت به سایر کارتریج های اچ پی می باشد. همچنین مواد مصرفی که در آن به کار رفته بسیار حساس و دقیق می باشد.

 

شارژ کارتریج اچ پی HP 37A
تونر اچ پی

 

به طور مثال می توانیم به قطعاتی چون درام ، مگنت ، پیسن کارتریج و …  اشاره کنیم. پس در نظر داشته باشید که کارتریج 37A را جهت شارژ مجدد حتما به نمایندگی مجاز ارسال می نمایید. در مرکز شارژ نمایندگی HP ، تمامی قطعات و مواد مصرفی به کار رفته از کیفیت مرغوب و اورجینال می باشد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی کارتریج HP تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *